Takip et
Prof. Dr. Hakan ÜLPER
Prof. Dr. Hakan ÜLPER
Türkçe Eğitimi Profesörü, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
mehmetakif.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okuma ve anlamlandırma becerilerinin kazandırılması
H Ülper
Nobel, 2010
2832010
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE DÖNÜK ÖZ YETERLİK ALGILARI.
H Ülper, H BAĞCI
Electronic Turkish Studies 7 (2), 2012
1742012
Bilişsel süreç modeline göre hazırlanan yazma öğretimi programının öğrenci başarısına etkisi
H Ülper
Yayımlanmamış doktora tezi). Ankara Üniversitesi, Ankara, 2008
1312008
Yazma kaygısı ölçeğinin geliştirilmesi ve yazma kaygısının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
İ Karakaya, H Ülper
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (2), 691-707, 2011
1222011
Öğrenci açısından okumaya güdüleyici etmenler
H Ülper
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 11 (2), 941-960, 2011
1082011
Developing a writing anxiety scale and examining writing anxiety based on various variables.
I Karakaya, H Ulper
Educational Sciences: Theory and Practice 11 (2), 703-707, 2011
952011
Öğrenci metinlerinin tutarlılık ölçütleri bağlamında değerlendirilmesi
H Ülper
Turkish Studies (Elektronik) 6 (4), 849-863, 2011
722011
The Motivational Factors for Reading in Terms of Students.
H Ulper
Educational Sciences: Theory and Practice 11 (2), 954-960, 2011
722011
Bilişsel süreç modeline göre hazırlanan yazma öğretimi izlencesinin öğrenci başarısına etkisi
H Ülper, L Uzun
İlköğretim online 8 (3), 651-665, 2009
692009
Okur özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
H Ülper, D YAYLI, İ Karakaya
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 85-100, 2013
602013
Son iki Türkçe programına göre hazırlanan Türkçe ders kitaplarındaki metin sonu sorularının nicel ve nitel görünümü
H Ülper, K Yalınkılıç
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (12), 449-461, 2010
532010
ÖĞRENCİLERİN, OKUMAYA İSTEKLENDİRİCİ ETMENLERLE KARŞILAŞMA DURUMU: ÖĞRETMEN, AİLE, ARKADAŞ ve KİTAP BOYUTLARI ÜZERİNDEN BİR ARAŞTIRMA
H Ülper
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 221-237, 2011
462011
Öğretmen adaylarının okuma motivasyonlarının değerlendirilmesi: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi örneği
H Ülper, Z Çeliktürk
Adıyaman Üniversitesi, 2013
422013
Türkçe ders kitabı çözümlemeleri
H Ülper
Pegem Akademi, 2010
412010
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel modelleme ile okuduğunu anlama becerileri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi [The evaluation of the relationship …
A Ural, H Ülper
Journal of Theoretical Educational Science 6 (2), 214-241, 2013
392013
Taslak metinlere öğretmenler tarafından sunulan geribildirimlerin özellikleri
H Ülper
Eğitim ve Bilim 37 (165), 2012
382012
Özetleme becerisinin kazandırılmasına yönelik etkinlikler: Ders kitapları temelinde bir araştırma
H Ülper, S Karagül
Türkçe Öğretimi Üzerine Çalışmalar. İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi …, 2011
352011
Okuduğunu Anlama Testinin Geliştirilmesi
H Ülper, G Çetinkaya, N Bayat
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 18 (1), 175-187, 2017
312017
İlköğretim 6-7-8. sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlık düzeyleri
K Yalınkılıç, H Ülper
Samsun Sempozyumu, 1-7, 2011
282011
Öğrencilerin ürettikleri taslak metinlerine yönelik geri bildirim almaya ilişkin yeğleyişleri
H Ülper
Mehmet Âkif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (22), 280-300, 2011
272011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20