Takip et
Cihan Kocabaş
Cihan Kocabaş
marun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlik eğitiminde kazandırılan yeterliklerin öğretmenlik mesleği ile uyumu: Öğretmen görüşlerine dayalı bir karma araştırma
Y Alpaydın, C Kocabaş, M Dervişoğulları, S Çakır
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 49 …, 2019
302019
Göç Olgusu ve Türk Eğitim Paradigması
C Kocabaş, Y Alpaydın
https://gocvakfi.org/goc-olgusu-ve-egitim-paradigmasi-calisma-raporu/, 2021
62021
Üniversite-sanayi işbirliği bağlamında teknoloji geliştirme bölgelerinin misyon ve vizyonlarının incelenmesi
C Kocabaş, Y Alpaydin
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 368-377, 2018
62018
Okul müdürlerinin güç tipi tercihleri ile kriz yönetimi becerileri arasındaki ilişki
C Kocabaş
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
42016
COVID-19 Sonrası Eğitim: Değişimde Süreklilik İçin Tespitler ve Öneriler
C Kocabaş, NB Koru, İ Ardakoç, K Kültür, E Çelik, İH Karataş
https://ilke.org.tr/images/yayin/pn_30/epam_pn_30.pdf, 2021
32021
Corporate communication as a substantial function in higher education management
C Kocabaş, Y Alpaydın
Alanyazın 3 (1), 177-187, 2022
12022
Understanding the Relationship Between Perceived Organizational Support and Psychological Well-Being: Perspectives of Turkish Faculty Members
Ü Deniz, C Kocabaş
Higher Learning Research Communications 14 (1), 4, 2024
2024
Views From the Fields: Turkish Novice Teachers’ Struggles for Teaching and Learning to Teaching
C Kocabaş, Ü Deniz
GIST–Education and Learning Research Journal 26, 2023
2023
Yükseköğretim Kurumları Için Kurumsal Iletişim Yönetimi Modeli Önerisi: Paydaş Görüşlerine Dayalı Bir Karma Yöntem Araştırması
C Kocabaş
PQDT-Global, 2022
2022
Okul müdürlerinin kullandıkları motivasyonel dil ile öğretmenlerin örgütsel dışlanma algıları arasındaki ilişki
S Çayak, C Kocabaş
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 198-214, 2022
2022
The relationship between the motivational language used by school principals and perceptions of teachers' organizational ostracism
S Çayak, C Kocabaş
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 198-214, 2022
2022
COVID-19 Sonrasında Yükseköğretimde Dönüşümün İzleri: Tespitler ve Öneriler
C Kocabaş
(Politika Notu: 2021/32) İstanbul: Eğitim Politikaları Araştırma Merkezi …, 2021
2021
Hesap Verebilirliğin Tarihçesi
C Kocabaş
Yükseköğretimde Hesap Verebilirlik, 19-36, 2020
2020
Investigation of missions and visions of technology development regions in the context of university-industry cooperation
C Kocabaş, Y Alpaydın
Journal of Higher Education and Science 8 (2), 368-377, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–14