Takip et
Selçuk Yasin YILDIZ
Selçuk Yasin YILDIZ
cumhuriyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketici davranışları üzerinde sosyal medya etkileri: Apple ve Samsung örneği
Y Yıldız
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4 (2), 5-15, 2014
532014
The mediating role of consumer engagement in the effect of social media marketing on electronic word-of-mouth intention
D Demir, SY Yıldız
Business & Management Studies: An International Journal 9 (2), 649-661, 2021
102021
Sosyal Medya Kullanıcılarının Satın Alma Tercihlerinde Influencer Pazarlamasının Etkisi
SY YILDIZ
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi 4 (3), 599-610, 2021
92021
Mobil alışveriş uygulamaları kullanan bireylerin, satın alma davranışları
DF Biçer, SY Yıldız, ÖK Sarıtepe
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 17 (3), 201-221, 2019
8*2019
İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerde risk algısı ile memnuniyet ve memnuniyetsizlik etkileşimi
SY Yıldız
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 1 (1/2), 32-40, 2017
82017
Instagram Influencerlarının Cinsiyetine Göre Tüketici Profillerinin Belirlenmesi
SY YILDIZ
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 23 (4), 943-953, 2022
52022
Kişilik özellikleri, genç tüketicilerin satın alma davranışını nasıl etkiler?
SY Yıldız, DF Biçer, A Mahiroğulları
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 11 (3 …, 2020
52020
Hedonik alışveriş motivasyonları ve teknoloji kabul modeli bileşenlerinin çevrimiçi satın alma niyetine etkisi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma
SY Yildiz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
52019
Examining the effects of Covid-19 on health services marketing research with a bibliometric analysis
N Tosun, SY YILDIZ
International Journal of Health Management and Tourism 6 (3), 647-666, 2021
32021
Sosyal pazarlama literatüründe sağlık hizmetlerinin gelişimi
SY Yıldız, N Tosun
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi 7 (3), 713-725, 2021
22021
Hazcılık ve yenilikçilik ekseninde mobil alışverişler
SY Yıldız, MF Tuna, NE Savaş
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (2), 400-412, 2018
2*2018
Omnichannel dünyasında tüketicilerin satın alma davranışları
S Çabuk, D Demir, SY Yıldız
23. Pazarlama Kongresi, 2018
22018
25 years of digital payment systems
SY Yıldız
Duzce University Journal of Social Sciences 11 (2), 282-298, 2021
12021
Influencer Kullanan Markaların Dikkatine! Influencer Cinsiyeti Tüketicilerin Ödeme İstekliliğini Nasıl Etkiliyor?
SY YILDIZ
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 7 (1), 1-13, 2023
2023
Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler
SY Yildiz
Third Sector Social Economic Review 58 (2), 1081-1099, 2023
2023
Innovation Resistance Barriers to Online Purchase Intention: The Mediating Role of Perceived Price and Perceived Enjoyment
SY Yıldız, D Demir
İşletme Araştırmaları Dergisi 14 (3), 1701-1710, 2022
2022
Hedonik Alışveriş Yapan Bireylerde Satın Alma Unsurlarının Etkileşimi
SY YILDIZ, ÇAM Selim
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 11 (3), 1690-1711, 2022
2022
Gelişmeleri kaçırma korkusu
SY Yıldız, DF Biçer
Pazarlama Teorileri 2, 2021
2021
Influencer pazarlaması
SY Yıldız, Ö Akbulut-Dursun
Değişen tüketiciyi anlamak: Güncel araştırmalar, 2021
2021
Teknoloji ve sosyal medya bağlamında: Hedonik alışveriş
SY Yıldız, S Çabuk
Gazi Yayın Dağıtım, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20