İlkokul (1-4) Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâye Edici Metinlerin Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Kök Değerler Bakımından İncelenmesi Hİ ÖKSÜZ, NT EKEN Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (2), 384-401, 2019 | 45 | 2019 |
ETKİLEŞİMLİ OKUMA VE KELİME HAZİNESİ. FÇ ÇETİNKAYA, Hİ ÖKSÜZ, M ÖZTÜRK Journal of International Social Research 11 (60), 2018 | 32 | 2018 |
Sosyal medya platformlarında en fazla önerilen 15 resimli çocuk kitabının Hayat Bilgisi Programı’nda yer alan değerler bakımından incelenmesi Hİ Öksüz, HK Keskin, FÇ Çetinkaya Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 6 (1), 13-31, 2018 | 13 | 2018 |
A Study on the Impact of Readability on Comprehensibility Hİ Öksüz, HK Keskin International Journal of Progressive Education 18 (1), 2022 | 5 | 2022 |
Değerler Eğitiminde Kamu Kurumları mı Özel Öğretim Kurumları mı? Hİ Öksüz HAYEF: Journal of Education 15 (1), 97-120, 2018 | 5 | 2018 |
Kitap Satış Danışmanları ve Okunabilir Kitap FÇ ÇETİNKAYA, M DURMAZ, Hİ ÖKSÜZ Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (2), 559-571, 2020 | 3 | 2020 |
Okunabilirliğin anlaşılabilirlik üzerindeki etkisinin farklı metin türlerine göre incelenmesi Hİ Öksüz (Yüksek lisans tezi). Düzce Üniversitesi, Düzce, 2019 | 3 | 2019 |
Interactive reading and vocabulary FÇ Çetinkaya, Hİ Öksüz, M Öztürk International Journal of Social Researches 11 (60), 705-715, 2018 | 3 | 2018 |
Improving financial literacy through interactive read-aloud with children’s picture books FÇ Çetinkaya, K Yıldırım, Hİ Öksüz, M Sönmez, DK Tosun, T Rasinski, ... The Journal of Educational Research 116 (1), 48-59, 2023 | 1 | 2023 |
Ön Bilgi, Okuma Hataları ve Kelime Tanıma Becerilerinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi Hİ Öksüz, H Akyol Ana Dili Eğitimi Dergisi 11 (2), 269-282, 2023 | 1 | 2023 |
İlkokulda Bilgi Okuryazarlığı H Dursun, Hİ Öksüz İlkokullarda Dil Öğretimi, 317-331, 2023 | | 2023 |
Ön Bilgi, Sözel Çalışma Belleği ve Dikkat Becerilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi Hİ ÖKSÜZ, H AKYOL Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (3), 893-907, 2023 | | 2023 |
The Effect of Prior Knowledge, Verbal Working Memory and Attention Skills on Reading Comprehension Skills Hİ Öksüz, H Akyol 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2023 | | 2023 |
The Effect of Cultural Schemas on Reading Comprehension and Listening Comprehension Hİ Öksüz, S Elalmış, H Akyol 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2023 | | 2023 |
Karşılıklı öğretim yaklaşımının papağan okuyucuların anlama, dikkat, hızlı isimlendirme ve sözel çalışma belleği becerilerine etkisi Hİ Öksüz (Doktora tezi). Gazi Üniversitesi, Ankara, 2023 | | 2023 |
Sosyobilimsel Konular ve Etkileşimli Okuma Uygulamaları - GDO S Ateş, K Yıldırım, F Çetinkaya, M Durmaz, AB Topçam, Hİ Öksüz 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2022 | | 2022 |
Sosyobilimsel Konular ve Etkileşimli Okuma Uygulamaları - Nükleer Enerji Santrali S Ateş, K Yıldırım, F Çetinkaya, M Durmaz, AB Topçam, Hİ Öksüz 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2022 | | 2022 |
Analysis of the Effects of Prior Knowledge, Reading Errors and Word Recognition Skills on Reading Comprehension Hİ Öksüz, H Akyol 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 2022 | | 2022 |
Are Children’s Picture Books Concerned with Single-Parent Appropriate to the Turkish Sociocultural Context? FC Cetinkaya, HI Oksuz, K Yildirim, T Rasinski, M Valerio International Journal of Early Childhood 54 (2), 277-296, 2022 | | 2022 |
Covid-19 Salgını ve Eğitim-Öğretim Süreci: Misafir Öğretmenlerin Katılımıyla Desteklenen Türkçe Öğretimi Dersi ve Öğretmen Adaylarının Görüşleri FÇ ÇETİNKAYA, M SÖNMEZ, K YILDIRIM, BB SEZER, M DURMAZ, ... Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 10 (2), 102-123, 2022 | | 2022 |