Takip et
Hasan Kağan KESKİN
Hasan Kağan KESKİN
Düzce Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Prof. Dr.
duzce.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
AKICI OKUMA BECERİLERİ İLE ANLAMA DÜZEYLERİ BASİT VE ÇIKARIMSAL ARASINDAKİ İLİŞKİ
M Baştuğ, HK KESKİN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 227-244, 2012
1312012
Akıcı okuma yöntemlerinin okuma becerileri üzerindeki etkisi
HK Keskin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
1202012
Okuma Becerilerinin Okuma Ortamı Açısından Karşılaştırılması: Ekran mı kâğıt mı?
M Baştuğ, H KESKİN
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (3), 73-83, 2012
882012
Sesli okuma ve konuşma prozodisi: ilişkisel bir çalışma
H Keskin, M Baştuğ, H Akyol
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 168-180, 2013
852013
Yapılandırılmış okuma yönteminin okuma hızı, doğru okuma ve sesli okuma prozodisi üzerindeki etkisi
H Keskin, H Akyol
Ana Dili Eğitimi Dergisi 2 (4), 107-119, 2014
842014
Başarılı ve başarısız öğrencilerin kişilik özellikleri ile ilgili öğretmen ve veli görüşleri
HK Keskin, Ş Yapıcı
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008
712008
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE AKICI OKUMA
HK KESKİN, M Baştuğ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 171 (171), 189-208, 2013
522013
Impacts of reading metacognitive strategies and reading attitudes on school success
HK Keskin
International Journal of Academic Research 5 (5), 312-317, 2013
492013
A path analysis of metacognitive strategies in reading, self-efficacy and task value
HK Keskin
International J. Soc. Sci. & Education 4 (4), 798-808, 2014
472014
Examining the Effects of Negotiation and Peer Mediation on Students' Conflict Resolution and Problem-Solving Skills.
SÇ Ay, HK Keskin, M Akilli
International Journal of Instruction 12 (3), 717-730, 2019
392019
Ergenlik dönemi okuma tutumu ölçeği’nin Türkçeye uyarlanmasi
M Baştuğ, HK Keskin
Turkish Studies 8 (4), 2013
372013
A phenomenological research study on writer’s block: Causes, processes, and results
M Bastug, IS Ertem, HK Keskin
Education+ Training 59 (6), 605-618, 2017
362017
İlköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin sesli okuma ve konuşma prozodileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. 10
HK Keskin, M Baştuğ
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 5-7, 2011
332011
Okur Öz Algısı Ölçeği-2'nin Türkçeye Uyarlanması.
HK Keskin, T Atmaca
İlkogretim Online 13 (1), 2014
292014
Türkçe dersi (1-8. sınıflar) öğretim programı okuma öğrenme alanındaki kazanımlarla ilgili eleştirel bir değerlendirme
G Arı, HK Keskin
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 144-169, 2016
202016
Factors directing students to academic digital reading
H Keskin, M Baştuǧ, T Atmaca
Egitim ve Bilim 41 (188), 2016
202016
Öğrencilerin hikâye edici metinlerdeki problemi belirleme becerilerinin incelenmesi
M Baştuğ, HK Keskin
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 284-290, 2013
182013
Sosyal bilgiler dersi okuma çalışmalarında yönlendirilmiş okuma-düşünme aktivitesinin okuduğunu anlamaya etkisi
HK Keskin, M Baştuğ
182010
KÂĞITTAN DİJİTALE YAZMA TUTUMU ÖLÇEĞİ GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
M Baştuğ, HK Keskin
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (2), 58-72, 2017
152017
BİLGİ VERİCİ METİN YAPILARI ÖĞRETİMİNİN OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ
M BAŞTUĞ, HK KESKİN
Education Sciences 6 (4), 2598-2610, 2011
152011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20