Follow
Doç. Dr. Burcu DUMAN
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effect of a Metacognition-Based Instructional Practice on the Metacognitive Awareness of the Prospective Teachers.
B Duman, Ç Semerci
Universal Journal of Educational Research 7 (3), 720-728, 2019
332019
Dizgeli öğretimin öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme ve demokratik tutumlarına etkisi
B Duman
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Fırat Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2009
262009
Üstbilişe dayalı bir öğretim uygulamasının öğretmen adaylarının akademik başarı, üstbilişsel farkındalık, başarı motivasyonu ve eleştirel düşünmelerine etkisi
B Duman
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
252013
The Effect of Project-Based Learning on Students' Attitude towards English Classes.
B Duman, Ć Yavuz
Journal of Education and Training Studies 6 (n11a), 186-193, 2018
222018
7. sınıf çember ve daire konusunda basamaklı öğretim uygulamasının öğrencilerin matematik dersine ilişkin akademik başarı ve tutumlarına etkisi
B Duman, C Özçelik
Bartın Üniversitesi, 2017
182017
The effect of problem-based learning on problem-solving skills in English language teaching
FZ Kök, B Duman
Journal of Pedagogical Research 7 (1), 154-173, 2023
152023
The Effect of the Creative Drama-Supported Problem-Based Learning Approach on the Self-Efficacy Ability in Geometry.
B Duman, C Özçelik
Universal Journal of Educational Research 6 (12), 2918-2924, 2018
142018
Öğretmen adaylarının okumaya yönelik tutumlarının incelenmesi
B Duman, T Gökmen
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 13-22, 2018
132018
The relationship between the entrepreneurship characteristics and metacognitive awareness levels of pre service teachers
B Duman
Journal of Education and Training Studies, 2018
132018
Achievement Motivations of the Students Studying at Computer and Instructional Technologies Teaching Department.
C Semerci, B Duman
Online Submission 3 (1), 134-142, 2013
122013
Yüksek lisans öğrencilerinin seminer sunu performanslarının çok-yüzeyli Rasch modeli ile analizi
Ç Semerci, N Semerci, B Duman
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25, 7-22, 2013
122013
Matematik öğretmeni adaylarının öğrenme stratejileri üzerine nitel bir çalışma
B Duman
Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (2), 110-131, 2014
112014
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAĞIL DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
B DUMAN
Education Sciences 6 (1), 536-548, 2011
102011
Öğretmen adaylarının sorgulama becerilerinin incelenmesi
T Bedir, B Duman
Turkish Studies, 2017
92017
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DEĞERLERİNİN İNCELENMESİ
B Duman
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 109-118, 2016
82016
Öğretmen Adaylarının İstasyon Tekniği ve İstasyon Tekniği Kapsamında Öğretmen - Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
B Duman
Turkish Studies 13 (4), 499-518, 2018
72018
Self Assessments of the Prospective Teachers about the Teaching Materials They Have Designed
B Duman
World Journal of Education 8 (6), 165-175, 2018
62018
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı’nın okuryazarlık becerileri açısından incelenmesi. 3
B Duman, A Tural
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, 88-94, 2019
52019
The Effect of An Instructional Practice Based On Metacognition Upon Teacher Trainees Academic Achievement, Metacognitive Awareness, Achievement Motivation And Critical Thinking
B Duman
Unpublished Ph thesis, Fırat University, Institute of Educational Sciences …, 2013
52013
The effect of systematic teaching on reflective thinking of the pre-service teachers at educational psychology course
C Semerci, B Duman
Energy Education Science and Technology Part B-Social and Educational …, 2012
42012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20