Follow
BÜLENT GÜVEN
Title
Cited by
Cited by
Year
Yeni ilköğretim matematik dersi öğretim programi'nin değerlendirme öğesine ilişkin öğretmen görüşleri
S Orbeyi, B Güven
Eğitimde Kuram ve Uygulama 4 (1), 133-147, 2008
1582008
İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler dersinde metafor oluşturma becerilerine ilişkin nicel bir inceleme
B Güven, S Güven
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (2), 503-512, 2009
1312009
Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmede kullandıkları yöntem ve teknikler
B Güven, M Eskitürk
XVI. ulusal eğitim bilimleri kongresi 3, 504-511, 2007
972007
Öğrenme stratejileri kullanımının öğrencilerin akademik başarıları, hatırda tutma düzeyleri ve derse ilişkin tutumları üzerindeki etkisi
AGBK Tunçer, B Güven
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2007
962007
Ortaöğretim coğrafya dersi tutum ölçeği geliştirme çalışması
B GÜVEN, E UZMAN
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (2), 527-536, 2006
882006
Öğretim ilke ve yöntemleriyle ilgili temel kavramlar
B Güven
Pegem Atıf İndeksi, 1-35, 2017
872017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler
B Güven, E Ersoy
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (21), 15-32, 2007
592007
İlköğretim öğrencilerinin öğrenme stilleri, tutumları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
B Güven
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 35-54, 2008
572008
Program değerlendirme kavramı ve ilköğretimde program değerlendirme çalışmalarına kuramsal bir bakış
B Güven, S İleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (1-2), 141-163, 2006
462006
Yeni sosyal bilgiler dersi öğretim programının kazanımlarına yönelik öğretmen görüşleri
B Güven, S Alp
Milli Eğitim, 153-165, 2008
442008
Öğretmen adaylarının öğretimin bireyselleştirmesine ilişkin görüşleri
B Güven, MA Sözer
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (32), 89-99, 2007
412007
İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZ ÇALIŞMALARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME
B Güven, Ç Özçelik
Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (4), 693-714, 2017
362017
Öğrenme stili özelliklerinin dikkate alındığı öğretim etkinliklerini uygulamanın akademik başarı, tutumlar ve hatırda tutma düzeyi üzerindeki etkisi
Ö Yazıcılar, B Güven
İlköğretim Online 8 (1), 9-23, 2009
352009
The effects of learning style activities on academic achievement, attitudes and recall level
Ö Yazicilar, B Güven
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2578-2583, 2009
352009
İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersine Alan Bağımlılık-alan Bağımsızlık Bilişsel Stil Boyutlarına Uygun Olarak Hazırlanan Öğretim Etkinliklerinin Akademik Başarı ve …
B Güven
PQDT-Global, 2003
332003
Developing Learning Style Inventory for Effective Instructional Design.
B Guven, O Ozbek
Online Submission 6 (2), 2007
252007
İletişim kavramı ve iletişim sürecinin temel öğeleri
B Güven
Etkili iletişim, 1-20, 2013
222013
İlköğretim birinci basamak 4. ve 5. sınıf fen bilgisi derslerinde sınıf öğretmenlerinin deney yöntemini kullanma durumları
B Güven
Maltepe Üniversitesi Fen Bilimleri Eğitim Sempozyumu, 66-71, 2001
212001
Öğrencilerin hayat bilgisi dersinde demokrasi kavramı ile ilgili oluşturdukları metaforların incelenmesi
S Soydaş, B Güven
International symposium on democracy and democracy education in Europe …, 2009
192009
Öğretimde bireysel farklılıklara bakış: Bilişsel stiller
B Güven
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (EDU7) 2 (2), 2-3, 2007
192007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20