Takip et
N. Ozan Bakır
N. Ozan Bakır
Marmara Üniversitesi, Pazarlama Bilim Dalı, Doç.Dr.
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin ilgilenim düzeylerine göre alişveriş merkezlerini tercih etme nedenleri ve sadakate etkisi
M Arslan, NO Bakır
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 28 (1), 227-259, 2010
90*2010
PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (1994-2012)
NO Bakır
Öneri Dergisi 10 (40), 1-13, 2013
50*2013
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE MEMNUNİYET OLUŞTURAN UNSURLARIN SAPTANMASI: MARMARA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ İLE BİR ARAŞTIRMA
NO Bakır, FM ARSLAN, AE GEGEZ
Marmara University Journal of Economic & Administrative Sciences, 2016
21*2016
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Arslan, NO Bakır
Öneri Dergisi 8 (32), 39-49, 2009
212009
MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME İSTEĞİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
NO BAKIR, G SAFARZADE
Aurum Journal of Social Sciences 5 (2), 149-172, 2020
11*2020
Tüketicilerin Foursquare veya Swarm uygulamalarını kullanarak yer Bildirimi yapma Davranışlarının, Marka Tutumuna ve Satın Alma Niyetine Etkisi
NO Bakır, S Aydoğan
Ulusal Pazarlama Kongresi, Anadolu Üniversitesi–Eskişehir, 195-209, 2015
112015
İnovasyon, Ar-Ge ve Tasarım Faaliyetlerinin İşletmelerin Birleşik Rekabet Gücü Üzerine Etkisi Türk İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
TS Erdil, NO Bakır, B Ayar
22. Pazarlama Kongresi, 2017
92017
Tüketicilerin çevrimiçi alışverişteki faydacı ve hedonik alışveriş değerinin algılanan fayda ve risk üzerindeki etkisi: Trendyol ve zara tüketicileri üzerine bir araştırma
E Tanrıkulu, NO Bakır
Öneri Dergisi 16 (56), 634-667, 2021
72021
TÜRKİYE’DE FAALİYET HALİNDEKİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN İNCELENMESİ
NO Bakır, S Aydoğan
The Journal of Academic Social Science 4 (26), 302-326, 2016
72016
Reklam etkinliği açısından tanınmış kişiler ve bir araştırma
NO Bakır
PQDT-Global, 2007
72007
Arçelik ve Beko Markaları Farklı mı? Marka Kişilikleri Açısından Bir Değerlendirme
S Aydoğan, NO BAKIR, M Aktan
18. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı, 239-255, 2013
62013
Tüketicilerin alışveriş merkezlerini tercih etme nedenleri, ilgilenimleri, ilişkiyi sürdürme istekleri ve sadakatleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi ve bir araştırma
NO Bakır
PQDT-Global, 2012
62012
E-Ticarette e-kullanıcı deneyiminin e-müşteri memnuniyeti ve e-müşteri sadakatine etkisi: Ayakkabı sektörü üzerine bir araştırma
N Bakır, A Bekereci
Journal of Research in Business 5 (1), 1-27, 2020
52020
The Impact Of Market And Brand Orientation On Performance: An Empirical Study
TS Erdil, NO Bakır, B Ayar
13. International Strategic Management Conference, 2017
52017
Özel Markalarda Algılanan Risk Boyutlarının Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Marka İmajının Aracılık Rolü
E AGHARZAYEV, NO BAKIR
Yönetim Bilimleri Dergisi 19 (39), 115-150, 2021
3*2021
Mobil Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Anında Teslim Online Sipariş Uygulamalarını Kabulü Üzerine Bir Araştırma
NO Battal, S. ve Bakır
25. Pazarlama Kongresi 1 (1), 697-712, 2021
2*2021
Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezi Örnekleri
NO Bakır
Beykoz Akademi Dergisi 7 (1), 36-61, 2019
22019
Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma
NO Yıldırım, Y.O. ve Bakır
Turkish Journal of Marketing Research/Volume 1 (2), 77-91, 2022
12022
Tedarik zinciri ve kanal yönetimi
NO BAKIR
Nobel Yayınevi, 2023
2023
The effect of dimensions of brand experience on dimensions of purchasing cosmetic products: a comparison of Flormar and Mac brands
GS AVERBEK, NO BAKIR
Aurum Journal of Social Sciences 7 (1), 65-92, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20