Follow
Demet Sever
Demet Sever
Eğitim Bilimleri bölümü , Anadolu Üniversitesi
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Effect of Inquiry-based Learning Approach on Student Resistance in a Science and Technology Course.
D Sever, M Guven
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1601-1605, 2014
672014
İlköğretim fen ve teknoloji dersinde araştırma temelli öğrenme yaklaşımının öğrenci dirençlerine etkisi
D Sever
PQDT-Global, 2012
472012
Küreselleşme Sürecinde Eğitim Alanında Atılan Adımlar: Türkiye ve Eğitimde Başarılı Ülke Örnekleri.
D Sever, B Baldan, YA Hamzaj, B Tuğlu, K Kabaoğlu
Ilkogretim Online 17 (3), 2018
412018
Türkiye’de program değerlendirme çalışmalarında eğilimler ve sorunlar: Alan uzmanlarının gözüyle
KD Yapıcıoğlu, AD Kara, D Sever
362016
DEMOKRASİ EĞİTİMİ VE OKUL MECLİSLERİ PROJESİ UYGULAMALARININ VE KAZANIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
M Güven, BÇ AKTAŞ, D Sever
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (46), 1-23, 2013
242013
Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine başladıklarında karşılaşabileceklerini düşündükleri sorunlar
D Sever, B Aktaş, S Şahin, N Tunca
Anadolu Journal of Educational Sciences International 5 (2), 1-23, 2015
182015
Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine başladıklarında karşılaşabileceklerini düşündükleri sorunlar
D Sever, B Aktaş, S Şahin, N Tunca
Anadolu Journal of Educational Sciences International 5 (2), 1-23, 2015
182015
Türkiye ve İngiltere\'deki Fen Bilimleri Alanında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Küresel Isınmaya Yönelik Düşünceleri
D Sever
İlköğretim Online 12 (4), 1-10, 2013
172013
Science teacher candidates’ thoughts about global warming studying in Turkey and United Kingdom
D Sever
132013
Trends and problems in curriculum evaluation studies in Turkey: The perspective of domain experts
DK Yapıcıoğlu, DA Kara, D Sever
International Journal of Curriculum and Instructional Studies (IJOCIS) 6 (12 …, 2016
122016
Türkiye’de öğrenme stillerine ilişkin yapılan araştırmaların kullanılan envanterler boyutunda incelenmesi
M Güven, ÇS Çardak, D Sever, L Vural
International Conference on Educational Sciences(ICES 08), 23rd-‐‑25th of …, 2008
112008
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA GÖRE ÖĞRETMENLERİN ETİK DEĞERLERE UYMA DÜZEYLERİ.
N TUNCA, S ALKIN-ŞAHİN, D SEVER, B ÇAM-AKTAŞ
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 11 (2), 2015
102015
University students’ resistance behaviors: Sample of Anadolu University
D Sever
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 9 (2), 125-146, 2018
92018
Anadolu üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü programlarının değerlendirilmesi
A Hakan, M Sağlam, D Sever, L Vural
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 1 (1), 19-34, 2011
92011
Eğitim programları ve öğretim lisansüstü eğitim programlarının incelenmesi
D ATİK KARA, D KÜRÜM YAPICIOĞLU, D SEVER
Anadolu University Journal of Education Faculty 4 (2), 163-190, 2020
82020
The Competencies of Science Teacher: A Delphi Study.
D Sever, KT Bostanci
Online Submission 7 (6), 82-112, 2020
62020
Teacher candidates’ opinions about student resistance
D Sever, EA Küçükyilmaz, M Sağlam, M Güven
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4604-4612, 2010
62010
Eğitim programları ve öğretim alan uzmanlarının görüşlerine göre alanın sorunları ve sorunlara yönelik çözüm önerileri
D Sever, D Kürüm-Yapıcoğlu, D Atik Kara
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 48 (1), 419-451, 2019
52019
Eğitim programları ve öğretim lisansüstü programlarının değerlendirilmesi: Anadolu üniversitesinde bir uygulama
D Kürüm-Yapıcıoğlu, D Atik-Kara, D Sever
Eskişehir. Yayımlanmamış bilimsel araştırma projesi (Proje No: 1502E046), 2017
52017
Teachers’ level of compliance to ethical values based on secondary students’ perceptions/Ortaokul öğrencilerinin algılarına göre öğretmenlerin etik değerlere uyma düzeyleri
N Tunca, S ALKIN-ŞAHİN, D Sever, BÇAM AKTAŞ
Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (2), 398-419, 2015
52015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20