Flüt eğitiminde ters yüz öğrenme modelinin öğrencilerin akademik başarıları motivasyonları ve performansları üzerine etkisinin incelenmesi Y Yildiz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 31 | 2017 |
Examining the instructors’ perspectives on undergraduate distance learning music instrument education during the COVID-19 pandemic Y Yıldız, E Karşal, H Bağcı Journal of Pedagogical Research 5 (2), 2021 | 14 | 2021 |
Müzik öğretmeni adaylarının problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi örneği Y Yıldız, MK Kurtuldu The Journal of Academic Social Science Studies 28, 525-535, 2014 | 12 | 2014 |
Examining the effect of flipped learning model in flute education on motivation and performance of students Y YILDIZ İlköğretim Online, 2347-2369, 2020 | 6 | 2020 |
The effects of flipped learning model on student success in flute education Y Yıldız, ASG Otacıoğlu Route Educational and Social Science Journal 4 (6), 254-270, 2017 | 5 | 2017 |
Examining Self Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model Ş Berk, Y Yıldız International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2016 | 3 | 2016 |
Examining the effect of flipped learning model in flute education on motivation and performance of students. Y Yıldız Ilkogretim Online 19 (4), 2020 | 2 | 2020 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ Y YILDIZ, MK KURTULDU International Journal of Language Academy 28 (1), 525-535, 2014 | 2 | 2014 |
EXAMINING OF PROSPECTIVE MUSIC TEACHERS’COMMUNICATION SKILLS: SAMPLE OF KARADENIZ TECHNICAL UNIVERSITY Y YILDIZ, K KURTULDU | 1 | |
FLÜTTE ENTONASYON: ENTONASYON SORUNLARININ ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK ÖNERİLER VE EGZERSİZLER Y YILDIZ Müzik Sanatı ve Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar V, 53, 2023 | | 2023 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE (BİT) VE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ Y Yıldız, FA Topal EKEV Akademi Dergisi, 46-67, 2022 | | 2022 |
Investigation of Creative Personality Features of Music Teacher Candidates. Y Yıldız, CÖ Özen Electronic Turkish Studies 17 (5), 2022 | | 2022 |
A STUDY ON INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY COMPETENCIES OF GENERATION Z MUSIC TEACHER CANDIDATES. Y YILDIZ International Journal of Education Technology & Scientific Researches 6 (16), 2021 | | 2021 |
Examining Self-Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model Y YILDIZ International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2020 | | 2020 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ VE MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ Y YILDIZ, ZD YILDIZ The Journal of Academic Social Science Studies 7 (71), 113-135, 2019 | | 2019 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANODA BAŞARI ALGILARI İLE PİYANO DERSİ BAŞARILARININ KARŞILAŞTIRILMASI Y YILDIZ, MK KURTULDU The Journal of International Educational Sciences 5 (16), 57-67, 2019 | | 2019 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARININ AKADEMİK BEKLENTİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ2 Y YILDIZ The Journal of Academic Social Science 10 (10), 400-414, 2019 | | 2019 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ VE MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ ZD Yıldız, TAGS Lisesi, AGY Yıldız | | 2018 |
Examining of self-efficacy beliefs and attitudes towards the profession of preservice music teachers. Y Yildiz, ZD Yildiz | | 2018 |
A review on problem-solving skills of candidate music teachers according to the various variables: example of Karadeniz Technical University. Y Yıldız, MK Kurtuldu Journal of Academic Social Science Studies, 525-535, 2014 | | 2014 |