The Effect of a Metacognition-Based Instructional Practice on the Metacognitive Awareness of the Prospective Teachers. B Duman, Ç Semerci Universal Journal of Educational Research 7 (3), 720-728, 2019 | 33 | 2019 |
Dizgeli öğretimin öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme ve demokratik tutumlarına etkisi B Duman Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Fırat Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2009 | 26 | 2009 |
Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi B Duman Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 25 | 2013 |
The Effect of Project-Based Learning on Students' Attitude towards English Classes. B Duman, Ć Yavuz Journal of Education and Training Studies 6 (n11a), 186-193, 2018 | 22 | 2018 |
7. sınıf çember ve daire konusunda basamaklı öğretim uygulamasının öğrencilerin matematik dersine ilişkin akademik başarı ve tutumlarına etkisi B Duman, C Özçelik Bartın Üniversitesi, 2017 | 18 | 2017 |
The effect of problem-based learning on problem-solving skills in English language teaching FZ Kök, B Duman Journal of Pedagogical Research 7 (1), 154-173, 2023 | 15 | 2023 |
The Effect of the Creative Drama-Supported Problem-Based Learning Approach on the Self-Efficacy Ability in Geometry. B Duman, C Özçelik Universal Journal of Educational Research 6 (12), 2918-2924, 2018 | 14 | 2018 |
Öğretmen adaylarının okumaya yönelik tutumlarının incelenmesi B Duman, T Gökmen Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 13-22, 2018 | 13 | 2018 |
The relationship between the entrepreneurship characteristics and metacognitive awareness levels of pre service teachers B Duman Journal of Education and Training Studies, 2018 | 13 | 2018 |
Achievement Motivations of the Students Studying at Computer and Instructional Technologies Teaching Department. C Semerci, B Duman Online Submission 3 (1), 134-142, 2013 | 12 | 2013 |
Yüksek lisans öğrencilerinin seminer sunu performanslarının çok-yüzeyli Rasch modeli ile analizi Ç Semerci, N Semerci, B Duman Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25, 7-22, 2013 | 12 | 2013 |
Matematik öğretmeni adaylarının öğrenme stratejileri üzerine nitel bir çalışma B Duman Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (2), 110-131, 2014 | 11 | 2014 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAĞIL DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ B DUMAN Education Sciences 6 (1), 536-548, 2011 | 10 | 2011 |
Öğretmen adaylarının sorgulama becerilerinin incelenmesi T Bedir, B Duman Turkish Studies, 2017 | 9 | 2017 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DEĞERLERİNİN İNCELENMESİ B Duman Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 109-118, 2016 | 8 | 2016 |
Öğretmen Adaylarının İstasyon Tekniği ve İstasyon Tekniği Kapsamında Öğretmen - Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları B Duman Turkish Studies 13 (4), 499-518, 2018 | 7 | 2018 |
Self Assessments of the Prospective Teachers about the Teaching Materials They Have Designed B Duman World Journal of Education 8 (6), 165-175, 2018 | 6 | 2018 |
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı’nın okuryazarlık becerileri açısından incelenmesi. 3 B Duman, A Tural Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, 88-94, 2019 | 5 | 2019 |
The Effect of An Instructional Practice Based On Metacognition Upon Teacher Trainees Academic Achievement, Metacognitive Awareness, Achievement Motivation And Critical Thinking B Duman Unpublished Ph thesis, Fırat University, Institute of Educational Sciences …, 2013 | 5 | 2013 |
The effect of systematic teaching on reflective thinking of the pre-service teachers at educational psychology course C Semerci, B Duman Energy Education Science and Technology Part B-Social and Educational …, 2012 | 4 | 2012 |