Follow
Selçuk Yasin YILDIZ
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketici davranışları üzerinde sosyal medya etkileri: Apple ve Samsung örneği
Y Yıldız
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4 (2), 5-15, 2014
532014
The mediating role of consumer engagement in the effect of social media marketing on electronic word-of-mouth intention
D Demir, SY Yıldız
Business & Management Studies: An International Journal 9 (2), 649-661, 2021
92021
Sosyal Medya Kullanıcılarının Satın Alma Tercihlerinde Influencer Pazarlamasının Etkisi
SY YILDIZ
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi 4 (3), 599-610, 2021
82021
Mobil alışveriş uygulamaları kullanan bireylerin, satın alma davranışları
DF Biçer, SY Yıldız, ÖK Sarıtepe
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 17 (3), 201-221, 2019
8*2019
İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerde risk algısı ile memnuniyet ve memnuniyetsizlik etkileşimi
SY Yıldız
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 1 (1/2), 32-40, 2017
82017
Kişilik özellikleri, genç tüketicilerin satın alma davranışını nasıl etkiler?
SY Yıldız, DF Biçer, A Mahiroğulları
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 11 (3 …, 2020
52020
Hedonik alışveriş motivasyonları ve teknoloji kabul modeli bileşenlerinin çevrimiçi satın alma niyetine etkisi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma
SY Yildiz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
52019
Instagram Influencerlarının Cinsiyetine Göre Tüketici Profillerinin Belirlenmesi
SY YILDIZ
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 23 (4), 943-953, 2022
42022
Examining the effects of Covid-19 on health services marketing research with a bibliometric analysis
N Tosun, SY YILDIZ
International Journal of Health Management and Tourism 6 (3), 647-666, 2021
32021
Sosyal pazarlama literatüründe sağlık hizmetlerinin gelişimi
SY Yıldız, N Tosun
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi 7 (3), 713-725, 2021
22021
Hazcılık ve yenilikçilik ekseninde mobil alışverişler
SY Yıldız, MF Tuna, NE Savaş
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (2), 400-412, 2018
2*2018
Omnichannel dünyasında tüketicilerin satın alma davranışları
S Çabuk, D Demir, SY Yıldız
23. Pazarlama Kongresi, 2018
22018
25 years of digital payment systems
SY Yıldız
Duzce University Journal of Social Sciences 11 (2), 282-298, 2021
12021
Influencer Kullanan Markaların Dikkatine! Influencer Cinsiyeti Tüketicilerin Ödeme İstekliliğini Nasıl Etkiliyor?
SY YILDIZ
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 7 (1), 1-13, 2023
2023
Bilinçli Tüketim ve İçgüdüsel Satın Alma Arasındaki Etkileşimi Keşfetmek: Tüketici Psikolojisini Anlamaya ve Etkilemeye Yönelik İçgörüler
SY Yildiz
Third Sector Social Economic Review 58 (2), 1081-1099, 2023
2023
Innovation Resistance Barriers to Online Purchase Intention: The Mediating Role of Perceived Price and Perceived Enjoyment
SY Yıldız, D Demir
İşletme Araştırmaları Dergisi 14 (3), 1701-1710, 2022
2022
Hedonik Alışveriş Yapan Bireylerde Satın Alma Unsurlarının Etkileşimi
SY YILDIZ, ÇAM Selim
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 11 (3), 1690-1711, 2022
2022
Gelişmeleri kaçırma korkusu
SY Yıldız, DF Biçer
Pazarlama Teorileri 2, 2021
2021
Influencer pazarlaması
SY Yıldız, Ö Akbulut-Dursun
Değişen tüketiciyi anlamak: Güncel araştırmalar, 2021
2021
Teknoloji ve sosyal medya bağlamında: Hedonik alışveriş
SY Yıldız, S Çabuk
Gazi Yayın Dağıtım, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20