Determining the reasons of technostress experienced by teachers: A qualitative study A Çoklar, E Efilti, Y Şahin, A Akçay Turkish online journal of qualitative inquiry 7 (2), 71-96, 2016 | 66 | 2016 |
Bilgisayar oyunlarının ortaokul öğrencilerinin akademik davranış ve sosyal yaşam üzerine etkilerinin incelenmesi F Torun, A AKÇAY, AN ÇOKLAR Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 3 (1), 1-11, 2015 | 61 | 2015 |
Investigation of techno-stress levels of teachers who were included in technology integration processes. AN Çoklar, E Efilti, YL Sahin, A Akçay Online Submission, 2016 | 52 | 2016 |
Bilişsel becerilerin gelişimine yönelik bir öneri: Programlama eğitimi A Akçay, AN Çoklar Eğitim teknolojieri okumaları, 121-139, 2016 | 45 | 2016 |
Analyzing of computer games effects on social life and academic behaviour of the secondary school students F Torun, A Akçay, AN Çoklar Karaelmas Journal of Educational Sciences 3 (1), 1-11, 2015 | 17 | 2015 |
Evaluating Programming Self-Efficacy in the Context of Inquiry Skills and Problem-Solving Skills: A Perspective from Teacher Education. AN Çoklar, A Akçay World Journal on Educational Technology: Current Issues 10 (3), 153-164, 2018 | 15 | 2018 |
Programlama becerisi öz yeterliğinin problem çözme ve sorgulama becerileri bağlamında incelenmesi A Akçay PQDT-Global, 2015 | 15 | 2015 |
Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretmen adaylarının programlamaya ilişkin algılanan öz yeterliklerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi A Akçay, AN Çoklar Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (6), 2163-2176, 2018 | 10 | 2018 |
How deeply does media and technology usage affect the sustained attention? M Kokoç, H Ilgaz, A Akçay International Journal of Human–Computer Interaction 38 (15), 1410-1421, 2022 | 7 | 2022 |
FARKLI KISA SÜRELİ BELLEK UZAMLARINA SAHİP ÖĞRENCİLERİN FARKLI DİKKAT TASARIMINA SAHİP ÖĞRENME ORTAMLARINDAKİ GÖZ HAREKETLERİNİN İNCELENMESİ A AKÇAY, A ALTUN Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 588-614, 2019 | 5 | 2019 |
Application of Learning Theories in Online Instructional Environmentsand Materials: A Study for Developing a Set of Criteria S Özer Şanal, A Akçay, M Çiçek Tutulmaz, M Erdem Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 2019 | 5 | 2019 |
Investigation of Techno-Stress Levels of Teachers Who Were Included in Technology Integration Processes. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology (November … AN Çoklar, E Efilti, YL Sahin, A Akçay | 4 | 2016 |
Cyberostracism and knowledge sharing: The mediating role of social anxiety in e-learning environments A Akçay, AR Kayiş Journal of Educational Technology and Online Learning 6 (1), 33-47, 2023 | 3 | 2023 |
Hata ayıklama performansı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması A AKÇAY, A Altun Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 667-685, 2021 | 2 | 2021 |
A norm study of computerized sustained attention test among university students H Ilgaz, M Kokoç, A Akçay, A Altun Elementary Education Online 18 (3), 1036-1036, 2020 | 2 | 2020 |
Dikkat ağlarının ve göz hareketlerinin hata ayıklama performansı üzerine etkisinin incelenmesi A Akçay Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 2 | 2020 |
Üniversite Öğrencileri için Bilgisayar Tabanlı Sürdürülebilir Dikkat Testi Norm Çalışması. H Ilgaz, M Kokoç, A Akçay, A Altun Ilkogretim Online 18 (3), 2019 | 2 | 2019 |
Investigation of Self-Effıcacy of The Candidate Information Technology and Software Teachers For Programming Regarding Different Variables A Akçay, AN Çoklar Kastamonu Education Journal 26 (6), 2163, 2018 | 2 | 2018 |
Examination of the prediction of flexibility for learner satisfaction in online courses A Akcay Turkish Online Journal of Distance Education 24 (4), 132-145, 2023 | 1 | 2023 |
Examining The Prediction of Digital Game Addiction Awareness on Digital Educational Game Usage BK COŞKUN, A AKÇAY Journal of Learning and Teaching in Digital Age 8 (1), 71-81, 2023 | 1 | 2023 |