Takip et
Ömer Zeybek
Ömer Zeybek
Ph.D., Data Analytics Researcher in Migros Ticaret
migros.com.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Nowcasting credit demand in Turkey with Google Trends data
EU Ömer Zeybek
Journal of Applied Economic Sciences 10 (2), 293-300, 2015
14*2015
The effect of sales promotions intensity on volume and variability in category sales of large retailers
Ö Zeybek, B Ülengin
Journal of Marketing Analytics 10 (3), 19-29, 2021
72021
Google Arama Trendi Verileriyle Tüketicilerin Harcama Niyetleri Öngörülebilir mi? : Çevrim İçi Perakende Sektörü Uygulaması
BY Ömer Zeybek, Erginbay Uğurlu
19. ULUSLARARASI EKONOMETRİ, YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI VE İSTATİSTİK SEMPOZYUMU, 1125, 2018
5*2018
Decomposing the Impact of Sales Promotions on a Large Scale Retailer’s Business Performance
Ö Zeybek, T Kaya, B Ülengin, I Öztürk
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, 464-471, 2019
32019
An empirical test to CBRT’s RER Target
Ö Zeybek, E Uğurlu
European Journal of Research on Education, Special Issue: Human Resource …, 2013
22013
Changes in shopping habits during COVID-19
EH Gündeş, F Ülengin, B Ülengin, Ö Zeybek
SN Business & Economics 3 (3), 82, 2023
12023
Can Trend Clusters Forecast Consumer’s Purchase Intentions?
O Zeybek
12018
Enflasyon Hedeflemesi: Ekonometrik Bir İnceleme
Ö Zeybek
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
12006
Socio-Economic Development Index Estimation for Small Area Urban Neighbourhoods: A Machine Learning Approach
U Yelkanat, Ö Zeybek
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, 135-141, 2023
2023
Store Segmentation Using Machine Learning Methods: An Organized Supermarket Chain Case
İÜ Oğul, Ö Zeybek
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, 149-156, 2023
2023
Estimating the Success Likelihood of Variant Price Promotion Schemes: A Machine Learning Approach
B Kilercik, Ö Zeybek
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, 255-261, 2023
2023
Check for Socio-Economic Development Index Estimation for Small Area Urban Neighbourhoods: A Machine Learning Approach
U Yelkanat, Ö Zeybek
Intelligent and Fuzzy Systems: Intelligence and Sustainable Future …, 2023
2023
Assessment of Long-Short Term Relation Between Category Sales and IoT Sensors: A FMCG Retailer Application
Dİ Eskiocak, F Oral, B Mert, Ö Zeybek, B Kilercik
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, 480-487, 2022
2022
Sales Promotion Effectiveness: The Impact of Category–Brand Level Price Promotions on Sales Performance of a Large Retailer
Ö Zeybek, B Ülengin
International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, 921-928, 2021
2021
A Decision Support System for New Store Openings of a Grocery Retailer: A Business Analytics Approach
O Zeybek, H Argun
Co-Editors, 343, 2021
2021
Google Trend Verileriyle Tüketicilerin Harcama Niyetleri Öngörülebilir mi?: Çevrim İçi Perakende Sektörü Uygulaması (Can Consumer’s Purchases Be Forecasted By Google Search …
O Zeybek, E Ugurlu, B YÜCEOĞLU
Çevrim İçi Perakende Sektörü Uygulaması (Can Consumer’s Purchases Be …, 2018
2018
Türkiye’de Elektrik Tüketimi Tahmin Modelinin Oluşturulması
Ö Zeybek
Türkiye İstatistik Kurumu, 2010
2010
Üretici Fiyat Endeksini Etkileyen Beklenti Faktörleri Üzerine Bir Uygulama
Ö Zeybek
TÜİK İstatistik Araştırma Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 344 -355, 2006
2006
Assessing the impact of promotions on sales: A quantitative approach for a large-scale retailer's sales performance
Ö Zeybek
Graduate School, 0
COVID-19 VE PERAKENDE SEKTÖRÜNDE DEĞİŞEN ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI
EH GÜNDEŞ, F ÜLENGİN, B ÜLENGİN, Ö ZEYBEK
Endüstri Mühendisliği 34, 1-32, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20