A Systematic Review on the Use of Technology in Learning Disabilities S DOGAN, O DELİALİOGLU Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (3 …, 2020 | 10 | 2020 |
Examining effects of a technology-enhanced extracurriculum on special education students with intellectual disability S Doğan Middle East Technical University, 2015 | 9 | 2015 |
Investigation of Students' Cognitive Processes in Computer Programming: A Cognitive Ethnography Study S Doğan, O Aslan, M Dönmez, S YILDIRIM Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 10 (1), 1-25, 2019 | 7 | 2019 |
How signaling principle affects learning: An eye tracking study M Dönmez, S Doğan, E Baran Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 700-713, 2018 | 4 | 2018 |
Design, Development, and Evaluation of an Online Learning Material to Support the Reading Comprehension Performance of Students with Learning Difficulties in an Expository Text … S Doğan Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023 | | 2023 |
BİLİŞSEL ETNOGRAFYA: KURAMSAL ÇERÇEVELER, YÖNTEMLER VE SÜREÇLER O Aslan, M Dönmez, S Doğan, S YILDIRIM Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (2), 511-521, 2019 | | 2019 |
Investigating the Relationship between Nomophobia and Self-esteem among University Students Z Kadırhan, Y Alkış, B Çelik, S Doğan, İ Yıldırım International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), 2018 | | 2018 |
Technology usage in specific learning disabilities: A Systematic literature review S Doğan International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2018 | | 2018 |
Öğretim Teknolojileri Alanında Temel Araştırma Alanları ve Araştırma Yöntemleri Problemleri İçin Bir Çözüm Önerisi: Bilişsel Etnografya O Aslan, S Doğan, M Dönmez, İ Yıldırım Öğretim Teknolojileri Alanında Temel Araştırma Alanları ve Araştırma …, 2018 | | 2018 |
Examining the Instructional Technologies and Strategies Used in the Village Institutes and Their Applications into today’s Educational Settings S Doğan, K Çağıltay, S Caner 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2017 | | 2017 |
Sözde Kod Oluştururken Öğrencilerin Zihinsel Süreçlerindeki Farklılıklar: Bilişsel Etnografi Çalışması S Doğan, O Aslan, M Dönmez, İ Yıldırım 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2017 | | 2017 |
“KEYWORDING” IN FACEBOOK GROUPS: A CASE STUDY ON GROUPING POSTS IN AN INFORMAL ONLINE LEARNING COMMUNITY S Caner, S Doğan, B Çelik International Conference on Education and New Learning Technologies, 2017 | | 2017 |
A Case Study of Informal Online Community for Graduate Students: A Community of Practice Design S Doğan, A Günay, S Caner, E İşgör Şimşek International Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES), 2016 | | 2016 |
Teknoloji Entegrasyonunun Önündeki engeller: Bir Fakülte Teknoloji Mentörlük Projesi Örneklemi S Doğan International Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES), 2016 | | 2016 |
Sistematik Literatür Taraması: Öğrenme Güçlüklerinde Teknoloji Kullanımı S Doğan International Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES), 2016 | | 2016 |
BÖTE Öğrencilerinin Bölümlerine Yönelik Algısı ANKARA Örneği S Doğan, M Dönmez, Ö İslim, N Sevim 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2016 | | 2016 |
Accelerating Learning of Special Education Students with Intellectual Disability via Technology-Enhanced Extracurriculum S Doğan, G Kaplan Association for Educational Communications & Technology, 2015 | | 2015 |
Zihinsel Engelli Öğrenciler ile Bilişim Teknolojileri Etkinlikleri: Topluma Hizmet Dersi Örnek Uygulaması İncelemesi S Doğan, G Kaplan Akıllı, K Çağıltay International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2014 | | 2014 |
Web 2.0 at Work: Utilization of a Web 2.0 Tool in a Pre-service Teacher Education Course S Doğan, G Kaplan International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES), 2013 | | 2013 |