İlköğretim öğrencilerinin çevresel tutum ve çevre bilgisi üzerine bir alan araştirmasi E Atasoy, H Ertürk Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 105-122, 2008 | 512 | 2008 |
İLKÖĞRETİM BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDAKİ ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ: KESİRLERDE SIRALAMA, TOPLAMA, ÇIKARMA, ÇARPMA VE KESİRLERLE İLGİLİ PROBLEMLER Y Soylu, C Soylu Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 101-117, 2005 | 205 | 2005 |
Ölçek geliştirme çalışmalarında kullanılan kapsam geçerliği için bir yol haritası S Yeşilyurt, C Çapraz Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 251-264, 2018 | 204 | 2018 |
İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİ ÜZERİNE DERLEME: I. İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME YÖNTEMİ VE YÖNTEMLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR K Doymuş, Ü Şimşek, U Şimşek Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 59-83, 2005 | 198 | 2005 |
Matematik derslerinde kavramsal ve işlemsel öğrenmenin dengelenmesinin önemi üzerine bir çalişma Y Soylu, S Aydın Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 83-95, 2006 | 168* | 2006 |
TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA DEVAM EDEN FENEDEBİYAT VE EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) H GÜRBÜZ, M KIŞOĞLU Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 71-83, 2007 | 157 | 2007 |
Revize edilmiş Bloom Taksonomisi ve Cebir öğrenme alani örneğinde uygulamasi M Bekdemir, Y Selim Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 185-196, 2008 | 141 | 2008 |
Benlik-kavramı ve benliğin gelişimi bilen benliğe gereksinim var mı? Y Özen, F Gülaçtı Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 20-38, 2010 | 140 | 2010 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarındaki matematik kaygısının nedenleri ve azaltılması için öneriler (Erzincan eğitim fakültesi örneği) M BEKDEMİR Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 131-144, 2007 | 122* | 2007 |
Öğretmen adaylarının öznel iyi olma ve karar verme stillerinin incelenmesi B DİLMAÇ, H BOZGEYİKLİ Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 171-187, 2009 | 119 | 2009 |
Öğretmen Adaylarinin Öznel İyi Olma ve Karar Verme Stillerinin İncelenmesi B Dilmaç, H Bozgeyikli Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 171-187, 2009 | 119 | 2009 |
Fen bilgisi dersine yönelik okul dışı öğrenme ortamları etkinliklerinin geliştirilmesi ve öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisinin değerlendirilmesi Z Erten, G Taşçi Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 638-657, 2016 | 113 | 2016 |
Öğretmen adaylarinin öğretmenlik mesleğine karşi tutumlarinin incelenmesi H Bulut, Ç Doğar Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 13-27, 2006 | 110 | 2006 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN İLKÖĞRETİM II. KADEMEDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (Amasya Örneği) H Karaer Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 97-111, 2006 | 108 | 2006 |
Türk ve İngiliz üniversite öğrencilerinin psikolojik iyi oluş duygusal farkındalık ve duygularını ifade etmelerinin ülke ve cinsiyet değişkenlerine göre incelenmesi B Kuyumcu Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 1-24, 2012 | 97 | 2012 |
Öğretmen adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi K YENİLMEZ, M TURĞUT, MZ BALBAĞ Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 91-107, 2017 | 95 | 2017 |
Fen bilimleri öğretmenlerinin yenilenen fen bilimleri öğretim programına yönelik görüşleri P Karaman, P KARAMAN, A Karaman, A KARAMAN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 243-269, 2016 | 95 | 2016 |
A road map for the content validity used in scale development studies S Yeşilyurt, C Çapraz Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 251-264, 2018 | 94 | 2018 |
Beden eğitimi dersi sportmenlik davranışı ölçeği (BEDSDÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması KOÇ Yakup Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 96 - 114, 2013 | 93* | 2013 |
Okul düzeyinde dönüşümcü liderlik L Eraslan Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 1-22, 2004 | 91 | 2004 |