OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE STEM YAKLAŞIMI G UYANIK BALAT, G GÜNŞEN The Journal of Academic Social Science 5 (42), 337-348, 2017 | 92* | 2017 |
Okul öncesi dönem çocuklarının en çok izledikleri çizgi filmlerin bilimsel açılardan analizi E Bayır, G Günşen Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 746-761, 2017 | 36 | 2017 |
Okul öncesi öğretmenlerinin STEM semantik algılarının ve STEM yaklaşımına yönelik düşüncelerinin belirlenmesi G GÜNŞEN, G UYANIK, B AKMAN Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (5), 2173-2186, 2019 | 25 | 2019 |
Yapılandırıcı yaklaşıma dayalı bilim öğretiminin 5 yaş çocuklarının bilimsel süreç becerilerine etkisi. E Günşen, G., Fazlıoğlu, Y., & Bayır Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33(3), 33 (3), 599-616., 2018 | 21* | 2018 |
Fen Eğitimine Karşı Tutum, Öz Yeterlilik Algısı ve Bilişsel Harita Bulguları. G UYANIK BALAT, G , AKMAN, B , GÜNŞEN Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2), 756-777. 14 (2), 756-777, 2018 | 20* | 2018 |
STEM approach in pre-school period G Uyanık Balat, G Günşen The Journal of Academic Social Science 5 (42), 337-348, 2017 | 18 | 2017 |
Yapılandırıcı yaklaşıma dayalı bilim öğretiminin 5 yaş çocukları üzerindeki etkileri G Günşen Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015 | 12 | 2015 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE UYGULANAN FARKLI YAKLAŞIMLAR HAKKINDAKİ BİLİŞSEL HARİTALARI R Zembat, G Günşen, FGÖK ÇOLAK Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21, 1-19, 2019 | 10 | 2019 |
Teaching preschoolers science through play Y Fazlioglu, E Bayir, G Günşen, MC Rumi Current Advances in Education, 603-616, 2016 | 8 | 2016 |
Okul öncesi eğitim programında fene ilişkin kavramların belirlenmesi ve kavramlara yönelik uygulama önerileri E Bayır, G Günşen, Y Fazlıoğlu IV Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi Kitabı (UKEK-2015), 7-10, 2015 | 8 | 2015 |
5 Yaş Çocuklarının Zihinlerindeki Bilim İnsanı İmajı İçerisinde Stem Alanlarının Yer Alma Durumlarının İncelenmesi G Günşen, G Uyanık, B Akman Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 320-339, 5 | 7 | 5 |
FEN TEMALI BİLGİ VEREN RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FEN ÖĞRENMEDEKİ ÖNEMİ G Günşen, G Uyanık Trakya Eğitim Dergisi 11 (3), 1573-1598, 2021 | 6 | 2021 |
Pedagojik İçerik Bilgisine Dayalı Sorgulayıcı-Araştırma Temelli Fen Eğitim Programı’nın okul öncesi öğretmenleri ve 60-72 aylık çocuklar üzerindeki etkilerinin incelenmesi G Günşen Yayımlanmamış Doktora Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2020 | 6 | 2020 |
Okul Öncesi dönemde STEM yaklaşımına dayalı uygulama örneği ve uygulamanın 5 yaş çocukları üzerine etkileri: Haydi içme suyumuzu yapıyoruz G Günşen, Y Fazlıoğlu, B Bayır Proceeding of EJER 2017, 599-600, 2017 | 6 | 2017 |
Okul öncesi dönemde STEM yaklaşımı G Günşen, G Uyanık Balat Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi içinde, 137-156, 2017 | 6 | 2017 |
Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimi öz-yeterlik inancı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması G Günşen, G Uyanık Eurasian Journal of Teacher Education 1 (1), 1-24, 2020 | 5 | 2020 |
Çevre Eğitimi Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzi Farkındalığına ve Çevre Bilincine Yönelik İlgi Düzeylerine Olan Etkisinin İncelenmesi G GÜNŞEN Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi 4 (1), 1-13, 2023 | 4 | 2023 |
Okul öncesinde görsel sanat eğitimi İ ULUTAŞ, S DEMİRİZ, A KÖKSAL AKYOL, Y FAZLIOĞLU, D ACER, ... Hedef CS, 2017 | 4 | 2017 |
Aile Katılım Çalışmalarına Yönelik Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilişsel Haritaları U Ozana, G Günşen İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 369-409, 2021 | 3 | 2021 |
Current Advances in Education E Atasoy, R Efe, I Jazdzewska, H Yaldır St. Kliment Ohridski University Press, 2016 | 2 | 2016 |