İnteraktif Sinema ve Mobil Oyun Bileşimi "Eyes Of Sky"Üzerine Bir İnceleme O Akyol, D Oğuzcan Endüstri 4.0. ve Dijital Medya, 37-57, 2019 | 6 | 2019 |
Bağımsız Türk Sinemasında Derin Ekoloji Felsefesi: Koca Dünya (2016) Filmi Üzerine Bir İnceleme D Oğuzcan SineFilozofi 5 (Sp. Iss), 164-182, 2020 | 3 | 2020 |
Çağdaş Türk Sinemasına Filmozofik Bakış D Oğuzcan, G Parlayandemir Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi, 8-33, 2021 | 1 | 2021 |
KÜLTÜRÜN YENİDEN ÜRETİMİ BAĞLAMINDA TÜRK KÜLTÜRÜNDEKİ OYUN VE OYUNCAKLARIN CANLANDIRMA FİLMLERDE İNCELENMESİ: RAFADAN TAYFA DEHLİZ MACERASI ÖRNEĞİ M AYTEKİN, D OĞUZCAN Journal of History School, 3418-3449, 2020 | 1 | 2020 |
Bilim Kurgu Sineması ve Öte(ki)si G Parlayandemir, D Oğuzcan Eğitim Yayınevi, 2023 | | 2023 |
50 Soruda Türk Sineması C Gök, D Oğuzcan, J Barış, S Özaydın, UŞ Oğurlu Nobel Yayıncılık/ Altınbaş Üniversitesi Yayınları/ Deniz Oğuzcan (Ed.), 2023 | | 2023 |
TÜRK SİNEMASININ ‘SAĞLIKSIZ’‘ÖTEKİLER’İ:“KAPATILMIŞ” BEDENLER G Parlayandemir, D Oğuzcan TÜRK SİNEMASINDAN ÖRNEKLERLE SİNEMA SOSYOLOJİSİ- G. PARLAYANDEMİR (Ed.), 151-170, 2022 | | 2022 |
YABANCILAŞMA VE ANOMİ EKSENİNDE ÇAĞDAŞ TÜRK SİNEMASI D Oğuzcan TÜRK SİNEMASINDAN ÖRNEKLERLE SİNEMA SOSYOLOJİSİ- G. PARLAYANDEMİR (Ed.), 37-54, 2022 | | 2022 |
A STORY OF BECOMING WOMAN: GHOST [HAYALETLER](2020) D Oğuzcan Cinema and Gender: Different Examples of Turkish Cinema, 139-149, 2022 | | 2022 |
Nadine Labaki Sineması D Oğuzcan, G Parlayandemir Sinemada Kadın Bakışı Dünya Sinemasından Kadın Yönetmenler, 85-106, 2021 | | 2021 |
Yeni Bir İletişim Biçimi Olarak Dijital Kimliklerin Geleceği AU Oğuzcan, D Oğuzcan Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin …, 2020 | | 2020 |
Bir Can Yeleği Olarak Tony Gatlif Sineması ve "Aman Doktor" G Parlayandemir, D Oğuzcan Kültürötesi İmgeler: Ulusötesi Avrupa Sinemasında Göç, Sürgün, Kimlik ve …, 2020 | | 2020 |