Takip et
Nejla Gürefe
Nejla Gürefe
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Mathematics Anxiety, Perceived Mathematics Self - efficacy and Learned Helplessness in Mathematics in Faculty of Education Students
N Gürefe, O Bakalım
International Online Journal of Educational Sciences 10 (3), 154-166, 2018
432018
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ [INVESTIGATION OF METACOGNITIVEAWARENESS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN TERMS OF …
N GÜREFE
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 237-246, 2015
382015
The Turkish Adaptation of the Mathematical Resilience Scale: Validity and Reliability Study
N Gürefe, V Akçakın
Journal of Education and Training Studies 6 (4), 38-47, 2018
272018
Öğretmen adayları için geometrik cisimler konusuna yönelik tutum ölçeği geliştirme geçerlik ve güvenirlik çalışması
N Gürefe, A Kan
İlköğretim Online 12 (2), 356-366, 2013
242013
Ortaokul Öğrencilerinin Alan Ölçüm Problemlerinde Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi
N GÜREFE
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 417-438., 2018
21*2018
Mathematical Language Skills of Mathematics Prospective Teachers
N Gürefe
Universal Journal of Educational Research 6 (4), 661-671, 2018
192018
Yükseklik kavramına dair öğrenci bilgilerinin incelenmesi [Examining Students’ Information About Altitude Concept]
N Gürefe, SH Gültekin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 429-450, 2016
192016
Chebyshev-Tau method for the linear Klein-Gordon equation
N Gurefe, EG Kocer, Y Gurefe
International Journal of Physical Sciences 7 (43), 5723-5728, 2012
182012
The effect of conceptual change texts on understanding of height concept of secondary school 5th class students
N Gürefe, SH Yarar, BN Pazarbasi, ES Hasan
International Journal of Educational Studies in Mathematics 1 (1), 58-68, 2014
122014
Ortaokul öğrencilerinin sayı duyusundaki başarısı ve özyeterliği
S Yarar, H Es, N Gürefe
112018
Investigation Number Sense Test Achievements of Middle School Students According to Different Variables
N Gürefe, C Öncül, H Es
American Journal of Educational Research 5 (9), 1004-1008, 2017
102017
The study of validity and reliability of the attitude scale on the subject of geometric objects for the prospective teachers [Öğretmen adayları için geometrik cisimler konusuna …
N Gürefe, A Kan
82013
Excel ile matematik öğretiminin öğretmen adaylarının fonksiyon grafikleri çizimi üzerine etkisi
Aksoy, Çalık, Çınar
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2012
72012
Investigation of metacognitive awareness of secondary school students in terms of some variables
N Gürefe
The Journal of International Education Science 2 (5), 237 - 246, 2015
62015
İşitme Engelli Öğrencilerin Bazı Geometrik Kavramları Tanımlamalarında Semiyotik Kaynakların Kullanımı
N Gürefe
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
62015
5. Sınıf matematik öğretmenlerinin öğrenme güçlüğüne sahip öğrencilerin bulunduğu sınıfta oluşturmayı amaçladığı sosyomatematiksel normlar
H Öksüz, N GÜREFE
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (2), 601-626, 2021
52021
Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Yükseklik Kavramını Anlamalarında Kavramsal Değişim Metinlerinin Etkisi
N Gürefe, SH Yarar, P Büşranur, H Es
52014
How Must a Polygon Be According to Hard of Hearing Students? An Investigation with a Semiotic Approach
N Gürefe
Journal of Research in Mathematics Education 11 (2), 180-213, 2022
42022
How do third grade students read the clock?
N Gürefe, à Şeyma
MOJES: Malaysian Online Journal of Educational Sciences 7 (1), 1-13, 2018
42018
The role of gestures in mathematical discourse of hard-hearing students: Prism example.
N Gürefe
Acta Didactica Napocensia 11 (3-4), 125-140, 2018
32018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20