21. yüzyıl becerileri işığında fatih projesi değerlendirmesi S Eryılmaz, Ç Uluyol Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 2015 | 241 | 2015 |
21. yüzyıl becerileri işığında FATİH projesi değerlendirmesi Ç Uluyol, S Eryılmaz Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 209-229, 2015 | 127 | 2015 |
Lise öğrencilerinin dijital bağimliliklarinin incelenmesi: Ankara ili, Çankaya ilçesi örneği S Eryılmaz, Ö Çukurluöz Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (67), 889-912, 2018 | 96 | 2018 |
Öğrencilerin bilgi ve iletişim teknolojileri yeterliliklerinin belirlenmesi: Gazi Üniversitesi, Turizm Fakültesi örneği S Eryılmaz Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (65), 37-49, 2018 | 52 | 2018 |
Examining pre-service teachers’ opinions regarding to augmented reality learning Ç Uluyol, S Eryılmaz Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 403-413, 2014 | 50 | 2014 |
Effect of Tinkercad on Students' Computational Thinking Skills and Perceptions: A Case of Ankara Province. S Eryilmaz, GĆ Deniz Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 20 (1), 25-38, 2021 | 44 | 2021 |
Fatih projesi kapsamında yer alan öğretmen ve öğrencilerin projeden beklentileri ve bilişim teknolojileri kullanımına karşı algıları S Eryılmaz, Ş Salman Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi 2 (1), 46-63, 2014 | 44 | 2014 |
Algoritma tasarlama ve programlamaya giriş S Eryılmaz DETAY YAINCILIK, 2003 | 41 | 2003 |
Evaluation of FATIH project in the consideration of 21st century skills S ERYILMAZ, Ç Uluyol GUJGEF 35 (2), 2015 | 35 | 2015 |
Öğretmen adaylarının oyun tercihleri ve bilgisayar oyunu oynama alışkanlıklarının incelenmesi: Gazi Üniversitesi örneği Ç Uluyol, R Demiralay, S Şahin, S Eryılmaz Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (2), 2014 | 34 | 2014 |
Türkiye’de programlama eğitimi ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir betimsel analiz çalışması G Deniz, S Eryilmaz Eğitimde Kuram ve Uygulama 15 (4), 319-338, 2019 | 22 | 2019 |
E-learning as a teaching strategy actively used in FATIH Project S Eryilmaz, H Adalar, A Icinak European Journal of Educational Research 4 (1), 38-47, 2015 | 22 | 2015 |
Teknoloji bağımlılığı ile rekreasyonel eğilimler arasındaki ilişki: Üniversite öğrencileri üzerinde bir inceleme S Eryılmaz, HT Bal Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (4), 902-919, 2019 | 15 | 2019 |
Yükseköğretim kurumlarında artırılmış gerçeklik uygulamalarına yönelik yapılmış araştırmaların incelenmesi YÖ AYDOĞDU, S ERYILMAZ Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (5), 2129-2140, 2019 | 9 | 2019 |
Web ortamında öge gösterim kuramına göre tasarlanan kavram öğretiminin, öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi S Eryılmaz Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2009 | 9 | 2009 |
Öğrencilerin bilişim teknolojileri öz yeterlik algısı ile internet bağımlılığının incelenmesi S Eryılmaz, D Sarıçayır, G Yıldız Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 7 (2), 609-638, 2020 | 7 | 2020 |
Arttırılmış Gerçeklik Öğrenmeye İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi Ç ULUYOL, S ERYILMAZ Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 403-413, 2014 | 7 | 2014 |
Öğrencilerin 21. yüzyıl öğrenme becerileri için veri toplama aracı: Geçerlik ve güvenirlik çalışması S Eryılmaz Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences 15 (3), 2020 | 6 | 2020 |
WEB ORTAMINDA ÖGE GÖSTERİM KURAMINA GÖRE TASARLANAN KAVRAM ÖĞRETİMİNİN UYGULAMASI: PROGRAMLAMADA DİZİ KAVRAMININ ÖĞRETİMİ S Eryılmaz Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 100-127, 2010 | 6 | 2010 |
FATIH project evaluation in the light of 21st century skills S Eryılmaz, Ç Uluyol Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 209-229, 2015 | 5 | 2015 |