21. yüzyıl becerileri işığında FATİH projesi değerlendirmesi Ç Uluyol, S ERYILMAZ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 209-229, 2015 | 323* | 2015 |
Lise öğrencilerinin dijital bağımlılıklarının incelenmesi: Ankara ili, Çankaya ilçesi örneği S ERYILMAZ, Ö Çukurluöz Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (67), 889-912, 2018 | 75 | 2018 |
Examining pre-service teachers’ opinions regarding to augmented reality learning Ç Uluyol, S ERYILMAZ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 403-413, 2014 | 51 | 2014 |
Öğrencilerin bilgi ve iletişim teknolojileri yeterliliklerinin belirlenmesi: Gazi Üniversitesi, Turizm Fakültesi örneği S ERYILMAZ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (65), 37-49, 2018 | 47 | 2018 |
Fatih projesi kapsamında yer alan öğretmen ve öğrencilerin projeden beklentileri ve bilişim teknolojileri kullanımına karşı algıları S ERYILMAZ, Ş Salman Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi; Cilt: 2 Sayı: 1; 46-63, 2014 | 43 | 2014 |
Algoritma tasarlama ve programlamaya giriş S Eryılmaz DETAY YAINCILIK, 2003 | 36 | 2003 |
Öğretmen adaylarının oyun tercihleri ve bilgisayar oyunu oynama alışkanlıklarının incelenmesi: Gazi Üniversitesi örneği Ç Uluyol, R DEMİRALAY, S Şahin, S ERYILMAZ Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (2), 2014 | 35 | 2014 |
Effect of Tinkercad on Students' Computational Thinking Skills and Perceptions: A Case of Ankara Province S ERYILMAZ, G Deniz Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 20 (1), 25-38, 2021 | 31 | 2021 |
E-learning as a teaching strategy actively used in FATIH Project S ERYILMAZ, H Adalar, A Icinak European Journal of Educational Research 4 (1), 38-47, 2015 | 20 | 2015 |
Türkiye’de programlama eğitimi ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir betimsel analiz çalışması G Deniz, S ERYILMAZ Eğitimde Kuram ve Uygulama 15 (4), 319-338, 2019 | 18 | 2019 |
Teknoloji bağımlılığı ile rekreasyonel eğilimler arasındaki ilişki: Üniversite öğrencileri üzerinde bir inceleme S ERYILMAZ, HT Bal Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (4), 902-919, 2019 | 9 | 2019 |
Yükseköğretim kurumlarında artırılmış gerçeklik uygulamalarına yönelik yapılmış araştırmaların incelenmesi YÖ AYDOĞDU, S ERYILMAZ Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (5), 2129-2140, 2019 | 8 | 2019 |
Web ortamında öge gösterim kuramına göre tasarlanan kavram öğretiminin, öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi S ERYILMAZ Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2009 | 8 | 2009 |
Öğrencilerin bilişim teknolojileri öz yeterlik algısı ile internet bağımlılığının incelenmesi S ERYILMAZ, D SARIÇAYIR, G YILDIZ Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi 7 (2), 609-638, 2020 | 7 | 2020 |
Eğitimciler için bilişim teknolojileri S Eryılmaz, H Çakır Pegem A Yayıncılık, 2014 | 7* | 2014 |
Web ortamında Öge Gösterim Kuramına göre tasarlanan kavram öğretiminin uygulaması: Programlamada dizi kavramının öğretimi S ERYILMAZ Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi 2, 100-127, 2010 | 5 | 2010 |
10-11 yaşındaki öğrencilerin benlik kavramları ile bilişsel performansları arasındaki ilişki S Eryılmaz Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, 2008 | 5 | 2008 |
Öğrencilerin 21. yüzyıl öğrenme becerileri için veri toplama aracı: Geçerlik ve güvenirlik çalışması S ERYILMAZ Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences 15 (3), 2020 | 4 | 2020 |
Bilgisayar 2 S Eryılmaz Nobel Yayın Dağıtım, 2005 | 4 | 2005 |
Compare Teachers and Students Attitudes According to Mobile Educational Applications. S ERYILMAZ Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 20 (1), 19-24, 2021 | 3 | 2021 |