Follow
Hasan Kağan KESKİN
Hasan Kağan KESKİN
Düzce Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Prof. Dr.
Verified email at duzce.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
AKICI OKUMA BECERİLERİ İLE ANLAMA DÜZEYLERİ BASİT VE ÇIKARIMSAL ARASINDAKİ İLİŞKİ
M Baştuğ, HK KESKİN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 227-244, 2012
1312012
Akıcı okuma yöntemlerinin okuma becerileri üzerindeki etkisi
HK Keskin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
1202012
Okuma Becerilerinin Okuma Ortamı Açısından Karşılaştırılması: Ekran mı kâğıt mı?
M Baştuğ, H KESKİN
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (3), 73-83, 2012
882012
Sesli okuma ve konuşma prozodisi: ilişkisel bir çalışma
H Keskin, M Baştuğ, H Akyol
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 168-180, 2013
852013
Yapılandırılmış okuma yönteminin okuma hızı, doğru okuma ve sesli okuma prozodisi üzerindeki etkisi
H Keskin, H Akyol
Ana Dili Eğitimi Dergisi 2 (4), 107-119, 2014
842014
Başarılı ve başarısız öğrencilerin kişilik özellikleri ile ilgili öğretmen ve veli görüşleri
HK Keskin, Ş Yapıcı
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008
712008
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE AKICI OKUMA
HK KESKİN, M Baştuğ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 171 (171), 189-208, 2013
522013
Impacts of reading metacognitive strategies and reading attitudes on school success
HK Keskin
International Journal of Academic Research 5 (5), 312-317, 2013
492013
A path analysis of metacognitive strategies in reading, self-efficacy and task value
HK Keskin
International J. Soc. Sci. & Education 4 (4), 798-808, 2014
472014
Examining the Effects of Negotiation and Peer Mediation on Students' Conflict Resolution and Problem-Solving Skills.
SÇ Ay, HK Keskin, M Akilli
International Journal of Instruction 12 (3), 717-730, 2019
392019
Ergenlik dönemi okuma tutumu ölçeği’nin Türkçeye uyarlanmasi
M Baştuğ, HK Keskin
Turkish Studies 8 (4), 2013
372013
A phenomenological research study on writer’s block: Causes, processes, and results
M Bastug, IS Ertem, HK Keskin
Education+ Training 59 (6), 605-618, 2017
362017
İlköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin sesli okuma ve konuşma prozodileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. 10
HK Keskin, M Baştuğ
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 5-7, 2011
332011
Okur Öz Algısı Ölçeği-2'nin Türkçeye Uyarlanması.
HK Keskin, T Atmaca
İlkogretim Online 13 (1), 2014
292014
Türkçe dersi (1-8. sınıflar) öğretim programı okuma öğrenme alanındaki kazanımlarla ilgili eleştirel bir değerlendirme
G Arı, HK Keskin
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 144-169, 2016
202016
Factors directing students to academic digital reading
H Keskin, M Baştuǧ, T Atmaca
Egitim ve Bilim 41 (188), 2016
202016
Öğrencilerin hikâye edici metinlerdeki problemi belirleme becerilerinin incelenmesi
M Baştuğ, HK Keskin
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 284-290, 2013
182013
Sosyal bilgiler dersi okuma çalışmalarında yönlendirilmiş okuma-düşünme aktivitesinin okuduğunu anlamaya etkisi
HK Keskin, M Baştuğ
182010
KÂĞITTAN DİJİTALE YAZMA TUTUMU ÖLÇEĞİ GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
M Baştuğ, HK Keskin
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (2), 58-72, 2017
152017
BİLGİ VERİCİ METİN YAPILARI ÖĞRETİMİNİN OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ
M BAŞTUĞ, HK KESKİN
Education Sciences 6 (4), 2598-2610, 2011
152011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20