Opinions of Students, Teachers and Parents about Mathematics Homework Assigned to Middle School Students G Kaplan-Can, S Gelbal | 1 | 2018 |
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri G Kaplan-Can, S Gelbal Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 863-922, 2022 | | 2022 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Deneyimledikleri 21.yy Becerileri: Boyalı Küp Problemi G Kaplan-Can, Ş Sevinç 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 331, 2021 | | 2021 |
21. Yüzyılda Matematik Öğrenme Hedefli Sınıf-İçi Değerlendirme Ş Sevinç, G Kaplan-Can, Ç Haser Matematik Öğretiminin Temelleri, 2019 | | 2019 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi G Kaplan-Can 4 th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education …, 2019 | | 2019 |
Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Development in Formative Assessment G Kaplan-Can, Ç Haser Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2019 | | 2019 |
Ortaokul. 21. Yüzyılda matematik öğrenme hedefli sınıf-içi değerlendirme. C Sevinç, Şerife., Kaplan-Can, Gözde, & Haser Matematik öğretiminin temelleri:Ortaokul, 431-456, 2019 | | 2019 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ödev Uygulamaları: TIMSS 2011 ve TIMSS 2015 Türkiye Örneklemi. G Kaplan-Can 4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, 2019 | | 2019 |
A Need Assessment Study about The Implementation of STEM-related Activities: Challenges and Needs of Middle School Mathematics Teachers G Kaplan ECER 2018, 2018 | | 2018 |
Relationship between Motivational Constructs and Students’ Mathematics Achievement: A case of TIMSS 2015 G Kaplan-Can, B Erdem | | 2018 |
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri G Kaplan-Can Hacettepe Üniversitesi- Eğitim Bilimleri, 2018 | | 2018 |
Relationship between Motivational Constructs and Students’ Mathematics Achievement: A case of TIMSS 2015. G Kaplan, B Erdem Kara 27th International Conference on Educational Sciences, 2018 | | 2018 |
Preservice mathematics teachers’ views about planning the assessment. G Kaplan Can | | 2017 |
Matematik Performansında 4. Sınıftan 8. Sınıfa Olan Değişimler TIMSS Türkiye Verilerinin Başarı ve Bilişsel Derinlik Açısından İncelenmesi K Celikdemir, G Kaplan, I İsler, C Erdinc TÜRKBİLMAT, 2017 | | 2017 |
Pre-service teachers’ xx understandings of sustainability based on ontological entities. S Demirci, G Kaplan Can, S Cengizoğlu, M Şen null, 2017 | | 2017 |
Preservice mathematics teachers' views about planning the assessment G Kaplan, Ç Haser CERME 10, 2017 | | 2017 |
How books are selected for young children?: Driving forces for children and parents Ö Cengizoğlu, S., Kaplan, G., Solmaz, G., Önal, M., Alan, H. A., & Yılmaz-Tüzün 26th International Conference on Educational Sciences, 2017 | | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin matematik ve fen bilimleri derslerindeki başarı hedef yönelimlerinin sınıf seviyelerine göre karşılaştırılması. G Kaplan, M Şen, D Kıran 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016 | | 2016 |
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat ve Doğrulama Becerilerinin İncelenmesi Ç Haser, G Kaplan Can, M Dilberoğlu | | 2015 |
Preservice middle school mathematics teachers conceptions of proof M Dilberoğlu, G Kaplan Can, Ç Haser null, 2015 | | 2015 |