Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özelliklerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi AT Korucu, YZ Olpak Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 5 (1), 2015 | 128 | 2015 |
The effect of the metacognitive support via pedagogical agent on self-regulation skills FG Karaoğlan Yılmaz, YZ Olpak, R Yılmaz Journal of Educational Computing Research 56 (2), 159-180, 2018 | 81 | 2018 |
E-öğrenme ortamları için sosyal bulunuşluk ölçeğinin uyarlama çalışması YZ OLPAK, E KILIÇ ÇAKMAK YÜZÜNCÜ YIL ÜNIVERSITESI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI 6 (1), 2009 | 77 | 2009 |
Examining the reliability and validity of a Turkish version of the community of inquiry survey YZ Olpak, EK Çakmak Online Learning Consortium, 2018 | 55 | 2018 |
Determination of perception of community of inquiry. YZ Olpak, M Yagci, U Basarmak Educational Research and Reviews 11 (12), 1085-1092, 2016 | 42 | 2016 |
ÖĞRENCİLERİN DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ YZ Olpak, AT Korucu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 333-347, 2014 | 35 | 2014 |
Facebook'un eğitimde kullanılması: Muhasebe eğitiminde bir uygulama M YÜKSEL, YZ OLPAK Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 2014 | 27 | 2014 |
Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımları ile denetim odakları arasındaki ilişkinin incelenmesi YZ Olpak, AT Korucu Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 4 (2), 2014 | 23 | 2014 |
Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability YZ Olpak, S Baltaci, M Arican Education and Information Technologies 23, 2323-2340, 2018 | 20 | 2018 |
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında kullanılan farklı etkileşim araçlarının öğrencilerin başarılarına ve sosyal bulunuşluk algılarına etkisi YZ Olpak, E Kılıç Çakmak Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 4 (2), 2014 | 16 | 2014 |
Examination of teacher candidates individual innovativeness properties from the different variables AT Korucu, YZ Olpak Educational Technology Theory and Practice 5 (1), 111-127, 2015 | 15 | 2015 |
Öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarının ve bireysel yenilikçilik özelliklerinin akran öğretimine yönelik memnuniyetlerine etkisi YZ Olpak, M Arıcan, S Baltacı Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 525-551, 2018 | 13 | 2018 |
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında farklı geribildirim stratejilerinin öğrencilerin sosyal bilişsel ve öğretimsel bulunuşluk algıları ile akademik başarılarına etkisi YZ OLPAK, E KILIÇ ÇAKMAK Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 2014 | 13 | 2014 |
Community of inquiry framework: Research trends between 2000-2020 YZ Olpak Onlıne Learning Consortium, 2022 | 11 | 2022 |
Pre-Service science teachers’ perceptions toward additional instructional strategies in biology laboratory applications: Blended learning YZ Olpak, H Ates Science Education International 29 (2), 2018 | 8 | 2018 |
Investigation of the relationship between learning approaches and academic engagement of teacher candidates YZ Olpak, AT Korucu Journal of Learning and Teaching in Digital Age 1 (1), 55-62, 2016 | 7 | 2016 |
Assessing social presence in e-learning environments: Validity and reliability analysis YZ Olpak, EK Çakmak Van Yuzuncu Yil University Journal of Education 6 (1), 142-160, 2009 | 7 | 2009 |
Investigation of the relation between candidate teachers’ approaches to learning and locus of control YZ Olpak, AT Korucu Educational Technology Theory and Practice 4 (2), 77-91, 2014 | 5 | 2014 |
Turkish-addressed social sciences citation index articles: What does the big picture tell us? YZ Olpak, M Arican International Journal of Educational Research Open 2, 100039, 2021 | 4 | 2021 |
Learning strategies predicting the perception of social presence of distance education students YZ Olpak, EK Çakmak Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (1), 276-295, 2018 | 4 | 2018 |