Follow
N. Ozan Bakır
N. Ozan Bakır
Marmara Üniversitesi, Pazarlama Bilim Dalı, Doç.Dr.
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketicilerin ilgilenim düzeylerine göre alişveriş merkezlerini tercih etme nedenleri ve sadakate etkisi
M Arslan, NO Bakır
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 28 (1), 227-259, 2010
90*2010
PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (1994-2012)
NO Bakır
Öneri Dergisi 10 (40), 1-13, 2013
50*2013
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE MEMNUNİYET OLUŞTURAN UNSURLARIN SAPTANMASI: MARMARA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ İLE BİR ARAŞTIRMA
NO Bakır, FM ARSLAN, AE GEGEZ
Marmara University Journal of Economic & Administrative Sciences, 2016
21*2016
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Arslan, NO Bakır
Öneri Dergisi 8 (32), 39-49, 2009
212009
MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME İSTEĞİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
NO BAKIR, G SAFARZADE
Aurum Journal of Social Sciences 5 (2), 149-172, 2020
11*2020
Tüketicilerin Foursquare veya Swarm uygulamalarını kullanarak yer Bildirimi yapma Davranışlarının, Marka Tutumuna ve Satın Alma Niyetine Etkisi
NO Bakır, S Aydoğan
Ulusal Pazarlama Kongresi, Anadolu Üniversitesi–Eskişehir, 195-209, 2015
112015
İnovasyon, Ar-Ge ve Tasarım Faaliyetlerinin İşletmelerin Birleşik Rekabet Gücü Üzerine Etkisi Türk İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
TS Erdil, NO Bakır, B Ayar
22. Pazarlama Kongresi, 2017
92017
Tüketicilerin çevrimiçi alışverişteki faydacı ve hedonik alışveriş değerinin algılanan fayda ve risk üzerindeki etkisi: Trendyol ve zara tüketicileri üzerine bir araştırma
E Tanrıkulu, NO Bakır
Öneri Dergisi 16 (56), 634-667, 2021
72021
TÜRKİYE’DE FAALİYET HALİNDEKİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN İNCELENMESİ
NO Bakır, S Aydoğan
The Journal of Academic Social Science 4 (26), 302-326, 2016
72016
Reklam etkinliği açısından tanınmış kişiler ve bir araştırma
NO Bakır
PQDT-Global, 2007
72007
Arçelik ve Beko Markaları Farklı mı? Marka Kişilikleri Açısından Bir Değerlendirme
S Aydoğan, NO BAKIR, M Aktan
18. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı, 239-255, 2013
62013
Tüketicilerin alışveriş merkezlerini tercih etme nedenleri, ilgilenimleri, ilişkiyi sürdürme istekleri ve sadakatleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi ve bir araştırma
NO Bakır
PQDT-Global, 2012
62012
E-Ticarette e-kullanıcı deneyiminin e-müşteri memnuniyeti ve e-müşteri sadakatine etkisi: Ayakkabı sektörü üzerine bir araştırma
N Bakır, A Bekereci
Journal of Research in Business 5 (1), 1-27, 2020
52020
The Impact Of Market And Brand Orientation On Performance: An Empirical Study
TS Erdil, NO Bakır, B Ayar
13. International Strategic Management Conference, 2017
52017
Özel Markalarda Algılanan Risk Boyutlarının Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Marka İmajının Aracılık Rolü
E AGHARZAYEV, NO BAKIR
Yönetim Bilimleri Dergisi 19 (39), 115-150, 2021
3*2021
Mobil Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Anında Teslim Online Sipariş Uygulamalarını Kabulü Üzerine Bir Araştırma
NO Battal, S. ve Bakır
25. Pazarlama Kongresi 1 (1), 697-712, 2021
2*2021
Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezi Örnekleri
NO Bakır
Beykoz Akademi Dergisi 7 (1), 36-61, 2019
22019
Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma
NO Yıldırım, Y.O. ve Bakır
Turkish Journal of Marketing Research/Volume 1 (2), 77-91, 2022
12022
HİZMET ORTAMININ MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ KATILIMININ ARACILIK ROLÜ
NO Bakır, GG Çelik, E Taşkıran, G Öngel
Akademik Hassasiyetler 11 (24), 720-751, 2024
2024
Tedarik zinciri ve kanal yönetimi
NO BAKIR
Nobel Yayınevi, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20