Follow
Elif ÖZATA YÜCEL
Title
Cited by
Cited by
Year
Determination of secondary school students' cognitive structure, and misconception in ecological concepts through word association test
EÖ Yücel, M ÖZKAN
Educational Research and Reviews 10 (5), 660, 2015
832015
2013 Fen Bilimleri Programının 2005 Fen Ve Teknoloji Programıyla Çevre Konularının İşlenişi Açısından Karşılaştırılması
E Özata Yücel, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 237-265, 2013
56*2013
Ortaokul öğrencilerine yönelik çevresel tutum ölçeği geliştirilmesi
EÖ Yücel, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (1), 27-48, 2014
472014
Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre algılarının kelime ilişkilendirme aracılığıyla belirlenmesi
EÖ Yücel, M Özkan
Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (4), 41-56, 2014
43*2014
Fen bilimleri öğretmen adaylarının çevre sorunları algılarındaki değişimin incelenmesi: Kocaeli örneği
E ÖZATA YÜCEL, M ÖZKAN
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 (44), 146-160, 2018
322018
Türkiye 2005 İlköğretim Fen ve Teknoloji Programının Hedefler ve İçerik Açısından Uluslararası Karşılaştırılması
EÖ Yücel
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 293-310, 2010
29*2010
Fen bilimleri dersi öğretim programında yer alan yaşam becerilerinin ilkokul öğrencilerine kazandırılmasına yönelik öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
EÖ Yücel, BM Kanyılmaz
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (3), 10-33, 2018
26*2018
Fen bilimleri programındaki ekosistem, biyolojik çeşitlilik ve çevre sorunları konularının öğretim tasarımı ve uygulanması
EÖ Yücel
PQDT-Global, 2013
242013
Development and Implementation of an Instructional Design for Effective Teaching of Ecosystem, Biodiversity, and Environmental Issues.
EO Yucel, M Ozkan
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (4), 1051-1068, 2015
182015
Determining the perceptions of pre-service science teachers regarding environmental problems through word association
E Özata Yücel, M Özkan
International Journal of Learning and Teaching 8 (3), 164-173, 2016
172016
SBS Fen Bilimleri Testindeki Başarının Düşük OlmaNedenleriyle İlgili Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
E Özata Yücel, M Özkan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 537-562, 2011
142011
Ekosistem, Biyolojik Çeşitlilik ve Çevre Sorunları Konularıyla İlgili Fen ve Teknoloji Öğretmen Görüşlerinin Öğretim Tasarımı Açısından Değerlendirilmesi
E Özata Yücel, M Özkan
Milli Eğitim 201, 165-182, 2014
13*2014
İlköğretim fen ve teknoloji dersi programının uluslararası karşılaştırmalı incelenmesi
E Özata Yücel
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
122008
Ortaokul öğrencilerinin çevresel tutumlarının davranış, duygu, düşünce ve eylemde bulunmaya isteklilik açısından değerlendirilmesi
EÖ YÜCEL, M ÖZKAN, SN GÜNGÖR, DZ ÖZER
Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (4), 2021-2040, 2016
11*2016
Türkiye’deki Sağlık Eğitiminin Finlandiya, Amerika (New Jersey ve Massachusetts),Kanada (Saskatchewan) Sağlık Eğitimleriyle Karşılaştırılması
İ Şahin, E Özata
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 606-623, 2009
112009
The Evaluation of Teachers' in-Class Practices and Opinions for Developing Analytical Thinking Skill of Primary School Students in the Course of Science.
BM Kanyılmaz, EÖ Yücel
Education & Science/Egitim ve Bilim 45 (204), 2020
9*2020
A Comparative Study of the Subjects on Ecosystem, Biological Diversity and Environmental Problems in Turkish Science Curriculum with the International Curricula
EÖ YÜCEL, M ÖZKAN
Journal of Turkish Science Education 11 (4), 31-46, 2014
62014
Analysis of change in the environmental perceptions of prospective science teachers: A longitudinal study.
E Özata Yücel, M Özkan
Asia-Pacific Forum on Science Learning & Teaching 19 (1), 2018
42018
Comparison of the Effects of Emergency Distance and Face-to-Face Education Applications on Students' Analytical Thinking Skills in Science Course: Example of Energy …
H Kocabaş, EÖ Yücel
Science Education International 33 (4), 356-365, 2022
12022
Determining the Changes in the Cognitive Structures of Ecology-Based Natural Education Participants through the Word Association.
SN Güngör, EÖ Yücel, DZ Özer, M Özkan
International Journal of Progressive Education 18 (5), 279-300, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20