Takip et
Halil İbrahim Öksüz
Halil İbrahim Öksüz
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlkokul (1-4) Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâye Edici Metinlerin Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kök Değerler Bakımından İncelenmesi
Hİ ÖKSÜZ, NT EKEN
Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (2), 384-401, 2019
442019
ETKİLEŞİMLİ OKUMA VE KELİME HAZİNESİ.
FÇ ÇETİNKAYA, Hİ ÖKSÜZ, M ÖZTÜRK
Journal of International Social Research 11 (60), 2018
312018
Sosyal medya platformlarında en fazla önerilen 15 resimli çocuk kitabının Hayat Bilgisi Programı’nda yer alan değerler bakımından incelenmesi
Hİ Öksüz, HK Keskin, FÇ Çetinkaya
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 6 (1), 13-31, 2018
122018
A Study on the Impact of Readability on Comprehensibility
Hİ Öksüz, HK Keskin
International Journal of Progressive Education 18 (1), 2022
52022
Değerler Eğitiminde Kamu Kurumları mı Özel Öğretim Kurumları mı?
Hİ Öksüz
HAYEF: Journal of Education 15 (1), 97-120, 2018
52018
Kitap Satış Danışmanları ve Okunabilir Kitap
FÇ ÇETİNKAYA, M DURMAZ, Hİ ÖKSÜZ
Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (2), 559-571, 2020
32020
Okunabilirliğin anlaşılabilirlik üzerindeki etkisinin farklı metin türlerine göre incelenmesi
Hİ Öksüz
(Yüksek lisans tezi). Düzce Üniversitesi, Düzce, 2019
32019
Interactive reading and vocabulary
FÇ Çetinkaya, Hİ Öksüz, M Öztürk
International Journal of Social Researches 11 (60), 705-715, 2018
32018
Improving financial literacy through interactive read-aloud with children’s picture books
FÇ Çetinkaya, K Yıldırım, Hİ Öksüz, M Sönmez, DK Tosun, T Rasinski, ...
The Journal of Educational Research 116 (1), 48-59, 2023
12023
Ön Bilgi, Okuma Hataları ve Kelime Tanıma Becerilerinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Hİ Öksüz, H Akyol
Ana Dili Eğitimi Dergisi 11 (2), 269-282, 2023
12023
İlkokulda Bilgi Okuryazarlığı
H Dursun, Hİ Öksüz
İlkokullarda Dil Öğretimi, 317-331, 2023
2023
Ön Bilgi, Sözel Çalışma Belleği ve Dikkat Becerilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
Hİ ÖKSÜZ, H AKYOL
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (3), 893-907, 2023
2023
The Effect of Prior Knowledge, Verbal Working Memory and Attention Skills on Reading Comprehension Skills
Hİ Öksüz, H Akyol
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2023
2023
The Effect of Cultural Schemas on Reading Comprehension and Listening Comprehension
Hİ Öksüz, S Elalmış, H Akyol
21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2023
2023
Karşılıklı öğretim yaklaşımının papağan okuyucuların anlama, dikkat, hızlı isimlendirme ve sözel çalışma belleği becerilerine etkisi
Hİ Öksüz
(Doktora tezi). Gazi Üniversitesi, Ankara, 2023
2023
Sosyobilimsel Konular ve Etkileşimli Okuma Uygulamaları - GDO
S Ateş, K Yıldırım, F Çetinkaya, M Durmaz, AB Topçam, Hİ Öksüz
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2022
2022
Sosyobilimsel Konular ve Etkileşimli Okuma Uygulamaları - Nükleer Enerji Santrali
S Ateş, K Yıldırım, F Çetinkaya, M Durmaz, AB Topçam, Hİ Öksüz
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2022
2022
Analysis of the Effects of Prior Knowledge, Reading Errors and Word Recognition Skills on Reading Comprehension
Hİ Öksüz, H Akyol
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2022
2022
Are Children’s Picture Books Concerned with Single-Parent Appropriate to the Turkish Sociocultural Context?
FC Cetinkaya, HI Oksuz, K Yildirim, T Rasinski, M Valerio
International Journal of Early Childhood 54 (2), 277-296, 2022
2022
Covid-19 Salgını ve Eğitim-Öğretim Süreci: Misafir Öğretmenlerin Katılımıyla Desteklenen Türkçe Öğretimi Dersi ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri
FÇ ÇETİNKAYA, M SÖNMEZ, K YILDIRIM, BB SEZER, M DURMAZ, ...
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 10 (2), 102-123, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20