Follow
Ferat YILMAZ
Ferat YILMAZ
Dicle Üniversitesinde Doç. Dr.
Verified email at dicle.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen adaylarının öğretmen kavramına ilişkin algıları: Bir metaforik çalışma
F Yılmaz, S Göçen, F Yılmaz
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 2013
1922013
Olumsuz değerlendirilme korkusu ve akademik risk alma arasındaki ilişkinin kanonik korelasyonla incelenmesi
B Çetin, M İlhan, F Yılmaz
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (1), 135-158, 2014
89*2014
Ders çalışma becerileri ile akademik risk alma arasındaki ilişkinin kanonik korelasyon ile incelenmesi
M İlhan, B Çetin, MÖ Sünkür, F Yılmaz
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 3 (2), 123-146, 2013
61*2013
İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ YENİLİKÇİLİK EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
F Yılmaz, G Soğukçeşme, N Ayhan, S Tuncay, S Sancar, Y Deniz
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (27), 259-276, 2014
422014
İlköğretim öğretmen adaylarının lisansüstü eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi (Dicle Üniversitesi Örneği)
M İlhan, MÖ Sünkür, F Yılmaz
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 22-42, 2012
422012
Ahlaki kimlik ölçeği türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalişmasi
AGF Yılmaz, AGF Yılmaz
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (4), 2015
332015
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programında yer alan fiziksel olaylar öğrenme alanına ait kazanımlar ile fizik dersi öğretim programı kazanımlarının fen okuryazarlığı …
F Yılmaz, MÖ Sünkür, M İlhan
İlköğretim Online 11 (4), 915-926, 2012
27*2012
Sınıf öğretmeni adaylarının bitişik eğik yazıya ilişkin tutumları
İ Erdem, F YILMAZ, E Bozkurt
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 2014
242014
Who are teachers? A study of identity hierarchy
F Yilmaz, M Ilhan
Cogent Education 4 (1), 1384638, 2017
202017
Sınıf öğretmenliği adaylarının küreselleşme çerçevesinde değerler eğitimine ilişkin görüşleri
M Yılmaz, F Merter
International Journal of Social Science 5 (3), 299-314, 2012
202012
The Role of Respectful Behaviour in the Relationship between Empathetic Tendencies and Conflict Resolution in Primary School Students.
H Sekerci, F Yilmaz
Eurasian Journal of Educational Research 93, 73-94, 2021
142021
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ALGISI: METAFORİK BİR ARAŞTIRMA
F Yılmaz, F Yılmaz, S Gocen, S Göçen
HAYEF Journal of Education 12 (1), 143-157, 2015
13*2015
Karakter Eğitimi ve Karakter Eğitimi Programları
F YILMAZ
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 12 (1), 234-257, 2021
12*2021
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayır Diyebilme Becerilerinin Ahlaki Anatominin Bileşenleri Açısından İncelenmesi
F YILMAZ, A Ersoy
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8-10, 2015
11*2015
Revize Edilmiş Okul İklimi Öğretmen Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
F Yılmaz, S Demir
International Journal of Assessment Tools in Education 3 (1), 85-100, 2016
10*2016
BESİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİNİN BİT ERİSİM OLANAKLARI VE BİT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ DİJİTAL BÖLÜNME
F Yılmaz, A Ersoy
Journal of Educational Science 2 (2), 16-32, 2014
10*2014
Bir program zincirleme analizi: 3. sınıf hayat bilgisi dersi öğretim programı (2018) örneği
F YILMAZ, MÖ SUNKUR
Journal of Qualitative Research in Education, 2021
9*2021
Beşinci sınıf öğrencileri arasındaki dijital bölünmenin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Diyarbakır ili örneği
F Yılmaz, A Ersoy
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 29-42, 2012
82012
Sokakta çalışan ve çalışmayan ilköğretim öğrencilerinin sosyal bilgiler programındaki değerlere ilişkin algıları
F Yılmaz, S Göçen, F Yılmaz
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 82-99, 2013
72013
Temperate but not Brave Children: Character Strengths in Life Science Course Curriculum
F YILMAZ
Participatory Educational Research 8 (4), 409-425, 2021
62021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20