Takip et
Caner Güçlü
Caner Güçlü
beu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
LİDERLİK DAVRANIŞININ ÖRGÜTSEL ADALET ALGISI VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA
AGF BALTACI, AGC GÜÇLÜ, AGN ÇELİKER
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2014
772014
Zaman yönetimi becerileri ile akademik başarı arasındaki ilişki
M Durmaz, T Hüseyinli, C Güçlü
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (7), 2291-2303, 2016
442016
Bilgi kaynaklarinin seyahat motivasyonlari üzerindeki etkisi: Alanya örneği
C GÜÇLÜ
Alanya Akademik Bakış 1 (3), 61-79, 2017
242017
Tedarik zinciri yönetiminin işletme performansı üzerindeki etkisi: Otel işletmelerine yönelik bir araştırma
C Güçlü
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
202010
Tatil Öncesi ve Sonrası Destinasyon İmajı Karşılaştırması: Alanya Örneği
C Güçlü, Y Yılmaz
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 17 (2), 173-185, 2020
112020
Turizm deneyiminin destinasyon imajı üzerindeki etkisi: Alanya örneği
C Güçlü
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
82017
COVID-19 pandemic and the hospitality and tourism industry: Effects on socio-cultural environment
E Üngüren, C Güçlü
COVID-19 and the Hospitality and Tourism Industry, 81-92, 2021
72021
Local food availability in menus of hotels: The case of Batman, Turkey
D Ginigen, B Aydın, C Güçlü
Journal of Mediterranean Tourism Research 1 (2), 81-99, 2022
52022
The effects of islamic work ethics and the ethics of love of money over the perception of smuggling: The example of the Alanya tradesmen
FK Şentürk, M Bayırlı, C Güçlü
Turkish Journal of Business Ethics 9 (2), 208-220, 2016
12016
Turizm Krizleri Sonrası Yeniden Şekillenen Konaklama İşletmeciliği ve İkinci Konut Turizminin Geleceği
C Güçlü
İşletme Araştırmaları Dergisi 15 (3), 2491-2504, 2023
2023
COVID-19: TURİSTLERİN ULUSLARARASI SEYAHAT EĞİLİMLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN PLANLI EYLEM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ (COVID-19: AN
F BALTACI, C GÜÇLÜ
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 5 (4), 1747-1759, 2022
2022
Turizm İşletmelerinde Rol Belirsizliği
C Güçlü, C behremen
TURİZM İŞLETMELERİNDE NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞLAR 2, 129-146, 2020
2020
Mavi Okyanus Stratejisi ve Van’ın Dört Eylem Kapsamında Değerlendirilmesi
B Aydın, C Güçlü
INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM (IWACT’17), 84, 2017
2017
Turizm deneyiminin destinasyon imajı etkisi: Alanya örneği
C Güçlü
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
2017
LİSE VE LİSANS DÜZEYİNDE TURİZM EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN ZAMAN YÖNETİMİ BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
M Durmaz, T Hüseyinli, C Güçlü
1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future in the …, 2016
2016
Seyahat Acentalarında Kişiselleştirilmiş Ürünler
ÖÜR ARICA, GÖÜ Caner
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–16