Takip et
Murat Doğdubay
Murat Doğdubay
Diğer adlarProf. Dr. Murat Doğdubay
balikesir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Turistik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisi,
SS Eröz, M Doğdubay
Journal of Consumer Research 29 (27), 566-578, 2012
3982012
Mutfak turizmi
M Doğdubay, İ Giritlioğlu
Turistik Ürün Çeşitlendirmesi 1, 433-456, 2008
97*2008
Gastronomi Eğitimi Alan Öğrencilerde Yiyecekte Yenilik Korkusu (Food Neophobia):Balıkesir Üniversitesi Örneği (In the Gastronomy Educated Students Fear of the NewFoods (Food …
DM YİĞİT SERKAN
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 5 (1), 162-168, 2017
552017
Menü Mühendisliği
M Doğdubay, G Saatcı
Ankara, 2014
442014
Yiyecek-içecek işletmelerinde etik uygulamaların SWOT Analizi ile değerlendirilmesi
M Doğdubay, İ Karan
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 3 (4), 24-32, 2015
392015
OTEL İŞLETMELERİNDE İLİŞKİSEL PAZARLAMA ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
MO İlban, M Doğdubay, H Gürsoy, M DOĞDUBAY, H GÜRSOY
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (2), 117-143, 2009
392009
Alternatif turizm planlamasında swot analizinin uygulanması
C Avcıkurt, A Köroğlu, M Doğdubay
Türkiyenin Alternatif Turizm Potansiyeli ve Güncel Sorunları Konferansı 3 (4 …, 2003
332003
BÜYÜK ÖLÇEKLİ OTELLERDEKİ YİYECEK İÇECEK DEPARTMANLARININ ÜRETİM KAYIPLARINI ÖNLEMEYE YÖNELİK OLARAK ÜRETİM PLANLAMASI VE KONTROL SİSTEMLERİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ
D MURAT
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 82-94, 2005
30*2005
Turizm işletmeleri
R Altunışık, C Avcıkurt, O Batman, Ş Demirkol, C Uçkun, B Zengin
İstanbul: Değişim Yayınları, 2004
282004
Destinasyon pazarlamasında yerel yönetimlerin gastronomik öğeleri kullanma eğilimlerinin ölçülmesine yönelik bir araştırma
M Doğdubay, M Sarıoğlan, G Saatçi, S Sü Eroz
Ulusal Gastronomi Sempozyumu, 26-33, 2011
272011
Yiyecek-içecek endüstrisinde bir pazarlama stratejisi olarak ürün geliştirme çalışması (füzyon mutfak uygulaması)
M Doğdubay, KG Girgin, İ Giritlioğlu
Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu Bildiriler Kitabı 33, 41, 2007
272007
Tüketicilerin Yiyecekte Yenilik Korkusu Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
DM YİĞİT SERKAN
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research 4 (1), 1-16, 2020
192020
Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi Konulu Festivaller
İS DOĞDUBAY MURAT
Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi Turizmi, 169-191, 2016
19*2016
The Relationship Between Product Innovation and Fusion Cuisine in Food and Beverage Establishments: A Discussion on Turkish Cuisine
SM ERDEM BARIŞ,DOĞDUBAY MURAT
Current Issue in Hospitality and Tourism Research and Innovations, 213-218, 2012
192012
Customer loyalty in the specialty restaurants: An example from Istanbul
M Dogdubay, C Avcikurt
Article of Professors of Balikesir University, Tourism and Hotel Management …, 2009
192009
GASTRONOMİK KİMLİĞİN KORUNMASINDA COĞRAFİ İŞARETLEMENİN ROLÜ: İNEGÖL KÖFTESİ ÖRNEĞİ
SA DOĞDUBAY MURAT
Eko-gastronomi Dergisi 1 (2), 47-59, 2015
182015
Mezopotamya mutfağı
M Doğdubay
içinde Gastronomi Tarihi, 52-81, 2015
18*2015
Büyük Ölçekli Otel İşletmelerinin Yiyecek-İçecek Ünitelerinde Üretim Dengesini Bozan Üretim Kayıplarının Rapor Edilmesi
M Doğdubay, M Sarıoğlan
TÜBAV Türk Bilim Araştırmaları Vakfı 3 (1), 106-116, 2010
17*2010
Türkiye'de özellikli restoranlarda pazarlama sorunları ve çözüm önerileri: Bir örnek uygulama
M Doğdubay
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2000
152000
Otel Mutfaklarında Sistematik İşyeri Düzenleme Planı (SİDP) Modelinin Uygulanması
Kİ DOĞDUBAY MURAT
Aydın Gastronomy 1 (1), 9-23, 2017
142017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20