Öğretmen adaylarının öğretmen kavramına ilişkin algıları: Bir metaforik çalışma F YILMAZ, S Göçen, F YILMAZ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 2013 | 202 | 2013 |
Olumsuz değerlendirilme korkusu ve akademik risk alma arasındaki ilişkinin kanonik korelasyonla incelenmesi B Çetin, M İlhan, F Yılmaz Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (1), 135-158, 2014 | 86* | 2014 |
Ders çalışma becerileri ile akademik risk alma arasındaki ilişkinin kanonik korelasyon ile incelenmesi M İlhan, B Çetin, MÖ SÜNKÜR, F YILMAZ Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 3 (2), 123-146, 2013 | 65* | 2013 |
İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YENİLİKÇİLİK EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ F Yılmaz, G Soğukçeşme, N Ayhan, S Tuncay, S Sancar, Y Deniz Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (27), 259-276, 2014 | 43 | 2014 |
İlköğretim öğretmen adaylarının lisansüstü eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi (Dicle Üniversitesi Örneği) M İlhan, MÖ SÜNKÜR, F YILMAZ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 22-42, 2012 | 42* | 2012 |
Ahlaki kimlik ölçeği Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması F Yılmaz, F Yılmaz CBÜ Sosyal Bilimler Dergisi 13 (4), 111-134, 2015 | 27 | 2015 |
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programında yer alan fiziksel olaylar öğrenme alanına ait kazanımlar ile fizik dersi öğretim programı kazanımlarının fen okuryazarlığı … F Yılmaz, MÖ SÜNKÜR, M İLHAN İlköğretim Online 11 (4), 915-926, 2012 | 27* | 2012 |
Sınıf öğretmeni adaylarının bitişik eğik yazıya ilişkin tutumları İ Erdem, F Yılmaz, E Bozkurt İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014 | 24 | 2014 |
Sınıf öğretmenliği adaylarının küreselleşme çerçevesinde değerler eğitimine ilişkin görüşleri M Yılmaz, F Merter International Journal of Social Science 5 (3), 299-314, 2012 | 20 | 2012 |
Who are teachers? A study of identity hierarchy F Yilmaz, M Ilhan Cogent Education 4 (1), 1384638, 2017 | 18 | 2017 |
The Role of Respectful Behaviour in the Relationship between Empathetic Tendencies and Conflict Resolution in Primary School Students. H Sekerci, F Yilmaz Eurasian Journal of Educational Research 93, 73-94, 2021 | 13 | 2021 |
Sınıf öğretmeni adaylarının araştırma görevlisi algısı: Metaforik bir araştırma F Yılmaz, F Yılmaz, S Göçen Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 1 (23), 201-220, 2015 | 12 | 2015 |
Revize Edilmiş Okul İklimi Öğretmen Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması F Yılmaz, S Demir International Journal of Assessment Tools in Education 3 (1), 85-100, 2016 | 11* | 2016 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayır Diyebilme Becerilerinin Ahlaki Anatominin Bileşenleri Açısından İncelenmesi F YILMAZ, A Ersoy 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8-10, 2015 | 10* | 2015 |
Beşinci sınıf öğrencileri arasındaki dijital bölünmenin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Diyarbakır ili örneği F YILMAZ, A Ersoy Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 29-42, 2012 | 10 | 2012 |
Bir program zincirleme analizi: 3. sınıf hayat bilgisi dersi öğretim programı (2018) örneği F YILMAZ, MÖ SUNKUR Journal of Qualitative Research in Education, 2021 | 9* | 2021 |
Besinci sınıf öğrencilerinin BİT erişim olanakları ve BİT okuryazarlık düzeyleri arasındaki dijital bölünme F Yılmaz, A Ersoy Journal of Educational Science 2 (2), 16-32, 2014 | 8 | 2014 |
Karakter Eğitimi ve Karakter Eğitimi Programları F YILMAZ Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 12 (1), 234-257, 2021 | 7 | 2021 |
Sokakta çalışan ve çalışmayan ilköğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler programındaki değerlere ilişkin algıları AGF Yılmaz, AGS Göçen, F Yılmaz E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 82-99, 2013 | 7 | 2013 |
Temperate but not Brave Children: Character Strengths in Life Science Course Curriculum F YILMAZ Participatory Educational Research 8 (4), 409-425, 2021 | 6 | 2021 |