Sınıf Öğretmenlerinin Stres Kaynakları ve Başetme Yolları Kilis İli Örneği F YILDIRIM, B BULUÇ | 38 | 2008 |
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ MN GÖMLEKSİZ, A Yetkiner, F Yıldırım Education Sciences 6 (1), 823-840, 2011 | 30 | 2011 |
8. sınıf tc inkılap tarihi ve atatürkçülük dersi öğrenci çalışma kitaplarının sosyal bilgiler öğretmenlerince değerlendirilmesi F Yıldırım Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Tokat, 2014 | 22 | 2014 |
İlköğretim Okullarında Örtük Program ve ilköğretim Öğrencilerinin Örtük Programdan Kaynaklanan Stres Algıları F Yıldırım Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 17 | 2013 |
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıf uygulamaları: Görüş ve öneriler F Yıldırım, Z Amaç Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 30 (2), 203-220, 2020 | 12 | 2020 |
Sınıf öğretmenlerinin stres kaynakları ve baş etme yolları (Kilis ili örneği) DF Yıldırım, B Buluç YYLT, Gazi Üniversitesi, 2008 | 10 | 2008 |
8. Sınıf TC inkılap tarihi ve Atatürkçülük dersi öğrenci çalışma kitabı hakkında sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi ÖF Sönmez, F Yıldırım Elektronik Sosyal Bilgiler Dergisi 2 (1), 17-36, 2015 | 8 | 2015 |
Sınıf öğretmenlerinin eğitimde drama kullanımına ilişkin görüşleri F Yıldırım, H Acarlıoğlu Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 12 (1), 86-103, 2023 | 3 | 2023 |
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÖRTÜK PROGRAMDAN KAYNAKLANAN STRES ALGILARI F Yıldırım Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (13), 85-112, 2017 | 2* | 2017 |
İlköğretim Öğrencilerinin Örtük Programdan Kaynaklanan Stres Algılarının Belirlenmesi Ölçeği MG Figen Yıldırım The Journal Of Internatıanal Educatıon Scıence 4 (12), 26-39, 2017 | 2* | 2017 |
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerine yönelik yıldırma davranışlarının incelenmesi F Yıldırım, M Eken Sosyal Bilimler Dergisi 4 (8), 13-31, 2014 | 2* | 2014 |
Students' Opinions on COVID-19 and University Life. E Külekçi Akyavuz, F Yildirim International Journal on Social and Education Sciences 5 (1), 19-33, 2023 | 1 | 2023 |
İLK VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KÜLTÜRLERARASI ANLAYIŞ ÖLÇEĞİ: UYARLAMA VE UYGULAMA ÇALIŞMASI D Burak, Z Amaç, Y Doğan, S Duran, F Yıldırım, H Uzun Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (1), 354-376, 2020 | 1 | 2020 |
" Primary School Curriculum is like a Matryoshka": Teacher Candidates' Perceptions of the Curriculum. F Yıldırım Education Quarterly Reviews 6 (1), 2023 | | 2023 |
EXAMINATION OF THE DIFFICULTIES EXPERIENCED BY THE STUDENTS UNDER TEMPORARY PROTECTION IN PRIMARY SCHOOL ACCORDING TO THEIR PARENTAL OPINIONS. F YILDIRIM, K Çoban International Journal of Education Technology & Scientific Researches 8 (21), 2023 | | 2023 |
Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Drama Yöntemini Uygulayabilme Yeterlikleri H Acarlıoğlu, F Yıldırım Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (2), 523-538, 2022 | | 2022 |
FARKLI SOSYOEKONOMİK DÜZEYDEKİ İLKÖĞRETİM OKULLARININ ÖRTÜK PROGRAMLARININ İNCELENMESİ M GÜROL, F YILDIRIM Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, 55, 2022 | | 2022 |
SINIFINDA GEÇİCİ KORUMA ALTINDA ÖĞRENCİ BULUNAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMİN NİTELİĞİNİ ARTIRMAK İÇİN YAPTIĞI ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ F Yıldırım, Ş Uyanıker, İG Uyanıker Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 203 - 218, 2022 | | 2022 |
Panik Yok!!! Ben Mülteciyim: Hikayeleriyle Mülteci Öğrencilere Yönelik Etkinlik Örnekleri, Bölüm adı:(Okul Aile İşbirliği ve Mülteci Öğrenciler) YA YILDIRIM FİGEN | | 2020 |
Modern Dönemde Edebiyat, Eğitim, İktisat ve Mühendislik, Bölüm adı:(Suriyeli Yetimler İçin Sosyal Uyum Projesi: Süreç ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri) YILDIRIM FİGEN,AMAÇ ZEYNEL Berikan Yayınevi, 2018 | | 2018 |