Takip et
Gülseli Aygül ERNEK ALAN
Gülseli Aygül ERNEK ALAN
Assist.Prof. of Public Relations and Publicity, Maltepe University
maltepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’de yeni nesil üniversiteler
GA Ernek Alan
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 3 (2), 105-118, 2016
242016
Generation Y Consumers in Turkey: Are They Really Social Media Nerds or Pretend To Be
A Ernek Alan, E Eyüboğlu
11th International Marketing Trends Congress, 2012
152012
PROPAGANDA ARACI OLARAK GANBOT DİPLOMASİ
GA ERNEK ALAN
Propoganda - Algı, İdeoloji ve Toplum İnşasına Dair İncelemeler, 83-99, 2015
14*2015
Diplomaside özel bir alan: Gastrodiplomasi
GAE Alan
Kamu Diplomasisinde Yeni Yaklaşımlar ve Örnekleri, 109-127, 2016
132016
Postmodern tüketim kültüründe pazarlama yönelimli halkla ilişkiler
GA Alan
Doktora Tezi. İstanbul: Marmara Üniversitesi SBE, 2011, 2011
132011
Kamu Diplomasisi Oluşturulmasinda Dijital Diplomasinin Etkisi: Türkiye’de Bulunan Büyükelçiliklerin Twitter Kullanımı
Ö Özden, GA ERNEK ALAN
Erciyes İletişim Dergisi 7 (2), 1345-1366, 2020
122020
Kurum Kültürünün Görsel Kimliğe Yansıması
A Ernek Alan, E Sungur
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi 5 (2007), 129-149, 2007
7*2007
ETNOGRAFİK VERİ İÇEREN BELGESEL FİLMLERE TÜRKİYE’DEN ÜÇ ÖRNEK
A Ernek Alan
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi, 27-48, 2007
7*2007
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarında Sosyal Medya Kullanımı
GA ERNEK ALAN
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurumsal İtibar, 81-99, 2015
5*2015
GÖRSEL KİMLİK AÇISINDAN İÇ MEKÂN DEĞERLENDİRMESİ VE TÜKETİCİYE YANSIMASI H&M MAĞAZA ÖRNEĞİ
Aİ Ergene, GAE ALAN
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 12 (1), 1-19, 2022
42022
DUYGUSAL ZEKÂ OKURYAZARLIĞINI REKLAMLAR ÜZERİNDEN ANLAMAYA YÖNELİK ARAŞTIRMA
GE ALAN
Öneri Dergisi 12 (46), 261-276, 2016
32016
Bir Başarı Öyküsü: Hakkında Çok Konuşulan Gazete – ‘POSTA
A Ernek Alan
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 18 (2011), 1-14, 2011
3*2011
THE IMPORTANCE OF MARKETING PUBLIC RELATIONS FOR “NEW” CONSUMERS
GA ERNEK ALAN
New Communication Approaches in the Digitalized World, 157-172, 2020
22020
Kurumsal itibar ve kurumsal reklam ilişkisi üzerine bir çözümleme: Opet Petrolcülük AŞ örneği
G Kuzucu, GA ALAN
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 7 (1), 3-29, 2020
22020
Bibliometric Analysis of Public Relations Research Literature
GAE Alan
Third Sector Social Economic Review 57 (1), 231-250, 2022
2022
TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE YAZILANLAR VE AKREDİTE OLAN BÖLÜMLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
GAE ALAN
Bildiri Kitabı Proceedings Book, 70, 2021
2021
Dijital Halkla İlişkilerde İçerik Üretimi
GA Ernek Alan
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü II, 45-76, 2021
2021
Pandemi Sürecinde Dijital İletişim
GA ERNEK ALAN
Eğitim Yayınevi, 2021
2021
Kamu Diplomasisi Oluşturulmasinda Dijital Diplomasinin Etkisi: Türkiye’de Bulunan Büyükelçiliklerin Twitter Kullanımı
B Diplomasisi, Ö Özlü, GA Alan
2020
TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE YAZILANLAR VE AKREDİTE OLAN BÖLÜMLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ .
GA Ernek Alan
7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 39, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20