Takip et
Yusuf Ozan Yıldırım
Yusuf Ozan Yıldırım
dicle.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi: Ikea Üzerine Ampirik Bir Çalışma
YO Yıldırım
32018
Tüketici davranışları açısından kompulsif satın alma davranışına yönelik kavramsal bir çalışma
YO Yıldırım, S Pirtini
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (23), 407-430, 2022
22022
The Effect of Mobile Promotions and Application Quality on Consumers' Buying Impulsiveness: A Case of Comparison Between ZUBIZU and HOPI
YO YILDIRIM, A BAYRAKTAR
Öneri Dergisi 16 (56), 825-851, 2021
22021
Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma
YO YILDIRIM, NO BAKIR
Turkish Journal of Marketing Research 1 (2), 77-91, 2022
1*2022
Pazarlamada İktisadi Bakış Açısı
TZ Çelik, YO Yıldırım
Gaziantep Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 1 (2 …, 2019
1*2019
Kişiselleştirilmiş Deneyim
YO Yıldırım
Pazarlama Yönetiminde E-teknolojik Trendler, 2023
2023
Sürdürülebilirlik Algısı, ESG Skoru, Marka Değeri ve Memnuniyet Endeksi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
YO Yıldırım
Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Pazarlama ve Üretim, 35-50, 2023
2023
Dijital Çağda Pazar Araştırması: Etnografiden Netnografiye Geçiş Sürecinde Sanal Topluluklar ve Bir Araştırma
Ö TARAKÇI ÖZKURT, S Pirtini, YO Yıldırım
Turkish Journal of Marketing Research 2 (2), 90-108, 2023
2023
Examination of Corporate Reputation Scores, Market Value and Financial Performance with the Perspective of Corporate Brand Sustainability
YO YILDIRIM, U Aypar
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (2), 47-62, 2023
2023
Gerçeğin sıfır anında içerik pazarlaması: ONEDİO örneği ile tüketici etkileşiminin incelenmesi
YO Yıldırım, Ş Erdem
Dicle Akademi Dergisi 3 (1), 49-79, 2023
2023
Sohbet Pazarlaması (Conversational Marketing) Tüketicilerin Sesli Arama (Voice Search)
YO Yıldırım
Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, 197-212, 2023
2023
Müşteri Deneyimi Yönetimi Açısından Müşteri Yolculuğunda Blokzincir Teknolojisinin Kullanımı
YO Yıldırım
Blokzincir Merkezli Güncel İş Modelleri, 133-148, 2023
2023
Arçelik Ürünlerinin Tercih Edilme Durumlarına Göre Firmanın Kurumsal İtibar Algısındaki Farklılıkların İncelenmesi
YO Yıldırım, TZ Çelik, AE Güney
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 1-12, 2022
2022
Stres, Obsesyon ve Sosyal Kaygılar Taşıyan insanların Kompulsif Satın Alma Davranışlarının incelenmesi
YO Yıldırım
Marmara Üniversitesi, 2022
2022
Tekstil sektöründe üretim yapan firmaların pazar performanslarında jenerik stratejilerin etkisi
TZ Çelik, YO Yıldırım
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 31 (2), 347-358, 2022
2022
İSLAMİ BANKACILIK FAALİYETİNE BAŞLAYAN KONVANSİYONEL BANKALAR VE MÜŞTERİLERİNİN BİLGİ, GÜVEN, TERCİH, MEMNUNİYET VE RAHATSIZLIK DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: ZİRAAT BANKASI …
M Beybur, YO Yıldırım
1. ULUSLARARASI BANKACILIK KONGRESİ, 161-170, 2018
2018
Pazarlamanın Değişen Gücü: Dijital Döneme Geçiş ve Pazarlama 4.0 Yaklaşımları
YO Yıldırım
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17