Takip et
Yasemin Demiraslan Çevik
Yasemin Demiraslan Çevik
Hacettepe Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Modelling smartphone addiction: The role of smartphone usage, self-regulation, general self-efficacy and cyberloafing in university students
Ş Gökçearslan, FK Mumcu, T Haşlaman, YD Çevik
Computers in Human Behavior 63, 639-649, 2016
5292016
Öğrenme-öğretme sürecinde bilgi ve iletişim teknolojileri: Öğretmenlerin entegrasyon süreci ve engelleriyle ilgili görüşleri
YK USLUEL, FK Mumcu, Y Demiraslan
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (32), 164-178, 2007
2232007
Bilgi ve Iletisim Teknolojilerinin Ögrenme-Ögretme Sürecine Entegrasyonunda Ögretmenlerin Durumu
Y Demiraslan, YK Usluel
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 4 (3), 2005
1962005
ICT integration processes in Turkish schools: Using activity theory to study issues and contradictions
Y Demiraslan, YK Usluel
Australasian Journal of Educational Technology 24 (4), 2008
1652008
Assessor or assessee? Investigating the differential effects of online peer assessment roles in the development of students’ problem-solving skills
YD Çevik
Computers in Human Behavior 52, 250-258, 2015
632015
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenme-öğretme sürecine entegrasyonunu incelemede bir çerçeve: etkinlik kuramı
YK Usluel, Y Demiraslan
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 134-142, 2005
602005
The effect of peer assessment on problem solving skills of prospective teachers supported by online learning activities
YD Cevik, T Haşlaman, S Celik
Studies in Educational Evaluation 44, 23-35, 2015
552015
ICT in the learning-teaching process: Teachers' views on the integration and obstacles
Y Usluel, F Mumcu, Y Demiraslan
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal …, 2007
552007
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğrenmeöğretme sürecine entegrasyonunun Etkinlik Kuramı’na göre incelenmesi
YK Usluel, Y Demiraslan
Eğitim Araştırmaları Dergisi, 38-49, 2006
442006
Predicting college students’ online information searching strategies based on epistemological, motivational, decision-related, and demographic variables
YD Çevik
Computers & Education 90, 54-63, 2015
412015
Teacher training through social networking platforms: A case study on Facebook
YD Çevik, S Çelik, T Haşlaman
Australasian Journal of Educational Technology 30 (6), 2014
392014
ICT in the learning-teaching process: Teachers’ views on the integration and obstacles
Y Kocak Usluel, F Kuskaya Mumcu, Y Demiraslan
Hacettepe Universitesi Eitim Fakiltesi, 2007
322007
Türkçe öğretim programlarında değerler ve Dede Korkut hikayelerinin değerler açısından incelenmesi
Y Çayir Çevik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
262014
Dönüt alan mı memnun veren mi? Çevrimiçi akran dönütü ile ilgili öğrenci görüşleri
YD Çevik
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (1), 2014
262014
Analyzing the integration of information and communication technologies into teaching-learning process according to activity theory
Y Demiraslan, Y Usluel
Eurasian Journal of Educational Research 23, 38-49, 2006
242006
Reflections of Prospective Teachers Regarding Case-Based Learning.
S Çelik, Y Demiraslan Cevik, T Haşlaman
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 3 (4), 68-82, 2012
212012
Çevrimiçi ortamda yapılan grup tartışmasındaki iletişim örüntülerinin söylem çözümlemesi yoluyla incelenmesi
T HAŞLAMAN, Y DEMİRASLAN, FK MUMCU, O DÖNMEZ, P AŞKAR
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (35), 162-174, 2008
202008
Examining preservice teachers’ classroom management decisions in three case-based teaching approaches.
Y Demiraslan-Cevik, T Andre
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 1 …, 2013
182013
Özdüzenlemenin dikkat kontrolü boyutu: Bir ölçek uyarlama çalışması
YD Çevik, T Haşlaman, FK Mumcu, Ş Gökçearslan
Başkent University Journal of Education 2 (2), 229-238, 2017
152017
Integrating ICT into classrooms: A note from Turkish teachers
YK Usluel, Y Demiraslan, FK Mumcu
Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2007
152007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20