Follow
Selçuk Yasin YILDIZ
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketici davranışları üzerinde sosyal medya etkileri: Apple ve Samsung örneği
Y Yıldız
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4 (2), 5-15, 2014
612014
Sosyal Medya Kullanıcılarının Satın Alma Tercihlerinde Influencer Pazarlamasının Etkisi
SY YILDIZ
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi 4 (3), 599-610, 2021
152021
The mediating role of consumer engagement in the effect of social media marketing on electronic word-of-mouth intention
D Demir, SY Yıldız
Business & Management Studies: An International Journal 9 (2), 649-661, 2021
122021
İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerde risk algısı ile memnuniyet ve memnuniyetsizlik etkileşimi
SY Yıldız
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 1 (1/2), 32-40, 2017
102017
Instagram Influencerlarının Cinsiyetine Göre Tüketici Profillerinin Belirlenmesi
SY YILDIZ
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 23 (4), 943-953, 2022
82022
Mobil alışveriş uygulamaları kullanan bireylerin, satın alma davranışları
DF Biçer, SY Yıldız, ÖK Sarıtepe
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 17 (3), 201-221, 2019
7*2019
Kişilik özellikleri, genç tüketicilerin satın alma davranışını nasıl etkiler?
SY Yıldız, DF Biçer, A Mahiroğulları
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 11 (3 …, 2020
62020
Examining the effects of Covid-19 on health services marketing research with a bibliometric analysis
N Tosun, SY YILDIZ
International Journal of Health Management and Tourism 6 (3), 647-666, 2021
52021
Hedonik alışveriş motivasyonları ve teknoloji kabul modeli bileşenlerinin çevrimiçi satın alma niyetine etkisi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma
SY Yildiz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
52019
Sosyal pazarlama literatüründe sağlık hizmetlerinin gelişimi
SY Yıldız, N Tosun
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi 7 (3), 713-725, 2021
32021
25 years of digital payment systems
SY Yıldız
Duzce University Journal of Social Sciences 11 (2), 282-298, 2021
32021
Hazcılık ve yenilikçilik ekseninde mobil alışverişler
SY Yıldız, MF Tuna, NE Savaş
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (2), 400-412, 2018
32018
Exploring the temporal effect of ad clutter on digital ad avoidance: a two-wave longitudinal study
F Çelik, SY Yıldız, BY Ozkara, MS Çam, B Ibrahim
Global Knowledge, Memory and Communication, 2024
22024
Omnichannel dünyasında tüketicilerin satın alma davranışları
S Çabuk, D Demir, SY Yıldız
23. Pazarlama Kongresi, 2018
22018
Efficiency of Investment Incentives in Reducing Regional Development Disparities in Türkiye
S Dündar, G Demir, İN Yalman, ŞM Koşaroğlu, SY Yıldız
Sosyoekonomi 32 (59), 129-150, 2024
12024
LEVERAGING THE POWER OF GAMIFICATION IN CONSUMER DECISION MAKING: HEDONISM VS. UTILITARIAN
SY Yıldız
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 17 (1), 171-198, 2024
12024
GETTING LOST IN THE DIGITAL MARKETPLACE: POINTS, BENEFITS, AND PURCHASES.
SY YILDIZ, S ALTIN
Journal of Administrative Sciences/Yonetim Bilimleri Dergisi 21 (50), 2023
12023
ASSESSING THE ADOPTION AND ACCEPTANCE OF THE METAVERSE FROM A MARKETING PERSPECTIVE.
SY YILDIZ
Journal of Financial Politic & Economic Reviews/Finans Politik & Ekonomik …, 2023
12023
Dijital Pazarlamada Oyunlaştırmanın Yükselişi: Oyunlaştırmanın Geleceğine Dair Bibliyometrik Bir İnceleme
SY YILDIZ
1*
Investment Incentives in Türkiye: Macroeconomic Analysis with Geographically Weighted Regression
ŞM Koşaroğlu, İN Yalman, S Dündar, SY Yıldız, NA Erilli
World Journal of Applied Economics 10 (2), 137-152, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20