Gozde Kaplan Can
Gozde Kaplan Can
Verified email at metu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
Ş Sevinç, G Kaplan Can, Ç Haser
Matematik Öğretiminin Temelleri, 2019
2019
Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Development in Formative Assessment
G Kaplan Can, Ç Haser
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2019
2019
Ortaokul. 21. Yüzyılda matematik öğrenme hedefli sınıf-içi değerlendirme.
C Sevinç, Şerife., Kaplan-Can, Gözde, & Haser
Matematik öğretiminin temelleri:Ortaokul, 431-456, 2019
2019
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi.
G Kaplan-Can
4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, 2019
2019
A Need Assessment Study about The Implementation of STEM-related Activities: Challenges and Needs of Middle School Mathematics Teachers
Kaplan
ECER 2018, 2018
2018
Relationship between Motivational Constructs and Students’ Mathematics Achievement: A case of TIMSS 2015
G Kaplan Can, B Erdem
2018
Relationship between Motivational Constructs and Students’ Mathematics Achievement: A case of TIMSS 2015.
B Kaplan, Gözde. & Erdem Kara
27th International Conference on Educational Sciences, 2018
2018
Matematik Performansında 4. Sınıftan 8. Sınıfa Olan Değişimler TIMSS Türkiye Verilerinin Başarı ve Bilişsel Derinlik Açısından İncelenmesi
K Celikdemir, G Kaplan, I İsler, C Erdinc
TÜRKBİLMAT, 2017
2017
Preservice teachers’ understandings of sustainability based on ontological entities
S DEMİRCİ, G KAPLAN, S CENGİZOĞLU, M ŞEN
null, 2017
2017
Preservice mathematics teachers' views about planning the assessment
G Kaplan, Ç Haser
CERME 10, 2017
2017
How books are selected for young children?: Driving forces for children and parents
Ö Cengizoğlu, S., Kaplan, G., Solmaz, G., Önal, M., Alan, H. A., & Yılmaz-Tüzün
26th International Conference on Educational Sciences, 2017
2017
Ortaokul öğrencilerinin matematik ve fen bilimleri derslerindeki başarı hedef yönelimlerinin sınıf seviyelerine göre karşılaştırılması.
D Kaplan, G., Şen, M. & Kıran
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016
2016
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat ve Doğrulama Becerilerinin İncelenmesi
Ç Haser, G Kaplan Can, M Dilberoğlu
2015
PRESERVICE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS CONCEPTIONS OF PROOF
M DİLBEROĞLU, G KAPLAN, Ç HASER
null, 2015
2015
An Investigation of preservice middle school mathematics teachers’ formative assessment approaches through lesson planning
G Kaplan
2015
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi
GK Can
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16