Takip et
Erzincan University Journal of Education Faculty (Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi)
Erzincan University Journal of Education Faculty (Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi)
Erzincan Binali Yıldırım University, Erzincan University
erzincan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğrencilerinin çevresel tutum ve çevre bilgisi üzerine bir alan araştirmasi
E Atasoy, H Ertürk
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 105-122, 2008
5122008
İLKÖĞRETİM BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDAKİ ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ: KESİRLERDE SIRALAMA, TOPLAMA, ÇIKARMA, ÇARPMA VE KESİRLERLE İLGİLİ PROBLEMLER
Y Soylu, C Soylu
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 101-117, 2005
2052005
Ölçek geliştirme çalışmalarında kullanılan kapsam geçerliği için bir yol haritası
S Yeşilyurt, C Çapraz
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 251-264, 2018
2042018
İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİ ÜZERİNE DERLEME: I. İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİ VE YÖNTEMLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR
K Doymuş, Ü Şimşek, U Şimşek
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 59-83, 2005
1982005
Matematik derslerinde kavramsal ve işlemsel öğrenmenin dengelenmesinin önemi üzerine bir çalişma
Y Soylu, S Aydın
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 83-95, 2006
168*2006
TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA DEVAM EDEN FENEDEBİYAT VE EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
H GÜRBÜZ, M KIŞOĞLU
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 71-83, 2007
1572007
Revize edilmiş Bloom Taksonomisi ve Cebir öğrenme alani örneğinde uygulamasi
M Bekdemir, Y Selim
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 185-196, 2008
1412008
Benlik-kavramı ve benliğin gelişimi bilen benliğe gereksinim var mı?
Y Özen, F Gülaçtı
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 20-38, 2010
1402010
İlköğretim matematik öğretmen adaylarındaki matematik kaygısının nedenleri ve azaltılması için öneriler (Erzincan eğitim fakültesi örneği)
M BEKDEMİR
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 131-144, 2007
122*2007
Öğretmen adaylarının öznel iyi olma ve karar verme stillerinin incelenmesi
B DİLMAÇ, H BOZGEYİKLİ
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 171-187, 2009
1192009
Öğretmen Adaylarinin Öznel İyi Olma ve Karar Verme Stillerinin İncelenmesi
B Dilmaç, H Bozgeyikli
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 171-187, 2009
1192009
Fen bilgisi dersine yönelik okul dışı öğrenme ortamları etkinliklerinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisinin değerlendirilmesi
Z Erten, G Taşçi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 638-657, 2016
1132016
Öğretmen adaylarinin öğretmenlik mesleğine karşi tutumlarinin incelenmesi
H Bulut, Ç Doğar
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 13-27, 2006
1102006
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN İLKÖĞRETİM II. KADEMEDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (Amasya Örneği)
H Karaer
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 97-111, 2006
1082006
Türk ve İngiliz üniversite öğrencilerinin psikolojik iyi oluş duygusal farkındalık ve duygularını ifade etmelerinin ülke ve cinsiyet değişkenlerine göre incelenmesi
B Kuyumcu
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 1-24, 2012
972012
Öğretmen adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
K YENİLMEZ, M TURĞUT, MZ BALBAĞ
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 91-107, 2017
952017
Fen bilimleri öğretmenlerinin yenilenen fen bilimleri öğretim programına yönelik görüşleri
P Karaman, P KARAMAN, A Karaman, A KARAMAN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 243-269, 2016
952016
A road map for the content validity used in scale development studies
S Yeşilyurt, C Çapraz
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 251-264, 2018
942018
Beden eğitimi dersi sportmenlik davranışı ölçeği (BEDSDÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması
KOÇ Yakup
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 96 - 114, 2013
93*2013
Okul düzeyinde dönüşümcü liderlik
L Eraslan
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 1-22, 2004
912004
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20