Follow
Ayşegül Ermeç
Ayşegül Ermeç
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
Verified email at hbv.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Examining the effect of endorser credibility on the consumers' buying intentions: an empirical study in Turkey
AE Sertoglu, O Catlı, S Korkmaz
International Review of Management and Marketing 4 (1), 66-77, 2014
2222014
İşletmelerin yenilikçi kabiliyetleri ve ihracat performanslarına etkileri
S Korkmaz, A Ermeç, N Yücedağ
Anadolu Üniversitesi, 2009
442009
Genç tüketicilerin sürdürülebilir gıda tüketimi davranışının güven ve değerlere dayanan planlı davranış teorisi kapsamında tartışılması
S Korkmaz, A Sertoğlu
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 31 (1 …, 2013
43*2013
ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİ ÇERÇEVESİNDE TEKNOPARKLAR, YÖNETİMSEL SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
S ALKİBAY, E Orhaner, S Korkmaz, AE Sertoğlu
42*
Corporate visual identity: A case in hospitals
S Alkibay, FB Ozdogan, A Ermec
Health marketing quarterly 24 (3-4), 131-149, 2008
312008
Düşük Maliyetli ve Tam Hizmet Sunan Havayolları Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Beklentilerinin Karşılaştırılması
S MUTLU, AE SERTOĞLU
25
Survey to Determine Perceptions and Practices in Contact Lens Use and Identify Key Features of Safe Use Education
T Şengör, S Alkibay, AE Sertoğlu, SA Kurna
Turkish journal of ophthalmology 48 (6), 288, 2018
182018
A more comprehensive view of consumer confusion: Scale development
A Ermeç Sertoğlu, B Kavak
Journal of International Consumer Marketing 29 (4), 265-276, 2017
182017
Tüketici Sinisizmi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Güvenilirlik ve Geçerlilik Araştırması
ÇP BOZOKLU, A ERMEÇ
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2020
152020
How Effective Are Social Media Influencers' Recommendations? The Effect of Message Source on Purchasing Intention and e-Word of Mouth (WOM) from a Para-Social Interaction …
A Ermeç
İşletme Araştırmaları Dergisi 14 (1), 1077-1095, 2022
142022
Alışveriş Merkezi İmajının Mağaza İmajına Etkisi Üzerine Bir Uygulama
A Ermeç
Hacettepe University, Ankara, 2007
132007
Voluntary Simplicity, Values and Lifestyles: A Case of Ankara Turkey
A Ermeç, CP Bozoklu, S Korkmaz
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 2 (1), 21-50, 2016
12*2016
Genç Tüketicilerin Yabancı ve Türk Ürünlerine İlişkin Tutum ve Tüketici Etnosentrizm Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
AE Sertoğlu, Ö ÇATLI
Gazi Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi, 1, 2017
82017
The Moderating Effect of Knowledge Transfer on Satisfaction-Performance Relationship
B Kavak, AE Sertoğlu, ÖÖ Tektaş
International Journal of Business and Social Research 6 (5), 49-63, 2016
82016
İnternet bankacılığında banka değiştirme niyetini etkileyen faktörler
L Özer, FG Bozkurt, AE Sertoğlu
İşletme Araştırmaları Dergisi 4 (4), 141-156, 2012
72012
Karar Verme Sürecinde Tüketici Karmaşası (Kaosu): Ölçek Geliştirme
A Ermeç Sertoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
52014
An investigation on the relationship between slowness level of Cittaslow perceived by tourists, voluntary simplicity lifestyle and environmental sensitivity: the case of …
H Örs, A Ermeç, Ö Çatlı, A Çağay
Current Issues in Tourism 25 (8), 1242-1257, 2022
42022
Hizmet Kalite Algısının Müşteri Şikayet Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Araştırma
S Korkmaz, S Yıldızlı, AE Sertoğlu
4*
Examining the probable three thesis of the globalization effect on culture by means of the consumer's ethnocentric tendency level
H Ors, O Catli, AE Sertoglu
Research Journal of Business and Management 4 (3), 390-399, 2017
22017
AN EMPIRICAL STUDY TO DETERMINE THE E-SHOPPING ATTITUDES AND BEHAVIORS OF VARIOUS CONSUMERS GROUPS
AE Sertoglu, H Ors, O Catli
Journal of Management Marketing and Logistics 4 (4), 384-397, 2017
12017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20