Takip et
Ferhat Öztürk
Ferhat Öztürk
Matematik Eğitimi, Kırıkkale Üniversitesi
kku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim Matematik Eğitimi Programı Öğretim Elemanlarının Yapılandırmacı Öğretime Bakış Açıları
A Işık, A Budak, F Baş, F Öztürk
Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 385-400, 2015
202015
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının Belirlenmesi
F Öztürk, B Öztürk, I Ahmet
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 306-328, 2016
142016
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi
F Öztürk, A Işık
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (26), 513-545, 2018
82018
Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Written Views on the Concept of Instructional Activity
F Öztürk, A Işık, B Öztürk
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 3115-3119, 2015
72015
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi
F Öztürk, A Işık
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (1), 47-63, 2020
52020
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
F Öztürk, A Işık
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 371-382, 2020
52020
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
F Öztürk, B Öztürk
EKEV Akademi Dergisi 20 (68), 101-115, 2016
5*2016
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
F Öztürk
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
52016
Evaluation of the New Secondary School Curriculum in Turkey from the point of Mathematical Models and Mathematical Modeling
A Çiltaş, B Çelik, N Bilen, K Yılmaz, M Doruk, F Öztürk
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 1151-1156, 2013
42013
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
B Öztürk, F Öztürk
Kastamonu Education Journal 28 (5), 2009-2018, 2020
22020
A Study on the Processes of Activity Design by Prospective Primary Mathematics Teachers
F Öztürk, A Işık
Journal of Bayburt Education Faculty 13 (26), 513-545, 2018
22018
Öğretmen Adaylarının Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının İncelenmesi
B Öztürk, F Öztürk, A Işık
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 1-15, 2016
22016
The Opinions of Secondary School Mathematics Teachers on Writing and Writing-to-Learn Activities
F Öztürk, B Öztürk, A Işık
Journal of Bayburt Education Faculty 11 (2), 306-328, 2016
22016
How should be a Good Faculty of Education and a Good Student in the Faculty of Education?
T Kaplan, A Işık, F Öztürk
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 1341-1350, 2013
22013
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Felsefesi Dersine İlişkin Görüşleri
T Kaplan, A Işık, F Öztürk
Başkent University Journal of Education 1 (2), 1-9, 2014
12014
Periyodik fonksiyonlar ve uygulamaları
F Öztürk
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
12011
Ölçme Temelli Cebir Öğretiminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
E Akdeniz, F Öztürk
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 9 (1), 1-11, 2023
2023
Problem Çözme Sürecine Yönelik Modeller
M Özkaya, F Öztürk
Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, 87-114, 2023
2023
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran, Orantı ve Yüzdeler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi
SŞ Karadağ, F Öztürk
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 8 (2), 99-110, 2022
2022
Etkinlik Tasarlama Sürecinde Akıl Yürütme
F Öztürk
Mantıksal Akıl Yürütme, 257-274, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20