Takip et
Metin ÖZKAN
Metin ÖZKAN
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Resmi ilköğretim okulları ve liselerde görev yapan yönetici ve öğretmenlerin görüşlerine göre müdürler ne derece öğretim liderliği davranışları göstermektedir
Y İnandı, M Özkan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (2), 123-149, 2006
1192006
Etkili öğretmen özellikleri üzerine sıralama yöntemiyle bir ölçekleme çalışması
M Özkan, Hİ Arslantaş
Trakya University Journal of Social Science 15 (1), 2013
115*2013
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin görüşlerine göre okul müdürlerinin çatışma yönetimi yaklaşımlarının incelenmesi
Hİ Arslantaş, M Özkan
Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (2), 555-570, 2012
992012
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sinizm İle Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
H Özgan, E Külekçi, M Özkan
International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 2012
812012
Analyzing of the relationships between organizational cynicism and organizational commitment of teaching staff
H Özgan, E Külekçi, M Özkan
International Online Journal of Educational Sciences 4 (1), 196-205, 2012
792012
Liderlik Hangi Sıfatları, Nasıl Alıyor? Liderlik Konulu Makalelerin İncelenmesi
M Özkan
Gaziantep University Journal of Social Sciences 15 (2), 615-639, 2016
75*2016
Öğretmen ve Yönetici Gözüyle Etkili Okulda Yönetici Özelliklerinin Belirlenmesi
İ Arslantaş, M Özkan
International Journal of Social Sciences Studies, 181-193, 2014
55*2014
Okul yöneticilerinin gözüyle Suriyeli öğrencilerin eğitiminde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri (Kilis örneği)
Ö Çakmak
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
402018
Okul müdürlerinin çatışma çözmede yapıcı yıkıcı olmaları ile öğretim liderliği arasındaki ilişki
Hİ Arslantaş, M Özkan
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 231-240, 2012
382012
İlkokul yöneticilerinin sahip olması gereken hizmetkâr liderlik özelliklerine ilişkin öğretmen görüşleri
E Temiz
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
232016
PISA 2012 Türkiye verilerine göre okul değişkenlerinin öğrenci̇ başarısını yordama gücü
M Özkan
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (5), 477-489, 2015
22*2015
Bir öğrenim çevresi olarak okulu yönetmek
A Açıkalın, M Özkan
Pegem Akademi, 2015
192015
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ.
Hİ Arslantaş, M Özkan, E Külekçı
Electronic Journal of Social Sciences 11 (39), 2012
192012
EĞİTİM MÜFETTİŞLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARI
İ ARSLANTAŞ, M ÖZKAN
E-Journal of New World Sciences Academy 8 (2), 179-192, 2013
132013
Türk yükseköğretim finansmanına ilişkin görüşler
M ÖZKAN, T GEDİKOĞLU
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 99-111, 2014
122014
Resmi Ġlköğretim Okulları ve Liselerde Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin GörüĢlerine Göre Müdürler Ne Derece Öğretim Liderliği DavranıĢları Göstermektedir
Y Ġnandı, M Özkan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (2), 123-149, 2006
112006
Türkiye ve Singapur okullarının öğretmenlerin mesleki gelişimleri ve öğrenimi aksatan öğretmen davranışları açısından incelenmesi
M Özkan, YÖ Özkan, MA Güvendir
Eğitim ve Bilim 44 (198), 2019
102019
Türk yükseköğretim sistemi için sürdürülebilir bir finansman model önerisi
M Özkan
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
102014
Üniversite Sıralama Sistemleri
M Özkan
Türkiye'de Yükseköğretim Alanı, Kapsamı ve Politikaları, 2015
92015
Investigation of in-School Factors Affecting Distributed Leadership Practices
Ç ÇAKIR, M ÖZKAN
Journal of Computer and Education Research 7 (14), 383-417, 2019
82019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20