Takip et
BENGİSU KOYUNCU
BENGİSU KOYUNCU
Mimar Sinan Guzel Sanatlar Universitedi
msgsu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Zenginleştirilmiş beyin uyumlu öğretim ortamına ilişkin öğrenci görüşleri
B Koyuncu, M Erden
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 1 (1), 73-92, 2010
202010
The Effect of Pre-Service Teachers' Life Skills on Teacher Self-Efficacy.
B Koyuncu
Journal of Education and Learning 7 (5), 188-200, 2018
152018
Cumhuriyetten günümüze sosyal bilgiler programlarının incelenmesi
B Koyuncu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
152015
İlköğretim beşinci sınıf fen ve teknoloji dersi için geliştirilen zenginleştirilmiş ve yarı zenginleştirilmiş beyin uyumlu öğretim tasarımlarının öğrencilerin erişileri, derse …
B Koyuncu
Sosyal Bilimler Ens. Yıldız Teknik Üniversitesi. İstanbul, 2009
132009
Predictive Value of Sense of Self-Efficacy and Attitudes of High School Students for Their Resistance to Mathematics.
B Koyuncu, P Dönmez
Universal Journal of Educational Research 6 (8), 1629-1636, 2018
122018
Lise öğrencilerinin problem çözme becerilerinin derslere yönelik direnç davranışlarının yordanması
B Koyuncu
International Journal of Eurasia Social Sciences 8 (29), 1071-1090, 2017
72017
Cumhuriyetten günümüze sosyal bilgiler programlarının incelenmesi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi)
B Koyuncu
Kilis, 2015
72015
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN SÖZEL MUHAKEME YETENEKLERİ İLE MATEMATİK İŞLEM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
B Koyuncu, D Yabaş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 722-739, 2017
52017
EĞİTİMSEL SİNİRBİLİM NEUROEDUCATİON: EĞİTİMCİLER NEDEN SİNİRBİLİM VERİLERİNDEN YARARLANMALIDIR?
B KOYUNCU
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 1 (1), 22-34, 2017
42017
Matematik Öğretimi Sürecinde Ülkelerin Eğitim Girdilerini Ne Kadar Etkin Kullandıklarının TIMSS 2015 Verilerine Göre İncelenmesi.
B Koyuncu, G Ilgaz
Ilkogretim Online 18 (4), 2019
32019
İlkokul öğrencilerine iç tasarım becerileri kazandırmak: öğrenmeye değer öğretim tasarımı
B Koyuncu, BC Arabacıoğlu
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 2019
22019
Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi disiplin modelleri tercihlerinin ve tercihlerine bağlı olarak oluşturdukları sınıf disiplin tasarımlarının çeşitli değişkenler açısından …
B KOYUNCU
Researcher 5 (4), 91-103, 2017
22017
Gestalt kuramı
B Koyuncu
Pegem Atıf İndeksi, 167-194, 2016
22016
Cumhuriyetten (1923) günümüze (2000) sosyal bilgiler dersi öğretim araçlarının eğitim programları dahilinde, nitelik ve nicelik olarak değişimi
B Koyuncu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001
12001
The Effects of Neuroscience-Based Mindfulness Training on Adolescents
E Özeke-Kocabaş, B Koyuncu
International Journal of Education and Literacy Studies 11 (4), 332-342, 2023
2023
The Effect of Creative Dance on Spatial Thinking, Mental Rotation
B KOYUNCU
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 6 (2), 122-145, 2022
2022
DEVELOPING THE 21st CENTURY SKILLS OF PRIMARY SCHOOL 3rd GRADE STUDENTS: APPLYING PROJECT-BASED EDUCATION
B Koyuncu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2290-2323, 2022
2022
Developing The 21st Century Skills of Primary School 3rd Grade Students: Project-Based Instructional Design.
B Koyuncu
Journal of Kirsehir Education Faculty 23 (3), 2022
2022
The Analysis of How Effective Countries Use Education Inputs in The Process of Teaching Mathematics According to TIMSS 2015 Data
B Koyuncu, G Ilgaz
Elementary Education Online 18 (4), 1732-1732, 2020
2020
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN DERSLERE YÖNELİK DİRENÇ DAVRANIŞLARININ YORDANMASI.
B KOYUNCU
International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2017
2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20