İLKÖĞRETİM 7. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ DEĞERLENDİRMESİ A Dane, Ç Doğar, N Balkı Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 1-18, 2004 | 74 | 2004 |
Sınıf öğretmenliği III. sınıf öğrencilerinin geometrik bilgilere erişi düzeyleri üzerine ÖF Çetin, A DANE Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 12 (2), 427-436, 2004 | 70 | 2004 |
Lise öğrencilerinin algilarina göre, matematik başarisini olumsuz yönde etkileyen faktörler A Dane, M Kudu, N Balkı Erzincan University Journal of Science and Technology 2 (1), 17-34, 2009 | 43 | 2009 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TANIM, AKSİYOM VE TEOREM KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ A Dane Kastamonu Education Journal 16 (2), 495-506, 2008 | 36 | 2008 |
Correlations among handedness, eyedness, monocular shifts from binocular focal point, and nonverbal intelligence in university mathematics students A Dane, Ş Dane Perceptual and motor skills 99 (2), 519-524, 2004 | 25 | 2004 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN NOKTA, DOĞRU VE DÜZLEM KAVRAMLARINI ALGILARI A Dane Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 41-58, 2008 | 24 | 2008 |
İLKÖĞRETİM 6, 7 ve 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN NOKTA, DOĞRU VE DÜZLEM KAVRAMLARINI ALGILAMA DÜZEYLERİ VE KAVRAM YANILGILARI A Dane, H Başkurt Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 31 (2), 81-100, 2012 | 23 | 2012 |
A Conceptual and Procedural Research on the Hierarchical Structure of Mathematics Emerging in the Minds of University Students: An Example of Limit-Continuity-Integral-Derivative. A Dane, ÖF Çetin, F Bas, MÖ Sagirli International Journal of Higher Education 5 (2), 82-91, 2016 | 20 | 2016 |
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin özdeşlik ve denklem kavramlarını algılama düzeyleri ve öğrenme güçlükleri A Dane, H Başkurt The Journal of Academic Social Science Studies 5 (8), 397-413, 2012 | 16 | 2012 |
Differences in mathematics anxiety by sex, program, and education of university mathematics students in Turkey A Dane Psychological Reports 96 (2), 422-424, 2005 | 16 | 2005 |
Matematikte düz anlatım ve problem çözme sınıflarındaki öğretmen öğrenci etkileşim farklılıklarının karşılaştırılması İ Budak, A Budak, T Tutak, A Dane Journal of Qafqaz University 28 (2), 180-189, 2009 | 12 | 2009 |
A concept of “accumulation point” and its usage FÖ Çetin, A Dane, M Bekdemir Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2012 | 11 | 2012 |
İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin doğru parçası, doğrusallık, ışın ve açı kavramlarını algılama düzeyleri A Dane, H Başkurt Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 85-104, 2011 | 10 | 2011 |
Yığılma noktası kavramı ve kullanımı Ö Faruk, A Dane, M Bekdemir Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (2 …, 2012 | 9 | 2012 |
CEBİRSEL İFADE, GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER: DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ F Baş, A Dane, ÖF Çetin, MÖ Sağırlı Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 44-61, 2015 | 8 | 2015 |
İlköğretim 6, 7 ve 8 A Dane, H Başkurt Sınıf Öğrencilerinin Doğru Parçası, Doğrusallık, Işın ve Açı Kavramlarını …, 2011 | 5 | 2011 |
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, ÖF Çetin, Z ÇAKMAK, M Bekdemir, O Muzaffer, ... International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2016 | 4 | 2016 |
Right brain is important for students’ achievements in science C Dogar, A Dane, S Dane, U Tan International Journal of Neuroscience 118 (8), 1175-1179, 2008 | 4 | 2008 |
Üniversite matematik bölümü öğrencilerinde işitme süresi ve göz kayma derecesi ile non-verbal zeka arasındaki ilişkiler A Dane, Ç DOĞAR, Ş DANE Turkiye Klinikleri Journal of Medical Sciences 27 (3), 317-320, 2007 | 4 | 2007 |
Prospective primary school teachers’ perceptions of rectangular prism through models ÖF Çetin, A Dane, M Okur, M Bekdemir, F Baş, O Kanbolat, MÖ Sağırlı The International Journal of Research in Teacher Education 3 (2), 14-25, 2012 | 3 | 2012 |