Follow
Mevlüt Kaya
Title
Cited by
Cited by
Year
İlahiyat fakültesi öğrencilerinin durumluk-sürekli kaygı düzeyleri ve kaygı nedenleri (Samsun örneği)
M Kaya, K Varol
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 17 (17), 31-63, 2004
3072004
Ailede anne-baba tutumlarının çocuğun kişilik ve benlik gelişimindeki rolü
M Kaya
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 (9), 193-204, 1997
2421997
Din eğitiminde iletişim ve dini tutum
M Kaya
Samsun: Etüt Yayınları, 1998
2391998
Üniversite öğrencilerinin dini inanç ile ahlaki olgunluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
M Kaya, C Aydın
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 30 (30), 15-42, 2011
942011
Ahlaki olgunluk ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
M Şengün, M Kaya
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 24 (24-25), 51-64, 2007
922007
Hayatın anlam ve amacı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
C Aydın, M Kaya, H Peker
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 39-55, 2015
732015
Bazı kişisel değişkenlere göre üniversite öğrencilerinin ahlaki yargıları
M Kaya
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1994
731994
İlköğretim ve ortaöğretim öğrencilerinin din kültürü ve ahlak bilgisi dersine karşı tutumları
M Kaya
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 12 (12-13), 43-78, 2001
482001
Kişilik özelliklerinin ahlaki yargı üzerindeki etkisi
M Kaya
Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi 4, 185-200, 1997
401997
İbadetler ile hayatın anlamı ve psikolojik iyi olma arasındaki ilişkinin incelenmesi
M Kaya, N Küçük
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 17-43, 2017
392017
Din görevlilerinin mesleki tutum ve motivasyon düzeylerini etkileyen bazı faktörler
M Kaya, B Nazıroğlu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 26 (26-27), 25-53, 2008
382008
Okulda değerler eğitimi
M Kaya, O Taşkın
Teoriden pratiğe değerler eğitimi, 131-157, 2016
342016
Siirt ilindeki ortaöğretim öğrencilerinin sayısal okuryazarlık düzeylerinin cinsiyet, sınıf ve öğrenim gördüğü lise türüne göre farklılaşmasının incelenmesi
Ç Yıldız, MKMF Kaya
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (3), 81-95, 2012
292012
Yabancı dil olarak Türkçe öğretim programı üzerine inceleme
M Kaya, M Kardaş
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 1-20, 2020
242020
İlköğretim 8. sınıf vatandaşlık ve insan hakları eğitimi dersinde yer alan kavramların kazanılmışlık düzeyi
M Kaya
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2006
232006
Eğitimde Program Geliştirme Sürecinde Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programının Geliştirilmesi İhtiyacı
M Kaya
Orta Dereceli Okullarda Yürütülen Din Eğitim-Öğretiminin Problemleri, 227-258, 1998
231998
İlahiyat fakültelerinin istihdam alanlarına uygun eleman yetiştirme sorunu
M Kaya
Türkiye’de Yüksek Din Eğitiminin Sorunları, Yeniden Yapılanması ve Geleceği …, 2004
222004
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretim programlarındaki ahlaki konuların ahlak eğitimi açısından değerlendirilmesi
M Kaya
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 23 (23), 23-50, 2007
212007
Din görevlilerinin mesleki yeterlilikleri: Safranbolu’da görev yapan din görevlileri üzerine bir araştırma
M Kaya, N Küçük
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-18, 2015
202015
İlahiyat Fakültesi ve İmam-Hatip Lisesi Son Sınıf Öğrencilerinin Din Görevliliğine İlişkin Mesleki Yeterlilikleri (Samsun İli Örneği)
M Kaya, İ Turan
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 34 (34), 5-36, 2013
172013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20