Takip et
sema altun Yalçın
sema altun Yalçın
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fizik Eğitimi
erzincan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of project based learning on science undergraduates’ learning of electricity, attitude towards physics and scientific process skills
SA Yalcin, U Turgut, E Büyükkasap
International Online Journal of Educational Sciences 1 (1), 81-105, 2009
214*2009
Effects of the 5E learning model on students’ academic achievements in movement and force issues
S Açışlı, SA Yalçın, Ü Turgut
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2459-2462, 2011
1212011
Determining the levels of pre-service science teachers’ scientific literacy and investigating effectuality of the education faculties about developing scientific literacy
S Altun-Yalçln, S AçıŞlı, Ü Turgut
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 783-787, 2011
522011
First year Turkish science undergraduates’ understandings and misconceptions of light
M Yalcin, S Altun, U Turgut, F Aggül
Science & Education 18, 1083-1093, 2009
512009
Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM …
Z ÇAKIR, SA YALÇIN, P YALÇIN
472020
Primary school teachers of instructional technologies self-efficacy levels
SA Yalcin, S Kahraman, ZA Yilmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 28, 499-502, 2011
442011
5E öğretim modelinin fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel işlem becerilerine ve fizik laboratuarlarına karşı tutumlarına etkisi
S YALÇIN ALTUN, S AÇIŞLI, Ü TURGUT
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (1), 147-158, 2010
372010
Öğretmen adaylarının eğitsel internet kullanımı öz yeterlik inançlarının incelenmesi
S Kahraman, ZA Yılmaz, M Erkol, SA Yalçın
İlköğretim Online 12 (4), 1000-1015, 2013
322013
Difficulties encountered by academicians in academic research processes in universities.
S Yalçin, S Altun Yalçin
Journal of Education and Practice 8 (6), 143-153, 2017
262017
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası konusundaki görüşlerinin tespit edilmesi
S Altun Yalçın, S Kahraman, S Açışlı, ZA Yılmaz
EÜFBED-Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 3 (2), 181-197, 2010
262010
Proje tabanlı öğretim yönteminin öğrencilerin elektrik konusu akademik başarılarına, fiziğe karşı kutumlarına ve bilimsel işlem becerilerin etkisinin incelenmesi
S Altun
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008
262008
The effect of problem-based stem education on the students’ critical thinking tendencies and their perceptions for problem solving skills
İ Topsakal, SA Yalçın, Z Çakır
Science Education International 33 (2), 136-145, 2022
242022
Okul Öncesi Eğitiminde Gerçekleştirilen STEM Eğitimlerinin Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Z ÇAKIR, SA YALÇIN
International Journal of Active Learning 5 (2), 142-178, 2020
212020
Analyzing elementary teachers’ views on the nature of science according to their academic levels
SA Yalçin, S Yalçin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 942-946, 2011
212011
Üç Aşamalı Bir Testle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Basit Elektrik Devreleri Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tespiti
S Altun
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 72-79, 2009
202009
Proje tabanlı öğretim yönteminin öğrencilerin elektrik konusu akademik başarılarına, fiziğe karşı tutumlarına ve bilimsel işlem becerilerine etkisinin incelenmesi
SA Yalçın, Ü Turgut, E Büyükkasap
International Online Journal of Educational Sciences 1 (1), 81-105, 2009
202009
Fizikte öğrenme güçlüklerinin saptanmasina yönelik bir çalişma
Ü TURGUT, İ KARAMAN, E SÖNMEZ, R DİLBER, Ö ŞİMŞEK, S ALTUN
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 431-437, 2006
192006
Investigation of Pre-service Teachers\'Self-efficacy Beliefs of Educational Internet Use
S Kahraman, ZA Yılmaz, M Erkol, SA Yalçın
Elementary Education Online 12 (4), 2013
182013
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ KONUSUNDAKİ METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
S Altun Yalçın, P Yalçın
The Journal of Academic Social Science Studies, 39-59, 2018
17*2018
The Effect of Teaching Practices with Real Life Content in Light and Sound Learning Areas.
SA Yalçin, P Yalçin, MS Akar, MÖ Sagirli
Universal Journal of Educational Research 5 (9), 1621-1631, 2017
152017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20