Türk öğrencilerin PISA'da karşılaştıkları güçlüklerin analizi HK Güler Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (2), 501-522, 2013 | 45 | 2013 |
Karikatür kullanılarak yapılan öğretimin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi doğal sayılar alt öğrenme alanındaki akademik başarılarına ve matematik dersine … HK Güler Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 37 | 2010 |
Karikatürlerle yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi HK Güler, D Çakmak, N Kavak Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 149-160, 2013 | 30 | 2013 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ Ç Arslan, HK GÜLER, MÇ GÜRBÜZ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 123-142, 2017 | 24 | 2017 |
Investigating Geometric Habits of Mind by Using Paper Folding. MÇ Gürbüz, M Agsu, HK Güler Acta Didactica Napocensia 11, 157-174, 2018 | 15 | 2018 |
Sınıf öğretmeni adaylarının dörtgenler kavramına ilişkin oluşturdukları kavram haritalarının değerlendirilmesi M AKTAŞ, HK GÜLER Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 605-618, 2011 | 15 | 2011 |
Activities Written by Prospective Primary Teachers on Realistic Mathematics Education. HK Guler International Journal of Evaluation and Research in Education 7 (3), 229-235, 2018 | 14 | 2018 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ D ÇAKMAK, HK GÜLER Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 12 (1), 1-16, 2014 | 14 | 2014 |
Mathematical competencies required by mathematical literacy problems HKà Güler MOJES: Malaysian Online Journal of Educational Sciences 7 (2), 57-70, 2019 | 10 | 2019 |
Construction Process of the Length of [cube root of 2] by Paper Folding. HK Guler, MC Gurbuz International Journal of Research in Education and Science 4 (1), 121-135, 2018 | 9 | 2018 |
Öğretmenlerin inançlarının davranışlarına ve etkili bir geometri dersinin işlenişine yansımaları HK GÜLER, M ALTUN Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (4), 1345-1357, 2018 | 6 | 2018 |
Matematik Öğretmeni Adaylarının Düzlemde Dönme Dönüşümü Formüllerini Oluşturma Sürecinin İncelenmesi HK GÜLER, Ç ARSLAN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (2), 613-633, 2018 | 5 | 2018 |
Gotik eserlerde matematik: üçlü yonca örneği H Bozyokuş, HK GÜLER, M TAPAN, R EZENTAŞ Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi 1 (1), 35-39, 2016 | 5 | 2016 |
Consolidation of Similarity Knowledge via Pythagorean Theorem: A Turkish Case Study. HK Güler, Ç Arslan Acta Didactica Napocensia 10 (2), 67-80, 2017 | 4 | 2017 |
Reflections of teachers’ beliefs to their behaviours and the effective geometry lesson HK GÜLER, M ALTUN Kastamonu Education Journal 26 (4), 1319, 2018 | 2 | 2018 |
Etkili bir geometri dersinin özelliklerinin belirlenmesi, geliştirilmesi ve değerlendirilmesi HK Güler PQDT-Global, 2016 | 2 | 2016 |
A real context problem for consolidating the similarity HK Guler, C Arslan Procedia-Social and Behavioral Sciences 197, 398-403, 2015 | 2 | 2015 |
Inconsistencies between mathematics teacher’s beliefs on ideal geometry teaching and their teaching practice HK Güler, M Altun Uludağ Üniversitesi, 2015 | 2 | 2015 |
Inconsistencies between mathematics teacher’s beliefs on ideal geometry teaching and their teaching practice HK Güler, M Altun Uludağ Üniversitesi, 2015 | 2 | 2015 |
Öğretmen Adaylarının Mesleki Değerleri Üzerine Bir İnceleme HK GÜLER, SG YILDIRIM, MÇ GÜRBÜZ, KOÇ Demet Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (1), 751-766, 2016 | 1 | 2016 |