Follow
HATİCE KÜBRA GÜLER
HATİCE KÜBRA GÜLER
Bursa Uludağ Üniversitesi
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türk öğrencilerin PISA'da karşılaştıkları güçlüklerin analizi
HK Güler
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (2), 501-522, 2013
452013
Karikatür kullanılarak yapılan öğretimin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi doğal sayılar alt öğrenme alanındaki akademik başarılarına ve matematik dersine …
HK Güler
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
372010
Karikatürlerle yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
HK Güler, D Çakmak, N Kavak
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 149-160, 2013
302013
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Ç Arslan, HK GÜLER, MÇ GÜRBÜZ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 123-142, 2017
242017
Investigating Geometric Habits of Mind by Using Paper Folding.
MÇ Gürbüz, M Agsu, HK Güler
Acta Didactica Napocensia 11, 157-174, 2018
152018
Sınıf öğretmeni adaylarının dörtgenler kavramına ilişkin oluşturdukları kavram haritalarının değerlendirilmesi
M AKTAŞ, HK GÜLER
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 605-618, 2011
152011
Activities Written by Prospective Primary Teachers on Realistic Mathematics Education.
HK Guler
International Journal of Evaluation and Research in Education 7 (3), 229-235, 2018
142018
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
D ÇAKMAK, HK GÜLER
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 12 (1), 1-16, 2014
142014
Mathematical competencies required by mathematical literacy problems
HKà Güler
MOJES: Malaysian Online Journal of Educational Sciences 7 (2), 57-70, 2019
102019
Construction Process of the Length of [cube root of 2] by Paper Folding.
HK Guler, MC Gurbuz
International Journal of Research in Education and Science 4 (1), 121-135, 2018
92018
Öğretmenlerin inançlarının davranışlarına ve etkili bir geometri dersinin işlenişine yansımaları
HK GÜLER, M ALTUN
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (4), 1345-1357, 2018
62018
Matematik Öğretmeni Adaylarının Düzlemde Dönme Dönüşümü Formüllerini Oluşturma Sürecinin İncelenmesi
HK GÜLER, Ç ARSLAN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (2), 613-633, 2018
52018
Gotik eserlerde matematik: üçlü yonca örneği
H Bozyokuş, HK GÜLER, M TAPAN, R EZENTAŞ
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi 1 (1), 35-39, 2016
52016
Consolidation of Similarity Knowledge via Pythagorean Theorem: A Turkish Case Study.
HK Güler, Ç Arslan
Acta Didactica Napocensia 10 (2), 67-80, 2017
42017
Reflections of teachers’ beliefs to their behaviours and the effective geometry lesson
HK GÜLER, M ALTUN
Kastamonu Education Journal 26 (4), 1319, 2018
22018
Etkili bir geometri dersinin özelliklerinin belirlenmesi, geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
HK Güler
PQDT-Global, 2016
22016
A real context problem for consolidating the similarity
HK Guler, C Arslan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 398-403, 2015
22015
Inconsistencies between mathematics teacher’s beliefs on ideal geometry teaching and their teaching practice
HK Güler, M Altun
Uludağ Üniversitesi, 2015
22015
Inconsistencies between mathematics teacher’s beliefs on ideal geometry teaching and their teaching practice
HK Güler, M Altun
Uludağ Üniversitesi, 2015
22015
Öğretmen Adaylarının Mesleki Değerleri Üzerine Bir İnceleme
HK GÜLER, SG YILDIRIM, MÇ GÜRBÜZ, KOÇ Demet
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (1), 751-766, 2016
12016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20