Follow
FİGEN YILDIRIM
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf Öğretmenlerinin Stres Kaynakları ve Başetme Yolları Kilis İli Örneği
F YILDIRIM, B BULUÇ
362008
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
MN GÖMLEKSİZ, A Yetkiner, F Yıldırım
Education Sciences 6 (1), 823-840, 2011
302011
8. sınıf tc inkılap tarihi ve atatürkçülük dersi öğrenci çalışma kitaplarının sosyal bilgiler öğretmenlerince değerlendirilmesi
F Yıldırım
Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Tokat, 2014
222014
İlköğretim Okullarında Örtük Program ve ilköğretim Öğrencilerinin Örtük Programdan Kaynaklanan Stres Algıları
F Yıldırım
Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
172013
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıf uygulamaları: Görüş ve öneriler
F Yıldırım, Z Amaç
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 30 (2), 203-220, 2020
122020
Sınıf öğretmenlerinin stres kaynakları ve baş etme yolları (Kilis ili örneği)
DF Yıldırım, B Buluç
YYLT, Gazi Üniversitesi, 2008
92008
8. Sınıf TC inkılap tarihi ve Atatürkçülük dersi öğrenci çalışma kitabı hakkında sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi
ÖF Sönmez, F Yıldırım
Elektronik Sosyal Bilgiler Dergisi 2 (1), 17-36, 2015
82015
Sınıf öğretmenlerinin eğitimde drama kullanımına ilişkin görüşleri
F Yıldırım, H Acarlıoğlu
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 12 (1), 86-103, 2023
32023
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÖRTÜK PROGRAMDAN KAYNAKLANAN STRES ALGILARI
F Yıldırım
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (13), 85-112, 2017
2*2017
İlköğretim Öğrencilerinin Örtük Programdan Kaynaklanan Stres Algılarının Belirlenmesi Ölçeği
MG Figen Yıldırım
The Journal Of Internatıanal Educatıon Scıence 4 (12), 26-39, 2017
2*2017
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerine yönelik yıldırma davranışlarının incelenmesi
F Yıldırım, M Eken
Sosyal Bilimler Dergisi 4 (8), 13-31, 2014
2*2014
Students' Opinions on COVID-19 and University Life.
E Külekçi Akyavuz, F Yildirim
International Journal on Social and Education Sciences 5 (1), 19-33, 2023
12023
İLK VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KÜLTÜRLERARASI ANLAYIŞ ÖLÇEĞİ: UYARLAMA VE UYGULAMA ÇALIŞMASI
D Burak, Z Amaç, Y Doğan, S Duran, F Yıldırım, H Uzun
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (1), 354-376, 2020
12020
" Primary School Curriculum is like a Matryoshka": Teacher Candidates' Perceptions of the Curriculum.
F Yıldırım
Education Quarterly Reviews 6 (1), 2023
2023
EXAMINATION OF THE DIFFICULTIES EXPERIENCED BY THE STUDENTS UNDER TEMPORARY PROTECTION IN PRIMARY SCHOOL ACCORDING TO THEIR PARENTAL OPINIONS.
F YILDIRIM, K Çoban
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 8 (21), 2023
2023
Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Drama Yöntemini Uygulayabilme Yeterlikleri
H Acarlıoğlu, F Yıldırım
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (2), 523-538, 2022
2022
FARKLI SOSYOEKONOMİK DÜZEYDEKİ İLKÖĞRETİM OKULLARININ ÖRTÜK PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
M GÜROL, F YILDIRIM
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, 55, 2022
2022
SINIFINDA GEÇİCİ KORUMA ALTINDA ÖĞRENCİ BULUNAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN NİTELİĞİNİ ARTIRMAK İÇİN YAPTIĞI ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
F Yıldırım, Ş Uyanıker, İG Uyanıker
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 203 - 218, 2022
2022
Panik Yok!!! Ben Mülteciyim: Hikayeleriyle Mülteci Öğrencilere Yönelik Etkinlik Örnekleri, Bölüm adı:(Okul Aile İşbirliği ve Mülteci Öğrenciler)
YA YILDIRIM FİGEN
2020
Modern Dönemde Edebiyat, Eğitim, İktisat ve Mühendislik, Bölüm adı:(Suriyeli Yetimler İçin Sosyal Uyum Projesi: Süreç ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri)
YILDIRIM FİGEN,AMAÇ ZEYNEL
Berikan Yayınevi, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20