Takip et
Aliye Erdem
Aliye Erdem
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A research on reading habits of university students:(Sample of Ankara University and Erciyes University)
A Erdem
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 3983-3990, 2015
1202015
Mind Maps as a Lifelong Learning Tool.
A Erdem
Universal Journal of Educational Research 5 (n12A), 1-7, 2017
842017
The effect of ball size on breakage rate parameter in a pilot scale ball mill
AS Erdem, ŞL Ergün
Minerals Engineering 22 (7-8), 660-664, 2009
732009
Yapılandırmacı karma öğrenme ortamlarının dinleme ve konuşma becerilerine etkisi
A Erdem
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
682012
Preservice teachers’ attitudes towards cooperative learning ın mathematics course
A Erdem
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1668-1672, 2009
542009
DinleİzleAnlat” dinleme ve konuşma yeterlikleri ölçeğinin geliştirilmesi
A Erdem, M Erdem
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (4), 418-432, 2014
262014
Stills, not full motion, for interactive spatial training: American, Turkish and Taiwanese female pre-service teachers learn spatial visualization
GG Smith, H Gerretson, S Olkun, Y Yuan, J Dogbey, A Erdem
Computers & Education 52 (1), 201-209, 2009
252009
Yalvaç Ural’ın çocuk edebiyatı eserlerinde hayvan sevgisi değeri
Ö Otmar, A Erdem
Değerler eğitimi dergisi 17 (37), 7-34, 2019
192019
İlköğretim Türkçe programı’nın önceki program ve irlanda’nın ana dili öğretim programı ile karşılaştırılması
A Erdem
Master of Degree Thesis, University of Hacettepe, 2007
172007
Öğretmen adaylarının sınıf ortamında yapılandırmacı yaklaşıma uygun çalışmalar gerçekleştirilmesine ilişkin gözlemleri
E Gökçe, CD İşcan, A Erdem
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 111-127, 2012
152012
Öğretmen adaylarının öğretim yöntemi kavramına ilişkin metaforik algıları
ES Koç, A ERDEM
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal 6 (1 …, 2020
132020
Yapılandırmacı karma öğrenme ortamlarının dinleme ve konuşma becerilerine etkisi (Yayımlanmamış doktora tezi)
A Erdem
Hacettepe Üniversitesi, 2012
112012
The effect of constructivist blended learning environment on listening and speaking skills
A Erdem, M Erdem
Elementary Education Online 14 (3), 1130-1148, 2015
102015
Comparing the language curricula of Turkey with an international view Ireland
A Erdem
Cypriot Journal of Educational Sciences 5 (1), 56-65, 2010
102010
Educational importance of augmented reality application
A Erdem
Educational Research and Practice, 448-458, 2017
92017
Classroom teachers’ professional development activities within the scope of life long learning in Turkey
A Erdem, ES Koç
Journal of Human Sciences 13 (1), 1503-1513, 2016
92016
Active learning methods and techniques preferred by teacher candidates
A Erdem, ES Koç
Journal of Education and Future, 29-38, 2019
72019
An in-class project model: Active learning and effective participation
N Bozyiğit, TS ONAN, A ÖZÇINAR, A Erdem
Journal of Education and Future, 15-24, 2014
72014
An in-class project model: Active learning and effective participation
N Bozyiğit, TS ONAN, A ÖZÇINAR, A Erdem
Journal of Education and Future, 15-24, 2014
72014
The constructivist approach in education
A Erdem
Journal of Education 3, 61-77, 2013
72013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20