Relationship among perfectionism, academic procrastination and life satisfaction of university students BE Çapan Procedia-Social and Behavioral Sciences 5, 1665-1671, 2010 | 251 | 2010 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI. BE Çapan Journal of International Social Research 3 (12), 2010 | 201 | 2010 |
Ergenlerde dijital oyun bağımlılığı ve psikolojik ihtiyaçlar A Dursun, BE ÇAPAN İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 128-140, 2018 | 66 | 2018 |
Psikolojik sağlamlığın yordayıcısı olarak affedicilik BE Çapan, A Arıcıoğlu International Journal of Educational Research 5 (4), 70-82, 2014 | 61* | 2014 |
Social competence and psychological vulnerability as predictors of Facebook addiction B Satici, M Saricali, SA Satici, BE Çapan Studia Psychologica 56 (4), 301, 2014 | 59 | 2014 |
Social connectedness and flourishing: The mediating role of hopelessness. B Eraslan-Capan Universal Journal of Educational Research 4 (5), 933-940, 2016 | 58 | 2016 |
Interpersonal sensitivity and problematic Facebook use in Turkish university students B Eraslan-Capan The Anthropologist 21 (3), 395-403, 2015 | 56 | 2015 |
Ergenlerin problemli internet kullanımında kişilerarası ilişkilerle ilgili bilişsel çarpıtmaların ve sosyal kaygının rolü M Şahan, BE Çapan Ege Eğitim Dergisi 18 (2), 887-913, 2017 | 49 | 2017 |
Ergen psikolojik sağlamlık düzeyinin yordayıcıları: Algılanan sosyal destek ve okul bağlılığı Ö Turgut, BE Çapan Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 162-183, 2017 | 47 | 2017 |
ÇOCUKLARIN KENDİLİK DEĞERİNİ GELİŞTİRMEDE KENDİLİK DEĞERİ GELİŞTİRME PROGRAMI VE SOSYAL VE DUYGUSAL EĞİTİM PROGRAMININETKİLİLİĞİ BE ÇAPAN, FK OWEN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 16 (62), 756-769, 2017 | 44 | 2017 |
Öğretmen adaylarının kişilerarası ilişkileri ve bağlanma stilleri arasındaki ilişki B Eraslan Çapan Anadolu Üniversitesi, 2009 | 37 | 2009 |
Öğretmen adaylarının kişilerarası ilişkileri ve bağlanma stilleri arasındaki ilişki B Eraslan Çapan Anadolu Üniversitesi, 2009 | 37 | 2009 |
Üniversite öğrencilerinde karanlık üçlü kişilik özellikleri ile dürtüsellik ve heyecan arama davranışları arasındaki ilişkilerin incelenmesi SA SATICI, AR Kayiş, MF YILMAZ, B Eraslan-Çapan Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 9 (54), 857-881, 2019 | 30 | 2019 |
Digital game addiction and psychological needs for teeanergers A Dursun, B Eraslan-Çapan İnönü Üniversitesi, 2018 | 26 | 2018 |
Karanlık üçlü ölçeği: Türkçeye uyarlama çalışması, 13 B Eraslan-Çapan, SA Satıcı, MF Yılmaz, AR Kayiş Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 7-10, 2015 | 23 | 2015 |
Is mindful awareness effective on hope, burnout and self-efficacy among school counsellors in Turkey? Z Ender, M Saricali, SA Satici, B Eraslan-Capan British Journal of Guidance & Counselling 47 (6), 712-726, 2019 | 22 | 2019 |
Ortaöğretim öğrencilerinin yönelmeyi düşündükleri eğitim alanları ve kariyer psikolojik danışmanlığı EB Çapan, KF Owen | 17 | 2017 |
The role of social and emotional loneliness in problematic Facebook use BE Çapan, M Sarıçalı İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 | 16 | 2016 |
Submissive behavior and cyber bullying: A study on the mediator roles of cyber victimization and moral disengagement B Eraslan-Çapan, F Bakioğlu Psychologica Belgica 60 (1), 18, 2020 | 15 | 2020 |
Fen, teknoloji, matematik ve mühendislik alanlarını seçmeyi planlama: meslek seçimine ilişkin inançlar FK OWEN, BE ÇAPAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (4), 915-933, 2017 | 15 | 2017 |