İlahiyat fakültesi öğrencilerinin durumluk-sürekli kaygı düzeyleri ve kaygı nedenleri (Samsun örneği) M Kaya, K Varol Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 17 (17), 31-63, 2004 | 307 | 2004 |
Ailede anne-baba tutumlarının çocuğun kişilik ve benlik gelişimindeki rolü M Kaya Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 9 (9), 193-204, 1997 | 242 | 1997 |
Din eğitiminde iletişim ve dini tutum M Kaya Samsun: Etüt Yayınları, 1998 | 239 | 1998 |
Üniversite öğrencilerinin dini inanç ile ahlaki olgunluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi M Kaya, C Aydın Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 30 (30), 15-42, 2011 | 94 | 2011 |
Ahlaki olgunluk ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması M Şengün, M Kaya Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 24 (24-25), 51-64, 2007 | 92 | 2007 |
Hayatın anlam ve amacı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması C Aydın, M Kaya, H Peker Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 39-55, 2015 | 73 | 2015 |
Bazı kişisel değişkenlere göre üniversite öğrencilerinin ahlaki yargıları M Kaya Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1994 | 73 | 1994 |
İlköğretim ve ortaöğretim öğrencilerinin din kültürü ve ahlak bilgisi dersine karşı tutumları M Kaya Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 12 (12-13), 43-78, 2001 | 48 | 2001 |
Kişilik özelliklerinin ahlaki yargı üzerindeki etkisi M Kaya Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi 4, 185-200, 1997 | 40 | 1997 |
İbadetler ile hayatın anlamı ve psikolojik iyi olma arasındaki ilişkinin incelenmesi M Kaya, N Küçük Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 17-43, 2017 | 39 | 2017 |
Din görevlilerinin mesleki tutum ve motivasyon düzeylerini etkileyen bazı faktörler M Kaya, B Nazıroğlu Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 26 (26-27), 25-53, 2008 | 38 | 2008 |
Okulda değerler eğitimi M Kaya, O Taşkın Teoriden pratiğe değerler eğitimi, 131-157, 2016 | 34 | 2016 |
Siirt ilindeki ortaöğretim öğrencilerinin sayısal okuryazarlık düzeylerinin cinsiyet, sınıf ve öğrenim gördüğü lise türüne göre farklılaşmasının incelenmesi Ç Yıldız, MKMF Kaya Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (3), 81-95, 2012 | 29 | 2012 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğretim programı üzerine inceleme M Kaya, M Kardaş Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 1-20, 2020 | 24 | 2020 |
İlköğretim 8. sınıf vatandaşlık ve insan hakları eğitimi dersinde yer alan kavramların kazanılmışlık düzeyi M Kaya Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2006 | 23 | 2006 |
Eğitimde Program Geliştirme Sürecinde Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programının Geliştirilmesi İhtiyacı M Kaya Orta Dereceli Okullarda Yürütülen Din Eğitim-Öğretiminin Problemleri, 227-258, 1998 | 23 | 1998 |
İlahiyat fakültelerinin istihdam alanlarına uygun eleman yetiştirme sorunu M Kaya Türkiye’de Yüksek Din Eğitiminin Sorunları, Yeniden Yapılanması ve Geleceği …, 2004 | 22 | 2004 |
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretim programlarındaki ahlaki konuların ahlak eğitimi açısından değerlendirilmesi M Kaya Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 23 (23), 23-50, 2007 | 21 | 2007 |
Din görevlilerinin mesleki yeterlilikleri: Safranbolu’da görev yapan din görevlileri üzerine bir araştırma M Kaya, N Küçük Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-18, 2015 | 20 | 2015 |
İlahiyat Fakültesi ve İmam-Hatip Lisesi Son Sınıf Öğrencilerinin Din Görevliliğine İlişkin Mesleki Yeterlilikleri (Samsun İli Örneği) M Kaya, İ Turan Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 34 (34), 5-36, 2013 | 17 | 2013 |