Okuma ve anlamlandırma becerilerinin kazandırılması H Ülper Nobel, 2010 | 283 | 2010 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE DÖNÜK ÖZ YETERLİK ALGILARI. H Ülper, H BAĞCI Electronic Turkish Studies 7 (2), 2012 | 174 | 2012 |
Bilişsel süreç modeline göre hazırlanan yazma öğretimi programının öğrenci başarısına etkisi H Ülper Yayımlanmamış doktora tezi). Ankara Üniversitesi, Ankara, 2008 | 131 | 2008 |
Yazma kaygısı ölçeğinin geliştirilmesi ve yazma kaygısının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi İ Karakaya, H Ülper Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (2), 691-707, 2011 | 122 | 2011 |
Öğrenci açısından okumaya güdüleyici etmenler H Ülper Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 941-960, 2011 | 108 | 2011 |
Developing a writing anxiety scale and examining writing anxiety based on various variables. I Karakaya, H Ulper Educational Sciences: Theory and Practice 11 (2), 703-707, 2011 | 95 | 2011 |
Öğrenci metinlerinin tutarlılık ölçütleri bağlamında değerlendirilmesi H Ülper Turkish Studies (Elektronik) 6 (4), 849-863, 2011 | 72 | 2011 |
The Motivational Factors for Reading in Terms of Students. H Ulper Educational Sciences: Theory and Practice 11 (2), 954-960, 2011 | 72 | 2011 |
Bilişsel süreç modeline göre hazırlanan yazma öğretimi izlencesinin öğrenci başarısına etkisi H Ülper, L Uzun İlköğretim online 8 (3), 651-665, 2009 | 69 | 2009 |
Okur özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi H Ülper, D YAYLI, İ Karakaya Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 85-100, 2013 | 60 | 2013 |
Son iki Türkçe programına göre hazırlanan Türkçe ders kitaplarındaki metin sonu sorularının nicel ve nitel görünümü H Ülper, K Yalınkılıç Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (12), 449-461, 2010 | 53 | 2010 |
ÖĞRENCİLERİN, OKUMAYA İSTEKLENDİRİCİ ETMENLERLE KARŞILAŞMA DURUMU: ÖĞRETMEN, AİLE, ARKADAŞ ve KİTAP BOYUTLARI ÜZERİNDEN BİR ARAŞTIRMA H Ülper Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 221-237, 2011 | 46 | 2011 |
Öğretmen adaylarının okuma motivasyonlarının değerlendirilmesi: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi örneği H Ülper, Z Çeliktürk Adıyaman Üniversitesi, 2013 | 42 | 2013 |
Türkçe ders kitabı çözümlemeleri H Ülper Pegem Akademi, 2010 | 41 | 2010 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme ile okuduğunu anlama becerileri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi [The evaluation of the relationship … A Ural, H Ülper Journal of Theoretical Educational Science 6 (2), 214-241, 2013 | 39 | 2013 |
Taslak metinlere öğretmenler tarafından sunulan geribildirimlerin özellikleri H Ülper Eğitim ve Bilim 37 (165), 2012 | 38 | 2012 |
Özetleme becerisinin kazandırılmasına yönelik etkinlikler: Ders kitapları temelinde bir araştırma H Ülper, S Karagül Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar. İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi …, 2011 | 35 | 2011 |
Okuduğunu Anlama Testinin Geliştirilmesi H Ülper, G Çetinkaya, N Bayat Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 18 (1), 175-187, 2017 | 31 | 2017 |
İlköğretim 6-7-8. sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlık düzeyleri K Yalınkılıç, H Ülper Samsun Sempozyumu, 1-7, 2011 | 28 | 2011 |
Öğrencilerin ürettikleri taslak metinlerine yönelik geri bildirim almaya ilişkin yeğleyişleri H Ülper Mehmet Âkif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (22), 280-300, 2011 | 27 | 2011 |