The Relation Between Time management skills and academic achievement of potential teachers N Cemaloglu, S Filiz Educational Research Quarterly 33 (4), 3, 2010 | 117 | 2010 |
Soru Sorma Sanatı S Büyükalan Filiz Nobel, 2007 | 98* | 2007 |
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları SB Filiz, editör Editör, Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2014 | 66 | 2014 |
Soru-cevap yöntemine ilişkin öğretimin öğretmenlerin soru sorma düzeyi ve tekniklerine etkisi S Büyükalan Filiz Yayınlanmamış Doktora Tezi), Ankara: GÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2002 | 61 | 2002 |
[PDF] Eğitimle ilgili temel kavramlar - SB Filiz Pegem Atıf İndeksi, 2017 | 55* | 2017 |
Eğitimle ilgili temel kavramlar SB Filiz, MÇ edt Özdemir Eğitim bilimine giriş, 2011 | 55 | 2011 |
Eğitim bilimine giriş Eğitimle ilgili temel kavramlar.), . Ankara: Ekinoks. SB Filiz, EMÇ Özdemir ekinoks, 2006 | 55* | 2006 |
Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi. SB Filiz, N Yıldırım İlkogretim Online 18 (4), 2019 | 54 | 2019 |
Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans Öğrencilerinin Topluluk Hissinin Çeşitli Değişkenler Açisindan İncelenmesi T Enfiyeci, SB FİLİZ Tübav bilim dergisi 12 (1), 20-32, 2019 | 42 | 2019 |
A content analysis of the studies on the use of flipped classrooms in foreign language education. S Filiz, A Benzet World Journal of Education 8 (4), 72-86, 2018 | 42 | 2018 |
Soru Cevap Yöntemi Eğitiminin Öğretmenlerin Soru Sorma Bilgisi ve Soru Sorma Tekniklerine Etkisi S Büyükalan,filiz Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 (3), 2009 | 42 | 2009 |
Sınıf yönetimi G Yüksel Pegem A Yayıncılık, 2017 | 36 | 2017 |
Öğretmenler için soru sorma sanatı S Filiz, Büyükalan Ankara: Asil Yayın Dağıtım, 2004 | 35* | 2004 |
Sosyal bilgiler dersi öğretim programı kazanımlarının revize edilmiş Bloom taksonomisine göre analizi SB Filiz, SB Baysal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 234-253, 2019 | 31 | 2019 |
Views of Primary Teachers about Homework (A Qualitative Analysis). SF Buyukalan, YB Altinay Journal of Education and Training Studies 6 (9), 152-162, 2018 | 31 | 2018 |
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRETİM PROGRAMININ FELSEFE, AMAÇ VE İÇERİK İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ S. BÜYÜKALAN. FİLİZ, V KAYA, Hasan TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ 11 (2), 2013 | 29 | 2013 |
Ders Kitabı ve Öğretim Programı İlişkisi . S Büyükalan, C , Ed: Şahin Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, 2003 | 29 | 2003 |
Çoklu zekâ kuramı S Büyükalan Filiz Eğitim ve Denetim Dergisi 1, 1-18, 2003 | 23 | 2003 |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜNE BAŞVURULAN TEZLERİN TEMATİK AÇIDAN İNCELENMESİ (2005-2017) Z Yaylacı, S Büyükalan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 1-19, 2020 | 22 | 2020 |
Özel eğitim öğretmenliği lisans programlarının birleştirilmesine ilişkin öğretim üyelerinin görüşleri SB FİLİZ, AÇ ŞAHİN, S TUFAN, B KARAAHMETOĞLU Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (3), 763-775, 2018 | 22 | 2018 |