Follow
Sibel Aydoğan
Title
Cited by
Cited by
Year
Web Advertising Value and Students’ Attitude Towards Web Advertising
M Aktan, S Aydogan, C Aysuna
European Journal of Business and Management 8 (9), 86-97, 2016
752016
Tüketici Etnosentrizmi ve Ülke Menşei Etkisinin Tüketicilerin Yabancı Markalı Ürün Tercihi ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
S Küçükaydın
Marmara Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü Basılmamış Doktora Tezi, 2013
442013
İNOVASYON PERFORMANSININ REKABET GÜCÜ, FIRMA PERFORMANSI VE İHRACAT PERFORMANSI ÜZERINDEKI ETKISI: BIRLEŞME VE SATIN ALMA İŞLEMLERI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA
KG T. SABRI ERDIL, SIBEL AYDOĞAN, BAHADIR AYAR, ÖZGE GÜVENDIK, SEREN DILER
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 40 (2), 137-166, 2018
31*2018
TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATINALMANİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
S Aydoğan
Beykoz Akademi Dergisi 7 (1), 89-122, 2019
112019
Tüketicilerin Foursquare veya Swarm uygulamalarını kullanarak yer Bildirimi yapma Davranışlarının, marka tutumuna ve satın alma niyetine etkisi. 20
NO Bakır, S Aydoğan
20.Ulusal Pazarlama Kongresi, Anadolu Üniversitesi–Eskişehir, 195-209, 2015
112015
YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ
ND Sibel Aydoğan
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi - The Journal of Academic Social …, 2019
10*2019
Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
C AYSUNA TÜRKYILMAZ, S Aydoğan, S GURDAL
10*2016
INNOVATIVE CONSUMERS OF THE DIGITAL AGE: OPINION SEEKING ON INSTAGRAM
Sibel Aydoğan-Bahadır Ayar-Özge Güvendik
Business & Management Studies: An International Journal / BMIJ 7 (2), 609-628, 2019
7*2019
TÜRKİYE’DE FAALİYET HALİNDEKİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN İNCELENMESİ
SA N. O Bakır
The Journal of Academic Social Science 4 (26), 302-326, 2016
72016
Arçelik ve Beko Markaları Farklı mı? Marka Kişilikleri Açısından Bir Değerlendirme
S Aydoğan, NO BAKIR, M Aktan
18. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı, 239-255, 2013
62013
Bireysel Kültürün Pazarlama Etiği Algısı Üzerine Etkisi: Pazarlama Dersi Alan ve Almayan İşletme Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
M Aktan, S lAydoğan
62012
ELEKTRİKLİ SCOOTER KİRALAMADA ALGILANAN TÜKETİCİ FAYDASI TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN ROLÜ
B Bozkurt, S Aydoğan, M Aktan
SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ - JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 6 (2), 171-195, 2021
5*2021
Marketing And Digital Marketing Strategies in The Information Age
S Aydoğan
DATA, INFORMATION AND KNOWLEDGE MANAGEMENT, 145-175, 2020
52020
MARKA PERFORMANSININ REKABET GÜCÜNE ETKİSİ:ULUSAL VE ULUSLARARASI BİRLEŞME VE SATIN ALMALAR AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
ÖG T. SABRI ERDIL, SIBEL AYDOĞAN, BAHADIR AYAR
Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi 14 (51), 164-189, 2019
5*2019
Factors Affecting Attitude Toward Private Labels: A Pilot Study Between Turkey and Germany
S Aydogan, C Aysuna, S Gürdal
Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA, 4-8, 2012
42012
WHO IS ENGAGED IN E-WOM? ROLE OF E-LOYALTY, DEMOGRAPHICS, VISIT FREQUENCY AND PRODUCT CATEGORY
MA Sibel Aydoğan
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 12 (24), 207-233, 2019
32019
An Assessment of the Relationship Between Organizational Culture and Reputation The Example of Hospital Management
YK Emre İşçi, Sibel Aydoğan
The Journal of American Academy of Business, Cambridge 21 (2), 229-238, 2016
3*2016
Covid-19 Sürecinin Tüketici Davranışlarına Etkisi ve Yeni Tüketici Eğilimleri
S Aydoğan
COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA, 67-101, 2020
22020
MOBİL UYGULAMALARIN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: Y KUŞAĞI GENÇLERİ ÜZERİNE KALİTATİF BİR ARAŞTIRMA
S Aydoğan, GÖ Eroğlu Pektaş
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 6 (82), 363-378, 2018
2*2018
The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation
S Aydogan, C Aysuna
17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and …, 2015
22015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20