Takip et
Sevil büyükalan  Filiz
Sevil büyükalan Filiz
Diğer adlarSevil Filiz
Eğitim Programları ve Öğretim , Doç.Dr. Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Relation Between Time management skills and academic achievement of potential teachers
N Cemaloglu, S Filiz
Educational Research Quarterly 33 (4), 3, 2010
1172010
Soru Sorma Sanatı
S Büyükalan Filiz
Nobel, 2007
98*2007
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları
SB Filiz, editör
Editör, Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2014
672014
Soru-cevap yöntemine ilişkin öğretimin öğretmenlerin soru sorma düzeyi ve tekniklerine etkisi
S Büyükalan Filiz
Yayınlanmamış Doktora Tezi), Ankara: GÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2002
612002
Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi.
SB Filiz, N Yıldırım
İlkogretim Online 18 (4), 2019
552019
[PDF] Eğitimle ilgili temel kavramlar -
SB Filiz
Pegem Atıf İndeksi, 2017
55*2017
Eğitimle ilgili temel kavramlar
SB Filiz, MÇ edt Özdemir
Eğitim bilimine giriş, 2011
552011
Eğitim bilimine giriş Eğitimle ilgili temel kavramlar.), . Ankara: Ekinoks.
SB Filiz, EMÇ Özdemir
ekinoks, 2006
55*2006
Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans Öğrencilerinin Topluluk Hissinin Çeşitli Değişkenler Açisindan İncelenmesi
T Enfiyeci, SB FİLİZ
Tübav bilim dergisi 12 (1), 20-32, 2019
432019
A content analysis of the studies on the use of flipped classrooms in foreign language education.
S Filiz, A Benzet
World Journal of Education 8 (4), 72-86, 2018
422018
Soru Cevap Yöntemi Eğitiminin Öğretmenlerin Soru Sorma Bilgisi ve Soru Sorma Tekniklerine Etkisi
S Büyükalan,filiz
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 (3), 2009
422009
Sınıf yönetimi
G Yüksel
Pegem A Yayıncılık, 2017
362017
Öğretmenler için soru sorma sanatı
S Filiz, Büyükalan
Ankara: Asil Yayın Dağıtım, 2004
35*2004
Views of Primary Teachers about Homework (A Qualitative Analysis).
SF Buyukalan, YB Altinay
Journal of Education and Training Studies 6 (9), 152-162, 2018
332018
Sosyal bilgiler dersi öğretim programı kazanımlarının revize edilmiş Bloom taksonomisine göre analizi
SB Filiz, SB Baysal
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 234-253, 2019
312019
Ders Kitabı ve Öğretim Programı İlişkisi .
S Büyükalan, C , Ed: Şahin
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, 2003
312003
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRETİM PROGRAMININ FELSEFE, AMAÇ VE İÇERİK İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
S. BÜYÜKALAN. FİLİZ, V KAYA, Hasan
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ 11 (2), 2013
292013
Çoklu zekâ kuramı
S Büyükalan Filiz
Eğitim ve Denetim Dergisi 1, 1-18, 2003
242003
Albert Bandura ve sosyal öğrenme kuramı
A Kan
öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, 76-95, 2014
232014
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜNE BAŞVURULAN TEZLERİN TEMATİK AÇIDAN İNCELENMESİ (2005-2017)
Z Yaylacı, S Büyükalan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 1-19, 2020
222020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20