Follow
Gozde Kaplan Can
Gozde Kaplan Can
Verified email at metu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Opinions of Students, Teachers and Parents about Mathematics Homework Assigned to Middle School Students
G Kaplan-Can, S Gelbal
12018
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
G Kaplan-Can, S Gelbal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 863-922, 2022
2022
Matematik Öğretmen Adaylarının Deneyimledikleri 21.yy Becerileri: Boyalı Küp Problemi
G Kaplan-Can, Ş Sevinç
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 331, 2021
2021
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme
Ş Sevinç, G Kaplan-Can, Ç Haser
Matematik Öğretiminin Temelleri, 2019
2019
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi
G Kaplan-Can
4 th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education …, 2019
2019
Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Development in Formative Assessment
G Kaplan-Can, Ç Haser
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2019
2019
Ortaokul. 21. Yüzyılda matematik öğrenme hedefli sınıf-içi değerlendirme.
C Sevinç, Şerife., Kaplan-Can, Gözde, & Haser
Matematik öğretiminin temelleri:Ortaokul, 431-456, 2019
2019
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi.
G Kaplan-Can
4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, 2019
2019
A Need Assessment Study about The Implementation of STEM-related Activities: Challenges and Needs of Middle School Mathematics Teachers
G Kaplan
ECER 2018, 2018
2018
Relationship between Motivational Constructs and Students’ Mathematics Achievement: A case of TIMSS 2015
G Kaplan-Can, B Erdem
2018
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
G Kaplan-Can
Hacettepe Üniversitesi- Eğitim Bilimleri, 2018
2018
Relationship between Motivational Constructs and Students’ Mathematics Achievement: A case of TIMSS 2015.
G Kaplan, B Erdem Kara
27th International Conference on Educational Sciences, 2018
2018
Preservice mathematics teachers’ views about planning the assessment.
G Kaplan Can
2017
Matematik Performansında 4. Sınıftan 8. Sınıfa Olan Değişimler TIMSS Türkiye Verilerinin Başarı ve Bilişsel Derinlik Açısından İncelenmesi
K Celikdemir, G Kaplan, I İsler, C Erdinc
TÜRKBİLMAT, 2017
2017
Pre-service teachers’ xx understandings of sustainability based on ontological entities.
S Demirci, G Kaplan Can, S Cengizoğlu, M Şen
null, 2017
2017
Preservice mathematics teachers' views about planning the assessment
G Kaplan, Ç Haser
CERME 10, 2017
2017
How books are selected for young children?: Driving forces for children and parents
Ö Cengizoğlu, S., Kaplan, G., Solmaz, G., Önal, M., Alan, H. A., & Yılmaz-Tüzün
26th International Conference on Educational Sciences, 2017
2017
Ortaokul öğrencilerinin matematik ve fen bilimleri derslerindeki başarı hedef yönelimlerinin sınıf seviyelerine göre karşılaştırılması.
G Kaplan, M Şen, D Kıran
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016
2016
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat ve Doğrulama Becerilerinin İncelenmesi
Ç Haser, G Kaplan Can, M Dilberoğlu
2015
Preservice middle school mathematics teachers conceptions of proof
M Dilberoğlu, G Kaplan Can, Ç Haser
null, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20