The effect of augmented reality applications in the learning process: A meta-analysis study M Ozdemır, C Sahın, S Arcagok, MK Demır Eurasian Journal of Educational Research 18 (74), 165-186, 2018 | 218 | 2018 |
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme yeterlikleri düzeyinin çeşitli değişkenler açisindan incelenmesi S Arcagök, Ç ŞAHİN Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 394-417, 2014 | 149 | 2014 |
Problem çözme becerisinin temel felsefesi Ç Şahin Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004 | 116 | 2004 |
Öğretim ilke ve yöntemleri M Arslan, B Aşılıoğlu, B Savaş, Ç Şahin, İ Aydoğan, SZ Genç Ankara: Anı Yayıncılık, 2007 | 111 | 2007 |
İnternet bağımlılığı ölçeğinin Türkçeye uyarlanması C Şahin, Ö Korkmaz Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 101-115, 2011 | 100 | 2011 |
Sınıf öğretmeni adaylarının sınıf öğretmeni yetiştirme programı hakkındaki görüşleri Ç Şahin, OY Kartal Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 164-179, 2013 | 94 | 2013 |
MATEMATİĞE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARI-ÖZYETERLİLİK VE TUTUM ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN BELİRLENMESİ YA ÖZTÜRK, Ç Şahin The Journal of Academic Social Science Studies 31 (1), 343-366, 2015 | 92 | 2015 |
İlkokul öğretmenlerinin girişimcilik becerisine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi Ç Akyürek, Ç ŞAHİN EKEV Akademi Dergisi, 51-68, 2013 | 79 | 2013 |
Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Programi Hakkinda Okul Öncesi Öğretmen Adaylarinin Görüşleri Ç Şahin, OY KARTAL, A İMAMOĞLU Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 101-118, 2013 | 69 | 2013 |
Reducing torque ripple of switched reluctance machines by relocation of rotor moulding clinches C Sahin, AE Amac, M Karacor, A Emadi IET Electric Power Applications 6 (9), 753-760, 2012 | 63 | 2012 |
Perceptions of prospective teachers about tolerance education Ç Sahin Educational Research and Reviews 6 (1), 71, 2011 | 57 | 2011 |
Sosyal beceri ve sosyal yeterlik C Şahin Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (2), 2001 | 56 | 2001 |
Sınıf öğretmeni adaylarının ölçme ve değerlendirmeye ilişkin inançları Ç Şahin, P KARAMAN Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-2), 394-407, 2013 | 48 | 2013 |
Bilimsel araştırma yöntemleri Ç Şahin, E Köse, R Yeşil, SZ Genç, A Özerbaş, HH Özkan, HH Bahar, ... Nobel Akademik, 2013 | 48 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME DEĞERLENDİRME OKURYAZARLIKLARININ BELİRLENMESİ P Karaman, Ç Şahin Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 175-189, 2014 | 46 | 2014 |
AKTİF ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNDEN BEYİN FIRTINASI YÖNTEMİ VE UYGULAMASI Ç Şahin Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (1), 441-450, 2005 | 45 | 2005 |
The effects of alternative assessment and evaluation methods on academic achievement, persistence of learning, self-efficacy perception and attitudes YA ÖZTÜRK, Ç Şahin Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (4), 1022-1046, 2014 | 44 | 2014 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ALTERNATİF ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ Ç ŞAHİN, YA ÖZTÜRK Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (1), 123-142, 2014 | 43* | 2014 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Öğretmenleri Hakkındaki Özel Alan Yeterlikleri Algısı/Elementary Preservice Teachers' Perceptions Of Their Cooperating Teachers' Special … G Hacıömeroğlu, Ç Şahin Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 2011 | 43 | 2011 |
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin kullandıkları öğretim stratejileri Ç Şahin İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (8), 77-93, 2004 | 40 | 2004 |