Yeni ilköğretim matematik dersi öğretim programi'nin değerlendirme öğesine ilişkin öğretmen görüşleri S Orbeyi, B Güven Eğitimde Kuram ve Uygulama 4 (1), 133-147, 2008 | 158 | 2008 |
İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde metafor oluşturma becerilerine ilişkin nicel bir inceleme B Güven, S Güven Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (2), 503-512, 2009 | 131 | 2009 |
Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmede kullandıkları yöntem ve teknikler B Güven, M Eskitürk XVI. ulusal eğitim bilimleri kongresi 3, 504-511, 2007 | 97 | 2007 |
Öğrenme stratejileri kullanımının öğrencilerin akademik başarıları, hatırda tutma düzeyleri ve derse ilişkin tutumları üzerindeki etkisi AGBK Tunçer, B Güven Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2007 | 96 | 2007 |
Ortaöğretim coğrafya dersi tutum ölçeği geliştirme çalışması B GÜVEN, E UZMAN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (2), 527-536, 2006 | 88 | 2006 |
Öğretim ilke ve yöntemleriyle ilgili temel kavramlar B Güven Pegem Atıf İndeksi, 1-35, 2017 | 87 | 2017 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler B Güven, E Ersoy Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (21), 15-32, 2007 | 59 | 2007 |
İlköğretim öğrencilerinin öğrenme stilleri, tutumları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi B Güven Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 35-54, 2008 | 57 | 2008 |
Program değerlendirme kavramı ve ilköğretimde program değerlendirme çalışmalarına kuramsal bir bakış B Güven, S İleri Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (1-2), 141-163, 2006 | 46 | 2006 |
Yeni sosyal bilgiler dersi öğretim programının kazanımlarına yönelik öğretmen görüşleri B Güven, S Alp Milli Eğitim, 153-165, 2008 | 44 | 2008 |
Öğretmen adaylarının öğretimin bireyselleştirmesine ilişkin görüşleri B Güven, MA Sözer Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (32), 89-99, 2007 | 41 | 2007 |
İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZ ÇALIŞMALARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME B Güven, Ç Özçelik Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (4), 693-714, 2017 | 36 | 2017 |
Öğrenme stili özelliklerinin dikkate alındığı öğretim etkinliklerini uygulamanın akademik başarı, tutumlar ve hatırda tutma düzeyi üzerindeki etkisi Ö Yazıcılar, B Güven İlköğretim Online 8 (1), 9-23, 2009 | 35 | 2009 |
The effects of learning style activities on academic achievement, attitudes and recall level Ö Yazicilar, B Güven Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2578-2583, 2009 | 35 | 2009 |
İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersine Alan Bağımlılık-alan Bağımsızlık Bilişsel Stil Boyutlarına Uygun Olarak Hazırlanan Öğretim Etkinliklerinin Akademik Başarı ve … B Güven PQDT-Global, 2003 | 33 | 2003 |
Developing Learning Style Inventory for Effective Instructional Design. B Guven, O Ozbek Online Submission 6 (2), 2007 | 25 | 2007 |
İletişim kavramı ve iletişim sürecinin temel öğeleri B Güven Etkili iletişim, 1-20, 2013 | 22 | 2013 |
İlköğretim birinci basamak 4. ve 5. sınıf fen bilgisi derslerinde sınıf öğretmenlerinin deney yöntemini kullanma durumları B Güven Maltepe Üniversitesi Fen Bilimleri Eğitim Sempozyumu, 66-71, 2001 | 21 | 2001 |
Öğrencilerin hayat bilgisi dersinde demokrasi kavramı ile ilgili oluşturdukları metaforların incelenmesi S Soydaş, B Güven International symposium on democracy and democracy education in Europe …, 2009 | 19 | 2009 |
Öğretimde bireysel farklılıklara bakış: Bilişsel stiller B Güven Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (EDU7) 2 (2), 2-3, 2007 | 19 | 2007 |