Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi M Aydın, T Çelik Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 169-131, 2013 | 80 | 2013 |
Web 2.0 araçları kullanımı yetkinliği ölçeği geliştirme çalışması T ÇELİK Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-30, 2021 | 53* | 2021 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının çok kültürlü bakış açısı geliştirmelerinde medya okuryazarlığı dersinin rolüne ilişkin bir çalışma T Çelik | 30 | 2011 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal medya kullanım ve doyumlarının incelenmesi M Aydın, T Çelik Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 3 (2), 82-97, 2017 | 24 | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin etkin yurttaşlık ve hukuk kuralları kavramlarına yönelik metaforik algılarının incelenmesi M Aydın, T Çelik Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (42), 29-43, 2017 | 20 | 2017 |
Dijital çağda sosyal bilgiler öğretmeni yetiştirme: Bir eylem araştirmasi T ÇELİK Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 211-229, 2020 | 19 | 2020 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarinin Web 2.0 uygulamalariyla biçimlendirici değerlendirme deneyimlerinin incelenmesi T ÇELİK Milli Eğitim Dergisi 50 (231), 173-198, 2021 | 18* | 2021 |
Teknoloji ve medya okuryazarı vatandaş yetiştirme sürecinde öğrencilerin sosyal medya algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi T ÇELİK International Journal of Scholars in Education 2 (1), 40-57, 2019 | 18 | 2019 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin gözünden sınıflarındaki Suriyeli öğrenciler T Çelik Sakarya University Journal of Education 9 (2), 383-407, 2019 | 15* | 2019 |
DİJİTAL HİKÂYE ARAÇLARI KULLANIMI YETKİNLİĞİ ÖLÇEĞİ (DHAKYÖ): ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI T ÇELİK Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 10 (4), 1580-1597, 2021 | 13 | 2021 |
Perceptions of social studies teacher candidates regarding the process of integrating web 2.0 technologies into their fields T Çelik Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 875-915, 2020 | 12* | 2020 |
Examination of sample course design studies performed by pre-service social studies teachers by using digital technologies T Celık Turkish Online Journal of Distance Education 22 (1), 209-228, 2020 | 11 | 2020 |
VELİLERİN GÖZÜNDEN SOSYAL MEDYANIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ AÇISINDAN YARAR VE RİSKLERİ T Çelik, T Çelik, M Aydın Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 110-135, 2019 | 10 | 2019 |
Bilinçli sosyal medya kullanımı için paydaşlarla el ele T Çelik Ankara: Pegem Akademi, 2019 | 10 | 2019 |
Paydaşların gözünden sosyal medyanın yarar ve risklerine yönelik bir inceleme T Çelik Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 10 | 2017 |
Sanal öğrenme ortamlarında sosyal bilgilerde dijital uygulamalar ile biçimsel değerlendirme tasarımları T Çelik, T Tepe Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 22-43, 2022 | 6 | 2022 |
Impact of the digital literacy courses taken by the prospective social studies teachers by distance learning on digital citizenship skills M Aydın, T Çelik Research on Education and Media 12 (1), 42-57, 2020 | 6 | 2020 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının algılarında nüfus ve harita bilgisi konusu: bir metafor çalışması T ÇELİK, ÖF İNCİLİ Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 22-41, 2019 | 6 | 2019 |
Effect of Media Literacy on Prospective Social Studies Teachers' Multicultural Attitudes. A Şahin, T Çelik, N Bilgen International Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 2013 | 6 | 2013 |
Social studies teacher candidates’ perceptions about distance education experiences during the covid-19 pandemic T Çelik Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 35-43, 2021 | 5 | 2021 |