Takip et
Gülşah Günşen
Gülşah Günşen
Okul Öncesi Eğitimi, Trakya Üniversitesi, Dr.
trakya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE STEM YAKLAŞIMI
G UYANIK BALAT, G GÜNŞEN
The Journal of Academic Social Science 5 (42), 337-348, 2017
89*2017
Okul öncesi dönem çocuklarının en çok izledikleri çizgi filmlerin bilimsel açılardan analizi
E BAYIR, G Günşen
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 746-761, 2017
362017
Okul öncesi öğretmenlerinin STEM semantik algılarının ve STEM yaklaşımına yönelik düşüncelerinin belirlenmesi
G GÜNŞEN, G UYANIK, B AKMAN
Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (5), 2173-2186, 2019
252019
Yapılandırıcı yaklaşıma dayalı bilim öğretiminin 5 yaş çocuklarının bilimsel süreç becerilerine etkisi.
E Günşen, G., Fazlıoğlu, Y., & Bayır
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33(3), 33 (3), 599-616., 2018
21*2018
Fen Eğitimine Karşı Tutum, Öz Yeterlilik Algısı ve Bilişsel Harita Bulguları.
G UYANIK BALAT, G , AKMAN, B , GÜNŞEN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2), 756-777. 14 (2), 756-777, 2018
20*2018
STEM approach in pre-school period
G Uyanık Balat, G Günşen
The Journal of Academic Social Science 5 (42), 337-348, 2017
182017
Yapılandırıcı yaklaşıma dayalı bilim öğretiminin 5 yaş çocukları üzerindeki etkileri
G Günşen
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
122015
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE UYGULANAN FARKLI YAKLAŞIMLAR HAKKINDAKİ BİLİŞSEL HARİTALARI
R Zembat, G Günşen, FGÖK ÇOLAK
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21, 1-19, 2019
102019
Teaching preschoolers science through play
Y Fazlioglu, E Bayir, G Günşen, MC Rumi
Current Advances in Education, 603-616, 2016
82016
Okul öncesi eğitim programında fene ilişkin kavramların belirlenmesi ve kavramlara yönelik uygulama önerileri
E Bayır, G Günşen, Y Fazlıoğlu
IV Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi Kitabı (UKEK-2015), 7-10, 2015
82015
5 Yaş Çocuklarının Zihinlerindeki Bilim İnsanı İmajı İçerisinde Stem Alanlarının Yer Alma Durumlarının İncelenmesi
G Günşen, G Uyanık, B Akman
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 320-339, 5
75
FEN TEMALI BİLGİ VEREN RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FEN ÖĞRENMEDEKİ ÖNEMİ
G Günşen, G UYANIK
Trakya Eğitim Dergisi 11 (3), 1573-1598, 2021
62021
Pedagojik İçerik Bilgisine Dayalı Sorgulayıcı-Araştırma Temelli Fen Eğitim Programı’nın okul öncesi öğretmenleri ve 60-72 aylık çocuklar üzerindeki etkilerinin incelenmesi
G Günşen
Yayımlanmamış Doktora Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2020
62020
Okul Öncesi dönemde STEM yaklaşımına dayalı uygulama örneği ve uygulamanın 5 yaş çocukları üzerine etkileri: Haydi içme suyumuzu yapıyoruz
G Günşen, Y Fazlıoğlu, B Bayır
Proceeding of EJER 2017, 599-600, 2017
62017
Okul öncesi dönemde STEM yaklaşımı
G Günşen, G Uyanık Balat
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi içinde, 137-156, 2017
62017
Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimi öz-yeterlik inancı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
G GÜNŞEN, G UYANIK
Eurasian Journal of Teacher Education 1 (1), 1-24, 2020
52020
Çevre Eğitimi Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzi Farkındalığına ve Çevre Bilincine Yönelik İlgi Düzeylerine Olan Etkisinin İncelenmesi
G GÜNŞEN
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi 4 (1), 1-13, 2023
42023
Okul öncesinde görsel sanat eğitimi
İ ULUTAŞ, S DEMİRİZ, A KÖKSAL AKYOL, Y FAZLIOĞLU, D ACER, ...
Hedef CS, 2017
42017
Aile Katılım Çalışmalarına Yönelik Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilişsel Haritaları
U Ozana, G Günşen
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 369-409, 2021
32021
Current Advances in Education
E Atasoy, R Efe, I Jazdzewska, H Yaldır
St. Kliment Ohridski University Press, 2016
22016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20