İlköğretim Matematik Eğitimi Programı Öğretim Elemanlarının Yapılandırmacı Öğretime Bakış Açıları A Işık, A Budak, F Baş, F Öztürk Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (1), 385-400, 2015 | 20 | 2015 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının Belirlenmesi F Öztürk, B Öztürk, I Ahmet Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 306-328, 2016 | 14 | 2016 |
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Hazırlama Süreçlerinin İncelenmesi F Öztürk, A Işık Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (26), 513-545, 2018 | 8 | 2018 |
Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Written Views on the Concept of Instructional Activity F Öztürk, A Işık, B Öztürk Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 3115-3119, 2015 | 7 | 2015 |
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi F Öztürk, A Işık Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (1), 47-63, 2020 | 5 | 2020 |
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi F Öztürk, A Işık Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 371-382, 2020 | 5 | 2020 |
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi F Öztürk, B Öztürk EKEV Akademi Dergisi 20 (68), 101-115, 2016 | 5* | 2016 |
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi F Öztürk Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 5 | 2016 |
Evaluation of the New Secondary School Curriculum in Turkey from the point of Mathematical Models and Mathematical Modeling A Çiltaş, B Çelik, N Bilen, K Yılmaz, M Doruk, F Öztürk Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 1151-1156, 2013 | 4 | 2013 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi B Öztürk, F Öztürk Kastamonu Education Journal 28 (5), 2009-2018, 2020 | 2 | 2020 |
A Study on the Processes of Activity Design by Prospective Primary Mathematics Teachers F Öztürk, A Işık Journal of Bayburt Education Faculty 13 (26), 513-545, 2018 | 2 | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının İncelenmesi B Öztürk, F Öztürk, A Işık Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 1-15, 2016 | 2 | 2016 |
The Opinions of Secondary School Mathematics Teachers on Writing and Writing-to-Learn Activities F Öztürk, B Öztürk, A Işık Journal of Bayburt Education Faculty 11 (2), 306-328, 2016 | 2 | 2016 |
How should be a Good Faculty of Education and a Good Student in the Faculty of Education? T Kaplan, A Işık, F Öztürk Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 1341-1350, 2013 | 2 | 2013 |
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Felsefesi Dersine İlişkin Görüşleri T Kaplan, A Işık, F Öztürk Başkent University Journal of Education 1 (2), 1-9, 2014 | 1 | 2014 |
Periyodik fonksiyonlar ve uygulamaları F Öztürk Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 1 | 2011 |
Ölçme Temelli Cebir Öğretiminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi E Akdeniz, F Öztürk Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 9 (1), 1-11, 2023 | | 2023 |
Problem Çözme Sürecine Yönelik Modeller M Özkaya, F Öztürk Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, 87-114, 2023 | | 2023 |
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran, Orantı ve Yüzdeler Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi SŞ Karadağ, F Öztürk Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 8 (2), 99-110, 2022 | | 2022 |
Etkinlik Tasarlama Sürecinde Akıl Yürütme F Öztürk Mantıksal Akıl Yürütme, 257-274, 2022 | | 2022 |